Komunikaty PR

DO OK S.A. rozpoczyna współpracę z duńskim dostawcą dóbr konsumenckich

2021-05-14  |  08:00
Biuro prasowe

 

DO OK S.A., notowana na NewConnect firma, specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych podpisała umowę z firmą działającą w branży dóbr konsumenckich w Danii. Przedmiotem współpracy będzie zaprogramowanie nowych modułów do aplikacji mobilnej klienta, w ramach której przychody DO OK do końca 2021 r. mogą osiągnąć poziom około 700 tys zł. Kontrakt będzie realizowany w modelu time & material, który zapewnia elastyczność w zakresie prac i pozwala kształtować produkt w trakcie ich trwania.

– Podpisaliśmy umowę o szacowanej wartości około 700 tys. zł, w ramach której wykonamy nowe moduły do aplikacji mobilnej klienta. Działania w tym zakresie będą realizowane w modelu time & material, zgodnie z którym rozliczenie będzie następowało w okresach miesięcznych, na podstawie liczby przepracowanych godzin. Nasz partner biznesowy – jeden z większych podmiotów działających na rynku dóbr konsumenckich w Danii – świadczy usługi dla około 1 mln klientów. Niewykluczona jest kontynuacja tej umowy. Prace rozpoczniemy z początkiem czerwca – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes zarządu DO OK SA.

DO OK nie wyklucza, że umowa i zakres współpracy mogą być rozszerzone. Duńska firma zatrudnia obecnie blisko 400 pracowników i oferuje usługi dla klientów indywidualnych. Jej przychody w 2020 r. wyniosły 10 mln euro.

– Rynek skandynawski jest bardzo świadomy i dojrzały, zarówno pod względem odpowiedzialności społecznej, jak i poziomu relacji biznesowych. Widzimy rosnące zainteresowanie rozwiązaniami DO OK w tym regionie. Z punktu widzenia działalności, którą prowadzimy, nie bez znaczenia jest również to, że nasz nowy klient przywiązuje istotną uwagę do kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem, a w swoim asortymencie oferuje produkty organiczne ze sprawdzonych źródeł – podsumowuje Dmitrij Żatuchin.

Inna umowa, którą DO OK realizuje od maja br., dotyczy stworzenia oprogramowania dla norweskiej firmy specjalizującej się w technologii bezprzewodowej, która zapewnia inteligentne rozwiązania dla bezpieczeństwa żeglugi morskiej. Prognozowane wpływy spółki, z tym związane, mogą wynieść około 1 mln zł do końca 2021 roku. Współpraca jest kontynuacją działań producenta oprogramowania w zakresie wzmacniania jednego z kluczowych filarów swojego biznesu, jakim jest Internet Rzeczy (IoT).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-09-24 | 12:00

E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki

Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce podpisała umowę resellerską z dystrybutorem kamer sportowych i akcesoriów remowanej marki SJ CAM. Nowo zawarta współpraca rozszerza zasięg rynkowy spółki
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.