Komunikaty PR

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

2025-02-24  |  08:30
Biuro prasowe
DPD Polska
DPD Polska (2)
DPD Polska (3)
DPD Polska (4)

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz klienci korzystający z aplikacji mogą wysyłać paczki do pięciu nowych krajów: Bułgarii, Rumunii, Słowenii, Irlandii oraz Luksemburga. Tym samym z poziomu DPD Mobile możliwe jest już nadawanie przesyłek do 20 europejskich państw w atrakcyjnej cenie od 30 zł.

Rozszerzenie zasięgu transgranicznych dostaw w aplikacji DPD Mobile to kolejny krok w realizacji strategii firmy, która zakłada oferowanie wyboru sposobu dostawy, uproszczenie oraz digitalizację procesu nadawania przesyłek. W ramach usług międzynarodowych w aplikacji, DPD Polska obsługuje także dostawy do Austrii, Chorwacji, Portugalii, Węgier, Hiszpanii, Włoch, Francji, Niemiec, Czech, Belgii, Holandii, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii.

Stale pracujemy nad tym, aby usługi DPD Polska były jak najbardziej dostępne dla naszych klientów. Włączenie kolejnych krajów do oferty w DPD Mobile ma na celu zwiększenie dostępności i wygody, szczególnie w kontekście coraz większego zapotrzebowania na usługi przesyłek międzynarodowych. Dążymy do tego, aby każdy mógł korzystać z efektywnych i nowoczesnych rozwiązań logistycznych niezależnie od miejsca nadania przesyłki, w możliwie najbardziej atrakcyjnej cenie – mówi Jakub Gradowski, kierownik ds. Digital Customer Experience w DPD Polska.

DPD Mobile – przesyłki w zasięgu jednego kliknięcia

Aplikacja DPD Mobile pod koniec 2024 roku przekroczyła łącznie liczbę 6 mln pobrań z Google Play i App Store, co świadczy o jej popularności i uznaniu wśród użytkowników.  Intuicyjny interfejs i możliwość kompleksowego zarządzania przesyłkami z poziomu smartfona sprawiają, że użytkownicy mogą efektywnie zarządzać swoimi przesyłkami, oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Popularność aplikacji to zasługa szeregu funkcjonalności, które aplikacja oferuje użytkownikom, w tym:

  • Dostęp do ponad 110 tysięcy punktów DPD Pickup w Europie, w tym ponad 31 tys. w całej Polsce.
  • Możliwość łatwych płatności za usługi przez Blik, Google Pay i Apple Pay.
  • Numer telefonu do kuriera dostępny z poziomu aplikacji,
  • Śledzenie przesyłki w czasie rzeczywistym,
  • Możliwość przekierowania paczki i udostępnienia zarządzania przesyłką innej osobie, która posiada aplikację DPD Mobile,
  • Szeroka oferta wysyłek krajowych i międzynarodowych, bez etykiety, w tym: przesyłki do 20 krajów Europy w cenie już od 30 zł, przesyłki krajowe pomiędzy punktami DPD Pickup w cenie 10 zł, a z punktu DPD Pickup na adres w cenie 15 zł.
  • Mapa punktów i automatów paczkowych DPD Pickup.
  • Archiwum przesyłek pozwala łatwo przeglądać historie zamówień.
     

Źródło informacji: DPD Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telefony iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo

Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.

Ochrona środowiska

K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.

Ochrona środowiska

Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.