Druga edycja eduSensus Education Awards 2024
Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej
kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w
wyjątkowy sposób wspierają różnorodne potrzeby uczniów. Konkurs eduSensus
Education Awards jest okazją do wyróżnienia pedagogów otwartych na nowe
technologie i ciągły rozwój oraz placówek promujących empatię i inkluzywność.
Nowe kategorie
Pierwsza edycja konkursu cieszyła się dużym zainteresowaniem, przyciągając 121
zgłoszeń. W odpowiedzi na prośby uczestników, wprowadzono istotne zmiany, w tym
podział kategorii „Szkoła równych szans” na dwie, zależnie od wielkości placówki oraz
dodanie nowej kategorii „Wychowawca roku”. W 2024 roku nagrody zostaną przyznane
w pięciu kategoriach:
● Logopeda roku 2024
● Pedagog roku 2024
● Wychowawca roku 2024
● VR-Edu Innowator 2024
● Szkoła równych szans 2024 (placówki do 250 uczniów) i Szkoła równych szans 2024 (placówki z ponad 250 uczniami)
Wartościowe nagrody i prestiżowe jury
O wygranej w kategoriach indywidualnych zadecyduje jury złożone z niezależnych
ekspertów oraz laureatów poprzedniej edycji. Dodatkowo, w każdej kategorii przyznane
zostaną nagrody publiczności na podstawie głosowania online. Laureaci otrzymają
statuetki, promocję w mediach społecznościowych i biuletynach Nowej Ery oraz
wartościowe nagrody rzeczowe, m.in. takie jak multimedialne programy terapeutyczne
eduSensus i dostępy do platformy szkoleniowej dla nauczycieli.
Zgłoszenia mogą nadsyłać dyrektorzy szkół, nauczyciele, specjaliści, rodzice,
uczniowie, a także sami kandydaci, pod warunkiem dołączenia odpowiednich referencji.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie eduSensus Awards. Termin
przyjmowania zgłoszeń mija 11 lipca 2024.
Podsumowanie ubiegłorocznej edycji
20 listopada 2023 roku odbyła się Konferencja „Innowacja i technologia w edukacji i
terapii” eduSensus Nowa Era, podczas której wyróżniono nauczycieli i innowatorów w
dziedzinie edukacji. W trakcie tego wieczoru nagrodzono laureatów wybranych w
głosowaniu niezależnego jury, a także w wyniku otwartego głosowania online,
uwzględniającego zdanie publiczności.
Laureaci eduSensus Education Awards 2023:
● Logopeda roku 2023: Joanna Lewandowska, Szkoła Podstawowa im. Józefa Jóźwiaka
w Koziegłowach.
● Pedagog roku 2023: Jakub Tylman, Publiczna Szkoła Podstawowa w Śremie im.
Kawalerów Orderu Uśmiechu.
● VR EDU Innowator 2023: Marek Grzywna, Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów
Orderu Uśmiechu w Toruniu.
Laureaci wybrani w wyniku otwartego głosowania online:
● Logopeda roku – nagroda publiczności 2023: Liliana Bilska, Specjalny Ośrodek
Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Skarżysku-Kamiennej.
● Pedagog roku – nagroda publiczności 2023: Jakub Tylman.
● VR EDU Innowator – nagroda publiczności 2023: Justyna Rychwalska, Szkoła
Podstawowa nr 1 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Mysłowicach.
● Szkoła równych szans 2023: Szkoła w Chmurze.
Harmonogram drugiej edycji
Weryfikacja zgłoszeń potrwa do 19 sierpnia 2024, po czym ogłoszona zostanie lista
nominowanych. Zwycięzców poznamy 18 października podczas gali finałowej w
Warszawie, towarzyszącej certyfikowanej konferencji „Edukacja włączająca w polskiej
szkole. Współczesne wyzwania i perspektywy na przyszłość”.
– eduSensus Education Awards to wyjątkowa inicjatywa, która promuje najlepsze
praktyki w edukacji i terapii. Nagradzając nauczycieli i szkoły, które z pasją i
zaangażowaniem wspierają rozwój swoich uczniów, pokazujemy, jak ważne jest
indywidualne podejście i innowacyjne metody nauczania. Wierzymy, że dzięki takim
konkursom możemy inspirować całą społeczność edukacyjną do ciągłego doskonalenia
– mówi Weronika Wota z wydawnictwa Nowa Era, odpowiedzialna za organizację
konkursu.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.