Drogerie i apteki Super-Pharm są otwarte dla Klientów.
Ograniczenia w funkcjonowaniu centrów handlowych to jeden ze środków, które mają zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się epidemii. Jednak na mocy decyzji rządu - drogerie i apteki Super-Pharm w galeriach pozostają otwarte. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników we wszystkich stacjonarnych placówkach Super-Pharm został wdrożony szereg działań profilaktycznych.
Do dzisiaj marce Super-Pharm udało się zaimplementować poniższe rozwiązania, których celem jest wykluczenie potencjalnego ryzyka pojawienia się wirusa:
- zabezpieczenie stanowisk kasowych osłoną z plexi, która minimalizuje kontakt Klienta i Pracownika;
- zapewnienie Pracownikom drogerii i aptek stacjonarnych masek i rękawiczek;
- ograniczenie liczby Klientów w przestrzeni Super-Pharm w zależności od powierzchni sklepu;
- czasowe wycofanie testerów kosmetyków oraz perfum;
- konieczność zachowania 1,5 m odstępu w kolejce;
- preferowane płatności kartą oraz używanie kas samoobsługowych;
- prowadzenie komunikacji przypominającej zalecenia Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego dla obiektów handlowych we wszystkich kanałach, tj. plakaty wewnątrz drogerii i aptek, radiowęzeł, Social Media, newsletter do Klientów oraz na stronie internetowej Super-Pharm.
Przypominamy, że Super-Pharm to sieć handlowa działająca w formie „3 w 1”, co oznacza, że na jednej powierzchni połączone są drogeria, apteka i perfumeria. Od niedawna niektóre placówki Super-Pharm zrzeszają 4 działy – do wcześniej wymienionych dołączyła Super-Pharm Optic, oferujący profesjonalne produkty i usługi optyczne.
Super-Pharm jest łącznie w 78 lokalizacjach, z czego 68 działa w koncepcie „3 w 1”, a pozostałe 10 to „4 w 1”. Marka pragnie sprostać potrzebom swoich Klientów, dlatego ostatnio otworzyła nowe placówki Super-Pharm:
- w Szczecinie - w galerii handlowej Posejdon;
- w Lubinie - w galerii handlowej Cuprum;
- w Suwałkach - w CH Plaza;
- w Ostrołęce – Galeria Bursztynowa.
Super-Pharm apeluje o bezwzględne dostosowanie się do nowych zaleceń we wszystkich placówkach oraz wzajemną uważność na siebie nawzajem. Sieć handlowa pozostaje również do dyspozycji Klientów za pośrednictwem strony internetowej www.superpharm.pl oraz infolinii, działającej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.