Dobra Karma dla duszy i ciała tylko w Żabce!
Jestem tym, co jem – to dewiza, którą wyznaje coraz szersza grupa konsumentów. Jednak wiele osób żyje w ciągłym biegu i mimo, iż prawidłowe odżywianie jest niezwykle ważne, wciąż brakuje im czasu na przygotowanie wartościowych posiłków. To właśnie z myślą o tych osobach sieć Żabka wprowadziła do swojej oferty markę własną – Dobra Karma – a teraz postanowiła odświeżyć wizerunek marki i przypomnieć jak ważne jest to, co jemy. Nowa oferta jest bardzo różnorodna, a proponowane posiłki urozmaicone. Żabka ułatwia klientom dbanie o siebie i swój dobrostan, zachęcając do wybierania pożywienia odpowiedniego dla dobrego samopoczucia.
Do sklepów Żabka trafiły właśnie dobrze znane już, jak i nowe produkty marki własnej Dobra Karma w zmienionych, odświeżonych opakowaniach. Nowa etykieta Dobrej Karmy jest prosta i czytelna, już na jej froncie znaleźć można listę składników, z których dany produkt przygotowano oraz jego walory jakościowe.
- Coraz większa grupa konsumentów świadomie dokonuje wyborów żywieniowych, zwracając uwagę na skład, wartości odżywcze i jakość kupowanych produktów. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, proponujemy szeroką ofertę produktów, zgodną z najnowszymi żywieniowymi trendami. Dobra Karma jest już znana naszym klientom, jednak postanowiliśmy poszerzyć jej ofertę i przypomnieć jak ważna jest „karma”. Pyszne i inspirowane naturą posiłki na cały dzień, ale także nowe doznania smakowe – bowiem pod marką własną Dobra Karma znaleźć można tak nietypowe propozycje, jak na przykład sok z kiszonych buraków czy kombucha z acerolą i imbirem – mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektorka marketingu Żabka Polska.
Dobra Karma to gama produktów gotowych do spożycia – odpowiednio dobrane, niewymagające podgrzania porcje z dołączonymi drewnianymi widelczykami, zamknięte w lekkich, poręcznych opakowaniach, umożliwiają zjedzenie produktu niemal w każdym miejscu, w jakim się znajdujemy. Artykuły marki Dobra Karma nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku, substancji słodzących, sztucznych barwników czy oleju palmowego.
W ofercie Dobra Karma znajdują się lunchboxy, np. z kurczakiem i makaronem, cezar, z burakiem i mozzarellą; sałatki – np. proteinowa z komosą ryżową lub z kaszą bulgur i kurczakiem; hummusy – klasyczny, paprykowy, w zestawie z falafelem lub chlebkami żytnimi. Nowością w ofercie będzie dostępny niebawem pokrojony mix owoców – idealny na drugie śniadanie. Wyjątkowym i innowacyjnym produktem będą także mrożone owoce na patyku – mango lub ananas, których premierę zaplanowano na początek lipca. Dobra Karma to także napoje, np. soki z kiszonej kapusty lub buraków, a także kombucha z różą lub acerolą i imbirem.
Od 26 maja br. użytkownicy aplikacji żappka, przy zakupie dowolnej sałatki Dobra Karma, będą mogli odebrać wybrany napój Foodini za 1 żappsa. Promocja potrwa do 8 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.
Rebranding oraz rozszerzenie asortymentu marki Dobra Karma to kolejny krok w rozwoju marek własnych Żabki. Niedawno, z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną – Plant Hunter. Ogromną popularnością cieszą się także owocowo-warzywne smoothies Foodini, dostępne w wielu wariantach smakowych.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.