DO OK SA stawia na rozwój współpracy międzynarodowej
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj@innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
DO OK SA, notowana na NewConnect firma specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, nawiązała w lipcu współpracę z trzema nowymi podmiotami zagranicznymi. Szacowana wartość zamówień z kontraktów wynosi 900 tys. euro. Pozyskanie nowych klientów jest efektem rozszerzenia oferty konsultingowej w spółce – w tym przypadku chodzi o warsztaty Value-Focused, Event Storming & Discovery, inwestycji w rozwiązania własne, a także zwiększonej obecności firmy na rynku międzynarodowym.
- W lipcu nawiązaliśmy współpracę z trzema międzynarodowymi firmami ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, z Finlandii oraz Wielkiej Brytanii. Kontrakty są efektem naszej nowej oferty konsultingowej – warsztatów Value-Focused, Event Storming & Discovery. Realizacja poszczególnych projektów dotyczy branż eventowo-hotelarskiej, FinTech oraz świadczącej usługi integracyjne dla transportu. Szacujemy, że łączna wartość zamówień z pozyskanych kontraktów może wynieść ponad 900 tys. euro, w zależności od stopnia zaawansowania poszczególnych działań i nakładu pracy – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes i założyciel DO OK. – Tworzenie produktów i usług zorientowanych na klienta to inwestycja, która nierzadko przekłada się na długofalową współpracę. Liczymy, że tak będzie w tym przypadku – dodaje.
Największe przychody wygenerować może projekt innowacyjnego produktu – terminala i platformy dla płatności zbliżeniowych, który realizowany będzie dla firmy z branży FinTech z siedzibą w Finlandii. Poszczególne etapy prac zakładają opracowanie m.in. studium wykonalności, demo, oraz MVP (Minimal Viable Product), podstawowej wersji produktu, która spełnia kluczowe funkcjonalności. Rozpoczęcie prac programistycznych nastąpi jesienią br.
DO OK zajmie się również stworzeniem systemu wspomagającego planowanie projektów inwestycji kolejowych. Projektanci DO OK stworzą aplikację, która pozwoli zespołowi klienta w intuicyjny i wygodny sposób tworzyć dokumenty i schematy kolejowe. Obecnie zabudżetowane jest drugie stadium współpracy – product design wraz z analizą biznesową. Spółka zakłada, że rozpoczęcie developmentu nastąpi za dwa miesiące.
DO OK nawiązał także współpracę z firmą z branży eventowo-hotelarskiej z siedzibą w Dubaju, której zakres i budżet wycenione zostały na kwotę ponad 110 tys. euro.
- Właściwe zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów na rynkach zagranicznych to nasz priorytet – mówi prezes DO OK. – Celem spółki w nadchodzących miesiącach jest rozwój przedstawicielstw zagranicznych, które pozwolą na lepsze zrozumienie potrzeb klientów spoza Polski i większą integrację projektów na rynku międzynarodowym. W lipcu tego roku otworzyliśmy nowe biuro spółki – tym razem w Tallinnie. Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie klientów planujemy również pozyskanie partnerów do współpracy w Norwegii, Danii oraz Finlandii oraz zwiększenie liczby specjalistów odpowiedzialnych za rozwoju biznesu w Holandii – podsumowuje Dmitrij Żatuchnin.
W ostatnich miesiącach DO OK koncentruje się na budowaniu pozycji eksperckiej w oparciu o wybrane metodyki warsztatowe. Firma nie ogranicza się jedynie do dostarczania usług consultingowych, czy wytwarzania oprogramowania, ale także staje się partnerem do rozwijania biznesu w oparciu o posiadaną technologię. Przykładem może być rozwiązanie IoT Cloud – DoConnect – które ma przyczynić się do szybkiej transformacji firm produkujących osprzęt urządzeń niepodłączonych do chmury i tym samym umożliwić zdalną obsługę.
O spółce:
DO OK SA to spółka działająca od 10 lat w branży IT. Od 2017 roku akcje firmy są notowane na rynku NewConnect. Głównym obszarem działalności DO OK są projekty consultingowe, utrzymanie produktu oraz projektowanie i wytwarzanie dedykowanego oprogramowania. Firma koncentruje się na współpracy z klientami z takich branż jak logistyka, technologia medyczna, energetyka i zasoby, edukacja oraz finanse. Kluczowe rynki, na których oferuje swoje rozwiązania to Holandia, Polska, kraje DACH, Estonia, Norwegia i Finlandia. Biura DO OK są zlokalizowane we Wrocławiu, Zielonej Górze, Amsterdamie i Tallinnie. Poszukując rozwiązań dla swoich partnerów biznesowych spółka dużą uwagę przywiązuje do kwestii związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. DO OK od dwóch lat jest aktywnym członkiem i współzałożycielem stowarzyszenia SoDA (Software Development Association Poland).

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna
Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.
Bankowość
Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Media i PR
Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.