Dream Employer Summit. In leaders we trust. 7-8 czerwca 2021
7 i 8 czerwca spotkamy się na konferencji Dream Employer Summit, podsumowującej pierwszą edycję programu Dream Employer. W programie konferencji przewidziano prelekcje, case studies oraz debaty ekspertów i praktyków z branży HR i employer brandingu. Głównym tematem wydarzenia są zmiany jakie nastąpiły na rynku pracy, w rzeczywistości pracowników i pracodawców w wyniku pandemii oraz jak się wśród nich odnaleźć.
Nasz świat jest w trakcie zmiany. Półtora roku z pandemią przyniosło nam ogrom nowych wyzwań. Zgromadziliśmy już nowe doświadczenia, wyznaczamy sobie nowe cele i szukamy całkiem nowych szans. Nie wiemy jeszcze, jak będzie wyglądał nasz świat, kiedy już sobie poradzimy z pandemią, nie wiemy jeszcze, jak zmienią się modele biznesowe. Przeczuwamy, że zostanie z nami świat pracy hybrydowej, a wraz z nim nowy pracownik i nowy model przywództwa. Relacje pomiędzy pracodawcą a pracownikiem budujemy na nowo.
Jak mówi jedna z prelegentek konferencji dr Maria Mycielska: – Ostatni rok udowodnił, ze kultura firmy ma i będzie miała coraz ważniejszą rolę i wpływ na efektywność firmy w świecie złożonym, zmiennym i nieprzewidywalnym. To właśnie kultura pozwala organizacjom z sukcesem reagować na zmiany w otoczeniu. Żadne systemy, wskaźniki, procesy nie zastąpią przedsiębiorczości pracowników, ich inicjatywy, zaangażowania, poczucia odpowiedzialności, wzajemnego wsparcia i współpracy. Powstaje pytanie jakie są uniwersalne cechy kultury organizacyjnej, które prowadzą do sukcesu? Jak sprawić, aby właśnie te cechy kultury rozwinąć w swojej firmie?
Doświadczenia wielu firm na świecie, ale także wielu firm w Polsce wskazują, że są pewne kluczowe czynniki sukcesu ewolucji kultury w stronę kultury wzmacniającej zwinność i zdolność do adaptacji firmy na rynku. Rola liderów jest jednym z nich. Jaka powinna być rola kluczowych liderów? Co robić, aby przekonać decydentów, że teraz jak nigdy dotąd, to właśnie ludzie są w centrum organizacji, a kultura oparta o wartości jest jedynym skutecznym sposobem koordynacji zachowań pracowników w coraz bardziej zmiennym świecie? Zanim zaczniemy zarządzać kulturą swojej firmy, warto uczyć się od tych firm, które już rozpoczęły tę drogę i poznać 10 czynników sukcesu budowania konstruktywnej kultury odpowiadającej na wyzwania przyszłości, ale także kultury, która przynosi pracownikom satysfakcję i samorealizację - dodaje dr Mycielska.
Jak przygotować się do nowego?
O tym właśnie będziemy rozmawiać podczas konferencji. Chcemy wymienić się doświadczeniami i podzielić wiedzą oraz najlepszymi praktykami. Szczególną uwagę poświęcimy tematom związanym z:
● przywództwem i zmieniającą się rolą liderów oraz działów HR w organizacjach,
● modelami zarządzania inkluzywnego i tzw. servant leadership,
● budowaniem i zmianą kultury organizacyjnej oraz skutecznym jej wyrażaniem w działaniach EB
● różnorodnością związaną z wiekiem i z rodzajem wykonywanej pracy,
● holistycznym podejściem do dbania o dobrostan/wellbeing pracowników
● talentami w organizacji – jak je pozyskiwać i jak o nie dbać.
W programie przewidziane zostały panele dyskusyjne z udziałem dyrektorów HR i prezesów firm:
● Nowa rola HR w organizacjach;
● Wyzwania biznesu. Jak tworzyć dobre miejsca pracy dla „niebieskich kołnierzyków”?;
● Jak dbać o dobrostan pracowników - szanse i wyzwania.
