Komunikaty PR

Drogerie i apteki Super-Pharm są otwarte dla Klientów.

2020-03-19  |  22:05
Biuro prasowe

Ograniczenia w funkcjonowaniu centrów handlowych to jeden ze środków, które mają zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się epidemii. Jednak na mocy decyzji rządu - drogerie i apteki Super-Pharm w galeriach pozostają otwarte. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników we wszystkich stacjonarnych placówkach Super-Pharm został wdrożony szereg działań profilaktycznych.

Do dzisiaj marce Super-Pharm udało się zaimplementować poniższe rozwiązania, których celem jest wykluczenie potencjalnego ryzyka pojawienia się wirusa:

  • zabezpieczenie stanowisk kasowych osłoną z plexi, która minimalizuje kontakt Klienta i Pracownika;
  • zapewnienie Pracownikom drogerii i aptek stacjonarnych masek i rękawiczek;
  • ograniczenie liczby Klientów w przestrzeni Super-Pharm w zależności od powierzchni sklepu;
  • czasowe wycofanie testerów kosmetyków oraz perfum;
  • konieczność zachowania 1,5 m odstępu w kolejce;
  • preferowane płatności kartą oraz używanie kas samoobsługowych;
  • prowadzenie komunikacji przypominającej zalecenia Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego dla obiektów handlowych we wszystkich kanałach, tj. plakaty wewnątrz drogerii i aptek, radiowęzeł, Social Media, newsletter do Klientów oraz na stronie internetowej Super-Pharm.

 

Przypominamy, że Super-Pharm to sieć handlowa działająca w formie „3 w 1”, co oznacza, że na jednej powierzchni połączone są drogeria, apteka i perfumeria. Od niedawna niektóre placówki Super-Pharm zrzeszają 4 działy – do wcześniej wymienionych dołączyła Super-Pharm Optic, oferujący profesjonalne produkty i usługi optyczne.

Super-Pharm jest łącznie w 78 lokalizacjach, z czego 68 działa w koncepcie „3 w 1”, a pozostałe 10 to „4 w 1”. Marka pragnie sprostać potrzebom swoich Klientów, dlatego ostatnio otworzyła nowe placówki Super-Pharm:

  • w Szczecinie - w galerii handlowej Posejdon;
  • w Lubinie - w galerii handlowej Cuprum;
  •  w Suwałkach - w CH Plaza;
  • w Ostrołęce – Galeria Bursztynowa.

 

Super-Pharm apeluje o bezwzględne dostosowanie się do nowych zaleceń we wszystkich placówkach oraz wzajemną uważność na siebie nawzajem. Sieć handlowa pozostaje również do dyspozycji Klientów za pośrednictwem strony internetowej www.superpharm.pl oraz infolinii, działającej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.