Komunikaty PR

Drobiowe nowości w ofercie ZM Silesia

2020-07-01  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

W odpowiedzi na zmieniające się trendy i potrzeby konsumentów wprowadziliśmy do naszej oferty drobiowe wersje lubianych przez Polaków wędlin. W 100 proc. z polskiego drobiu – mówi Marietta Stefaniak, dyrektor ds. badań i rozwoju z Zakładów Mięsnych Silesia.

Statystyczny Polak spożył w 2018 r. 27 kg drobiu – podaje Związek „Polskie Mięso”. Polacy jedzą więcej mięsa białego niż przeciętnie mieszkaniec UE, gdzie konsumpcja wynosi ok. 24 kg na osobę.

Jednym z powodów wyboru mięsa drobiowego przez konsumentów są wysokie walory odżywcze. Zawiera ono porównywalną do wołowiny Ilość białka i mniej tłuszczu od wieprzowiny. Dlatego wyroby z drobiu są coraz częściej wybierane przez osoby będące na diecie, prowadzące aktywny tryb życia, a także mające dzieci.

Wśród nowości produktowych Zakładów Mięsnych Silesia znalazła się Kiełbasa Żywiecka. Jest to jedyna dostępna na polskim rynku „Żywiecka” w wersji drobiowej. Podobnie jak inne wyroby Silesii z mięsa białego przygotowano ją z mięsa pochodzącego z krajowej hodowli. Idealnie przyprawiona, stanowi doskonały dodatek do kanapek, sałatek oraz dań na ciepło.

ZM Silesia rozszerzyły także ofertę wyrobów plastrowanych z linii „Z Kurnej Półki”. Krakowska z Kurnej Półki i Kurczak gotowany z Kurnej Półki to delikatne wędliny o prostym składzie
i wysokiej mięsności. Do wyprodukowania 100 g pierwszego z produktów wykorzystuje się 107 g mięsa drobiowego, a drugiego – 90 g piersi kurczaka. Kolejną nowością jest Kiełbasa wiejska z Kurnej Półki. Do przygotowania 100 g tego produktu wykorzystuje się 110 g mięsa drobiowego.

Kiełbasa wiejska to doskonałe połączenie mięsa drobiowego, pochodzącego z Polski i przypraw, które nadają jej wyjątkowego smaku. Kiełbasa ma lekką konsystencję i ciemny kolor uzyskanym w procesie wędzenia. Udało nam się opracować recepturę bazującą na naturalnych składnikach, bez zbędnych dodatków, tylko przyprawione mięso z kurczaka oraz sól peklująca – mówi Marietta Stefaniak z Zakładów Mięsnych Silesia.

Wszystkie drobiowe wyroby produkowane w Zakładach Mięsnych Silesia dostępne są pod marką Cedrob.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.