Komunikaty PR

Draw Distance ma umowę z czołowym wydawcą z Japonii

2020-04-22  |  13:41
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

Vampire: The Masquerade – Coteries of New York, najnowsza produkcja notowanego na NewConnect producenta gier wideo – Draw Distance – już wkrótce zadebiutuje na japońskim rynku. Spółka podpisała właśnie umowę z firmą DMM – czołowym wydawcą w Japonii, współpracującym blisko z właścicielem licencji Vampire: The Masquarade – Paradox Interactive. W ramach współpracy DMM będzie odpowiedzialne za wydanie, dystrybucję, lokalizację i marketing Coteries of New York. Data premiery gry w nowej wersji nie jest jeszcze znana.

- Z satysfakcją informujemy, że  podpisaliśmy umowę z czołowym wydawcą z Japonii – firmą DMM. W jej ramach nowy partner biznesowy zajmie się przygotowaniem Vampire: The Masquerade – Coteries of New York do dystrybucji w wersji Switch (digital), PS4 (digital i physical) oraz PC (digital przez należący do nich kanał dystrybucji). Dodatkowo wprowadzi grę na japońskie oddziały Nintendo eShop i PS Store oraz zapewni jej ekspozycję w mediach. DMM zajmie się także przygotowaniem japońskiej wersji językowejWarto podkreślić, że warunki finansowe płynące z umowy są dla nas bardzo satysfakcjonujące – informuje Michał Mielcarek, prezes Draw Distance. 

DMM współpracuje blisko z właścicielem licencji Vampire: The Masquerade – Paradox Interactive.

Coteries of New York jest dostępna na terytorium Europy, Australii oraz Ameryki Północnej i Południowej na PC, Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xbox One. – Jesteśmy zadowoleni z informacji dotyczących sprzedaży Coteries of New York na Switchu i PC. Czekamy na dane sprzedażowe od PlayStation oraz platformy Microsoftu. Wersja na komputery stacjonarne zwróciła nam wszystkie koszty produkcji i marketingu w kilka dni po premierze. Analizując dynamikę zakupu gry na konsole, widzimy że powinniśmy bardzo szybko pokryć wszystkie koszty związane także z przygotowaniem tych wersji – dodaje Michał Mielcarek.

Chodzi o środki, które pokryją w całości wprowadzone do gry poprawki oraz dodatkową zawartości oraz kwotę drugiej transzy zakupu licencji od Paradox Interactive.

Spółka w najbliższym czasie rozpocznie prace nad tłumaczeniami tytułu, aby udostępnić grę w nowych wersjach językowych. Coteries of New York jest dostępna na platformach PC i Mac w wielu sklepach (m.in. Steam, GOG, GreenManGaming, Last Best Offer, Direct2Drive, GamesPlanet, Fanatical, IndieGala, Humble Store). Można ją także kupić na Nintendo eShop, PS Store oraz Xbox Marketplace.

Data premiery Coteries of New York na rynku japońskim nie jest jeszcze znana.

 

***

O Draw Distance (poprzednio iFun4all)

Draw Distance to niezależny producent gier wideo z Krakowa, specjalizujący się w produkcji multiplatformowych tytułów z gatunku action-adventure. Spółka powstała w 2009 roku, jej największym udziałowcem jest grupa kapitałowa Bloober Team. Najbardziej znaną produkcją studia jest Serial Cleaner. W grudniu 2019 roku odbyła się premiera Vampire: The Masquerade - Coteries of New York w wersji na PC, która w niecały tydzień zwróciła koszty produkcji i marketingu. Od września 2016 Draw Distance notowana jest na rynku NewConnect.

 

O Paradox Interactive:

Paradox Interactive to wydawca i deweloper gier na komputery osobiste, konsole Xbox One oraz Play Station. Studio z siedzibą w Sztokholmie należy do najpopularniejszych wydawców gier w Europie, a jego produkcje znane są z rozmachu oraz dbałości o detale historyczne. Głównymi gatunkami gier pochodzących ze szwedzkiego studia są strategie oraz RPG. W 2015 roku Paradox Interactive wykupiło firmę White Wolf Publishing, nabywając tym samym prawa do Vampire: The Masquarade.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.