Dunlop z nowościami w kolejnym emocjonującym sezonie FIM Moto2™ i Moto3™ 2023
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
- Dunlop wprowadza nowe technologie zwiększające wydajność.
- Unowocześnione opony będą dostępne w trakcie sezonu Moto2™ i Moto3™.
Zaplanowany na 26 marca wyścig w portugalskim Portimao otworzy mistrzowski sezon 2023. Dunlop wkracza w niego jako wyłączny dostawca opon dla klas Moto2™ i Moto3™, występując w tej roli odpowiednio po raz czternasty i dwunasty. Producent intensywnie pracuje nad rozwojem nowych technologii w całej gamie opon, by dać zespołom więcej opcji strategicznych.
Moto2™: Unowocześnione opony, silniki i podwozia w motocyklach. Dunlop przygotowuje się do bardziej wyrównanych wyścigów
W ofercie 2023 dla klasy Moto2™ znalazły się trzy opony na przód i pięć na tył, co daje marce Dunlop elastyczność w kształtowaniu strategii opon w zależności od charakterystyki toru. Opcje na tył obejmują cztery różne mieszanki, a także wersję asymetryczną, w której zastosowano różne mieszanki po lewej i prawej stronie. Asymetryczne opony są szczególnie potrzebne na torach takich jak Sachsenring i Barcelona, gdzie jedna strona opony pracuje znacznie ciężej.
W nowym sezonie Dunlop wprowadzi do oferty kilka specyfikacji rozwojowych, gdyż poprawa osiągów motocykli wymaga ciągłego unowocześniania. Ustanowienie 14 rekordów wszech czasów w Moto2™ w ostatnich dwóch sezonach było możliwe głównie dzięki postępowi technologicznemu i oponom, które potrafią wydobyć maksimum z motocykli.
„Każdy nowy sezon stawia przed nami nowe wymagania. Zawodnicy oczekują od opon więcej, zwłaszcza, że motocykle mogą rozwijać wyższe prędkości w zakrętach. Przykładowo w tym sezonie dostawca silników, firma Triumph, zwiększy moc motocykli, co powinno zaowocować bardziej wyrównanymi wyścigami. Opracowaliśmy nowe, bardziej miękkie opony ze szczególnym uwzględnieniem wydajności, aby dać zespołom więcej opcji strategicznych,” wyjaśnił Stephen Bickley, Senior Race Engineer w Dunlop.
Moto3™: Opony Dunlop nowej generacji gotowe na ostrą rywalizację w mistrzostwach
W tym roku Dunlop zakończy wprowadzanie na rynek nowej generacji opon dla Moto3™. W Portimao zadebiutuje nowa miękka opona przednia, która zastąpi dotychczas używaną wersję. Dunlop jest także na dobrej drodze, aby w połowie sezonu wprowadzić nową twardą mieszankę opony tylnej. Nowe opony pozwolą zwiększyć osiągi w klasie, w której rozgrywane są jedne z najbardziej zaciętych wyścigów w sportach motorowych.
Ponadto Dunlop wprowadzi nowe opony na mokrą nawierzchnię, aby dać zawodnikom większe poczucia pewności w skrajnych warunkach pracy opon.
„Filozofia Dunlopa polega na ciągłym dążeniu do ulepszeń w ramach każdych mistrzostw, z którymi współpracujemy. Moto2™ i Moto3™ stanowią dla nas ogromne wyzwanie techniczne, ponieważ motocykle z roku na rok ewoluują. Zespoły i zawodnicy oczekują od nas dotrzymania kroku temu poziomowi rozwoju. Jesteśmy podekscytowani, że sezon 2023 będzie kolejnym, w którym nasze produkty zrobią znaczny krok naprzód w zakresie wydajności, jednocześnie promując wyrównane wyścigi dzięki zróżnicowanym opcjom strategicznym,” podkreślił Wim Van Achter, Motorsport Manager w Dunlop.
Dunlop
Dunlop Europe to jeden z wiodących na świecie producentów opon motocyklowych z imponującym dorobkiem sukcesów w sportach motorowych. Producent jest partnerem technicznym Suzuki Endurance Race Team i Honda Racing w wyścigach Endurance World Championship, oficjalnym dostawcą opon do FIM Moto2 i Moto3 World Championship oraz najbardziej utytułowaną marką opon w historii Isle of Man TT. W terenie Dunlop jest wybierany przez zwycięzców i mistrzów wyścigów MXGP.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.