DRUGIE CENTRUM SERWISOWE PANASONIC CONNECT EUROPE W BUDAPESZCIE OTWARTE
Firma Panasonic oficjalnie otworzyła w Budapeszcie swoje drugie Europejskie Centrum Serwisowe, którego celem jest obsługa klientów i naprawy w Europie kontynentalnej dzięki rozszerzonemu zakresowi usług. Centrum serwisowe o powierzchni 1000m2 uzupełni kompetencje już istniejącego oddziału w walijskim w Cardiff. Będą one prowadzić działania Panasonic Connect Europe mające na celu wspieranie przedsiębiorstw w produkcji, logistyce i łańcuchu dostaw, handlu detalicznym, sektorze publicznym oraz rozrywce i mediach za pomocą szeregu produktów, rozwiązań i usług technologicznych, które przyczyniają się do ich sukcesu.
Bliźniacze centra serwisowe będą działać jako jeden zespół, aby zapewnić klientom szereg opcji napraw i wsparcia serwisowego dla poszczególnych działów Panasonic Connect Europe, w tym Broadcast & ProAV i Visual Solutions. Centrum w Budapeszcie jest idealnie zlokalizowane, aby wspierać klientów produkcyjnych korzystających z rozwiązań SMT Production oraz Robot & Welding z działu Panasonic Factory Solutions oraz zapewnić przygotowanie i testowanie rozwiązań dla działu Business and Industry Solutions .
Panasonic Connect Europe zbudował swoją reputację na dostarczaniu wysokiej jakości produktów i rozwiązań, w połączeniu z najlepszym w swojej klasie wsparciem dla klientów w sektorach business-to-business. Otwarcie centrum serwisowo-naprawczego w Budapeszcie pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów, oferując szybsze i bardziej wydajne poziomy wsparcia niż kiedykolwiek wcześniej – bezpośrednio przekładając się na sukces naszych klientów, komentuje Donald Maidment, dyrektor ds. obsługi klienta w Panasonic Connect Europe.
Lokalizacja w Budapeszcie została wybrana ze względu na silną pulę talentów technicznych rozwijaną przez regionalne uniwersytety na Węgrzech oraz zaangażowanie i nastawienie pracowników na klienta. Ponadto bliskość centrum serwisowego do rynków zbytu oraz dobre połączenia ze wszystkimi głównymi przewoźnikami umożliwiają szybką i wydajną logistykę ekspresowego odbioru i zwrotu wszystkich napraw.
Nasza działalność została przekształcona nieco ponad rok temu w nową i sprawną organizację zaprojektowaną tak, aby szybko reagować na potrzeby naszych klientów w różnych branżach. Utworzenie drugiego centrum serwisowego w Budapeszcie jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji obietnicy połączenia naszej wiedzy na temat produktów z naszymi ulepszonymi możliwościami w zakresie rozwiązań, aby pomóc firmom przekształcić ich działalność na przyszłość, dodaje Hiroyuki Nishiuma, dyrektor generalny Panasonic Connect Europe.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.