Komunikaty PR

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

2024-07-10  |  09:40
Biuro prasowe

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej
kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w
wyjątkowy sposób wspierają różnorodne potrzeby uczniów. Konkurs eduSensus
Education Awards jest okazją do wyróżnienia pedagogów otwartych na nowe
technologie i ciągły rozwój oraz placówek promujących empatię i inkluzywność.

Nowe kategorie

Pierwsza edycja konkursu cieszyła się dużym zainteresowaniem, przyciągając 121
zgłoszeń. W odpowiedzi na prośby uczestników, wprowadzono istotne zmiany, w tym
podział kategorii „Szkoła równych szans” na dwie, zależnie od wielkości placówki oraz
dodanie nowej kategorii „Wychowawca roku”. W 2024 roku nagrody zostaną przyznane
w pięciu kategoriach:
● Logopeda roku 2024
● Pedagog roku 2024
● Wychowawca roku 2024
● VR-Edu Innowator 2024
● Szkoła równych szans 2024 (placówki do 250 uczniów) i Szkoła równych szans 2024 (placówki z ponad 250 uczniami)

Wartościowe nagrody i prestiżowe jury

O wygranej w kategoriach indywidualnych zadecyduje jury złożone z niezależnych
ekspertów oraz laureatów poprzedniej edycji. Dodatkowo, w każdej kategorii przyznane
zostaną nagrody publiczności na podstawie głosowania online. Laureaci otrzymają
statuetki, promocję w mediach społecznościowych i biuletynach Nowej Ery oraz
wartościowe nagrody rzeczowe, m.in. takie jak multimedialne programy terapeutyczne
eduSensus i dostępy do platformy szkoleniowej dla nauczycieli.

Zgłoszenia mogą nadsyłać dyrektorzy szkół, nauczyciele, specjaliści, rodzice,
uczniowie, a także sami kandydaci, pod warunkiem dołączenia odpowiednich referencji.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie eduSensus Awards. Termin
przyjmowania zgłoszeń mija 11 lipca 2024.

Podsumowanie ubiegłorocznej edycji

20 listopada 2023 roku odbyła się Konferencja „Innowacja i technologia w edukacji i
terapii” eduSensus Nowa Era, podczas której wyróżniono nauczycieli i innowatorów w
dziedzinie edukacji. W trakcie tego wieczoru nagrodzono laureatów wybranych w
głosowaniu niezależnego jury, a także w wyniku otwartego głosowania online,
uwzględniającego zdanie publiczności.

Laureaci eduSensus Education Awards 2023:
● Logopeda roku 2023: Joanna Lewandowska, Szkoła Podstawowa im. Józefa Jóźwiaka
w Koziegłowach.
● Pedagog roku 2023: Jakub Tylman, Publiczna Szkoła Podstawowa w Śremie im.
Kawalerów Orderu Uśmiechu.
● VR EDU Innowator 2023: Marek Grzywna, Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów
Orderu Uśmiechu w Toruniu.
Laureaci wybrani w wyniku otwartego głosowania online:
● Logopeda roku – nagroda publiczności 2023: Liliana Bilska, Specjalny Ośrodek
Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Skarżysku-Kamiennej.
● Pedagog roku – nagroda publiczności 2023: Jakub Tylman.
● VR EDU Innowator – nagroda publiczności 2023: Justyna Rychwalska, Szkoła
Podstawowa nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mysłowicach.
● Szkoła równych szans 2023: Szkoła w Chmurze.

Harmonogram drugiej edycji

Weryfikacja zgłoszeń potrwa do 19 sierpnia 2024, po czym ogłoszona zostanie lista
nominowanych. Zwycięzców poznamy 18 października podczas gali finałowej w
Warszawie, towarzyszącej certyfikowanej konferencji „Edukacja włączająca w polskiej
szkole. Współczesne wyzwania i perspektywy na przyszłość”.
eduSensus Education Awards to wyjątkowa inicjatywa, która promuje najlepsze
praktyki w edukacji i terapii. Nagradzając nauczycieli i szkoły, które z pasją i
zaangażowaniem wspierają rozwój swoich uczniów, pokazujemy, jak ważne jest
indywidualne podejście i innowacyjne metody nauczania. Wierzymy, że dzięki takim
konkursom możemy inspirować całą społeczność edukacyjną do ciągłego doskonalenia

– mówi Weronika Wota z wydawnictwa Nowa Era, odpowiedzialna za organizację
konkursu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM Biuro prasowe
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w
Edukacja Studenci z polskich uczelni z nagrodą regionalną w International VELUX Award
2024-07-04 | 07:00

Studenci z polskich uczelni z nagrodą regionalną w International VELUX Award

Jury międzynarodowego konkursu architektonicznego International VELUX Award 2024 wybrało dziesięciu regionalnych zwycięzców spośród 468 zgłoszonych projektów z 220

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.