Na scenie Dream Employer Summit wystąpi dr Maria Mycielska (ICAN Institute), która opowie o czynnikach sukcesu w zmianie kultury organizacyjnej i roli lidera w tym procesie, Paulina Maslich i Anna Rząca (DOTWAY) postarają się odpowiedzieć na pytanie kim jest lider 4.0 i jak się nim stać, Magdalena Kamińska (BIG CALL) zaprezentuje założenia nowego przywództwa Servant Leadership. W drugiej części dnia zaprezentuje się Izabela Bartnicka (Digital University) z prelekcją „Przywództwo w cyfrowym świecie”, Maja Gojtowska, która opowie o tym, dlaczego powinny obchodzić nas doświadczenia kandydatów, Karolina Karwowska odpowie na pytanie jak budować doświadczenia pracowników w nowej rzeczywistości, Anna Macnar (HRM Insitute) przedstawi wzajemny wpływ employer brandingu i kultury organizacyjnej, a Adrian Martinez (HR Embasssy) opowie jak komunikować wartości, żeby skutecznie budować employer branding.
W drugim dniu konferencji obejrzymy wystąpienia Sandry Bichl i Anny Zadrożnej (Career Angels) – „Nowe oczekiwania stare jak świat – perspektywa kandydata”, Jolanty Piątkowskiej (Growth Advisors) – „Transformacja rynku pracy”, Moniki Reszko (RemoteSchool.Net) – „Szefowie – dlaczego jednych się słucha, a innych ignoruje” oraz Macieja Hassy (Jobflow/Be About) – „Jak budować trwałe relacje z „niebieskimi kołnierzykami”. Po przerwie wystąpią Paulina Mazur (konsultantka HR i strateg EB), która przedstawi znaczenie budowania porozumienia między pracownikami w różnym wieku, Patrycja Załuska (RE: START KARIERY), która opowie o zespołach różnorodnych wiekowo i włączaniu dojrzałych pracowników w rynek pracy, Nadia Harris (Remote School) z prezentacją o remote HR oraz Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska (Akademia Leona Koźmińskiego), która zaprezentuje systemowe podejście do dbania o dobrostan i zdrowie psychiczne pracowników.
Pierwszy dzień konferencji zakończymy Galą wręczenia nagród w konkursie Dream Employer.
Konferencję poprowadzi Kuba Sito.
Uczestnicząc w Dream Employer Summit 2021:
- poznasz organizacje, które skutecznie zmieniły swoją kulturę organizacyjną,
- docenisz wpływ przejrzystego i autentycznego przywództwa na kulturę,
- dowiesz się, jak zidentyfikować różnice i sprawić, by pracownicy współpracowali mimo to,
- zbadasz sposoby skuteczniejszego konkurowania o talenty - niezależnie od różnic pokoleniowych,
- sprawdzisz, jak transformacja cyfrowa wpływa na doświadczenia Twoich pracowników i kandydatów,
- poznasz najlepsze modele zmiany kultury,
- zrozumiesz kapitalny wpływ kultury organizacji na doświadczenie pracownika i klienta,
- poznasz prawdziwe historie firm oraz najnowsze dane i badania,
- otrzymasz mnóstwo praktycznych wskazówek, jak wdrażać najlepsze praktyki.
Ta konferencja została zorganizowana z myślą o dyrektorach i menedżerach odpowiedzialnych za:
- zarządzanie i nadzór właścicielski,
- HR,
- rozwój przywództwa,
- kulturę organizacyjną,
- zarządzanie talentami,
- rekrutację,
- innowacje,
- Diversity & Inclusion,
- zaangażowanie pracowników,
- wellness w miejscu pracy,
- media społecznościowe,
- komunikację.
Więcej informacji na stronie konferencji: https://konferencja.dreamemployer.pl/ oraz stronie programu Dream Employer: https://dreamemployer.pl/.
Partnerzy programu Dream Employer: E. Wedel, Żabka, PKN ORLEN, Centrum Kreatywności Targowa, Krajowa Izba Gospodarcza, GfK, Made in PR, Inicjatywa Firm Rodzinnych, Izba Gospodarki Elektronicznej
Partnerzy merytoryczni konferencji: Sodexo, Indeed, Digital University, Jobflow, Be About, Growth Advisors, DOTWAY, Career Angels, Remote School, Karolina Karwowska, Monika Reszko, Adrian Martinez, Re:Start Kariery,
Partnerzy wspierający konferencji: Goldenline, Diversity Hub, Mental Health Center, Mental Health Helpline, MT Biznes, BIBLIO
Patronat mediowy: ChilliZet

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.