DO OK S.A. laureatem rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2020
DO OK, notowana na NewConnect spółka, zajmująca się doradztwem technologicznym i tworzeniem oprogramowania, została wyróżniona w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, który wyłania najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Środkowej. DO OK zajęła 34. miejsce w kategorii Fast 50, którą podobnie jak w ubiegłych latach zdominowały przedsiębiorstwa specjalizujące się w tworzeniu oprogramowania. Misją spółki jest dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług opartych na idei zrównoważonego rozwoju, powiązanego z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu. Na przestrzeni ostatnich czterech lat wzrost przychodów DO OK S.A. wyniósł 710 proc.
- Klasyfikacja w rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE to dla nas duże wyróżnienie i motywacja do dalszego działania zgodnie z przyjętą przez nas misją przyczyniania się do kreowania zrównoważonej przyszłości. Chciałbym podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w rozwój i pracującym na sukces naszej firmy. Razem tworzymy zespół, który dostarcza produkty i rozwiązania, które pomagają dbać o jakość życia ludzi, ich zdrowie i samopoczucie, a także dobre nawyki. We współpracy z klientami istotne znaczenie odgrywają dla nas wspólne wartości, takie jak innowacyjność, wymiana wiedzy oraz świadomość wpływu prowadzonej działalności na rynek, branżę i środowisko naturalne – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes i założyciel DO OK. – Nasze doświadczenie pokazuje, że przemyślane i odpowiedzialne działanie w sektorze technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT), może wygenerować zadowalające wyniki finansowe, jak również znaleźć praktyczne zastosowanie w wielu dziedzinach życia i biznesu – dodaje.
W 21. edycji rankingu firmy doradczej Deloitte najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej aż 30 proc. miejsc zajmują spółki z Polski. Podobnie jak w poprzednich latach, tak i w tym roku, zestawienie zdominowały firmy zajmujące się tworzeniem oprogramowania, wśród których znalazło się m.in. DO OK.
DO OK działa w branży IT od dekady. Firma koncentruje się na ofercie konsultingowej i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych w obszarach FinTech, MedTech, HealthCare i łańcucha dostaw, z wykorzystaniem technologii blockchain, Big Data, aplikacji internetowych, rozwiązań mobilnych i kompleksowych. Strategiczne rynki DO OK pod względem generowanych przychodów i kluczowych projektów to Holandia, Polska, Estonia oraz kraje nordyckie. Integracja działań na rynku zagranicznym i chęć lepszego zrozumienia potrzeb klientów skłaniają do angażowania nowych ekspertów odpowiedzialnych za rozwój biznesu, marketing i sprzedaż.
W listopadzie do spółki dołączyła Sari Brander, dotychczas związana m.in. z firmami takimi jak Microsoft i działającą w obrębie technologii i usług informatycznych amerykańską PGi. Nowa Head of Growth jest zaangażowana w rozwój grupy kapitałowej DO OK na rynku skandynawskim.
Również w tym miesiącu współpracę z zespołem odpowiedzialnym za kreowanie nowych czynników wzrostu rozpoczął Mihail Yaroshuk. Mihail posiada bogate doświadczenie w zakresie marketingu internetowego, kampanii digitalowych i pozyskiwania leadów sprzedażowych, które zdobywał w międzynarodowych korporacjach. Nowo nawiązana współpraca jest efektem uczestnictwa w rządowym programie wsparcia dla Białorusi - Poland.Business Harbour, którego celem jest ułatwienie specjalistom IT, start-upom i innym firmom bezproblemowej relokacji i rozpoczęcia działalności na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Jednym z fundamentalnych założeń w DO OK jest dzielenie się wiedzą i cennym doświadczeniem oraz podejmowanie współpracy z ekspertami działającymi na rynku międzynarodowym. W ten sposób stajemy się firmą o globalnym zasięgu i potencjale, otwierającą się na nowe perspektywiczne rynki zbytu i innowacyjne sektory. Taką strategię zamierzamy kontynuować w przyszłości – podsumowuje Dmitrij Żatuchin.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.