Komunikaty PR

Dwa nowe Rześkie Smaki od Stock Polska

2020-05-05  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 10.15 MB )

Dwa nowe Rześkie Smaki od Stock Polska

Stock Polska poszerza swoje portfolio o dwa rześkie warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej – Limonkę z Miętą i Pigwę z Miętą. Charakteryzuje je 100% naturalność, wysoka jakość składników oraz unikalna receptura. Do tego wyjątkowa lekkość smaku sprawia, że Żołądkowa Gorzka Rześka to doskonały wybór w okresie wiosenno-letnim.

Kultowy produkt w świeżym wydaniu

Żołądkowa Gorzka Rześka to zupełnie nowe, świeże oblicze dobrze znanej marki. Wyróżnia ją unikalna receptura - połączenie macerowanych gorzkich pomarańczy z karmelem, aromatycznych przypraw oraz soków z limonki lub pigwy z dodatkiem mięty. Zawiera 100 % naturalnych składników, a jej przyjemny smak zachwyca lekkością.

- Wraz ze wzrostem temperatur, obserwujemy zmiany tendencji zakupowych u naszych konsumentów - dużą popularność zyskują trunki o lekkim smaku, które orzeźwiają w ciepłe dni. Żołądkowa Gorzka Rześka, należąca do stale rosnącego segmentu alkoholi kolorowych, idealnie odpowiada na te preferencje. Co więcej, jako jedna z niewielu na rynku jest wciąż wytwarzana w procesie maceracji. Mamy nadzieję, że nasz produkt pozytywnie zaskoczy zarówno stałych, jak i nowych konsumentów produktów z rodziny Żołądkowej Gorzkiej. - mówi Monika Lipiec, Brand Manager marki Żołądkowa Gorzka w Stock Polska.

Rześkie otwarcie sezonu

Dwa warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej – Limonka z Miętą i Pigwa z Miętą - idealnie adresują obecne potrzeby użytkowników w segmencie alkoholi kolorowych. To doskonała propozycja podczas toastów wznoszonych z bliskimi. Dzięki swej rześkości i lekkości świetnie sprawdzą się zarówno w shotach, jak również jako baza drinków, takich jak Polish Mojito z dodatkiem świeżej mięty i kruszonego lodu lub Rześkiej Pigwy, wzbogaconej o napój gazowany typu bitter lemon i cytrynę.

Oba smaki Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej będą dostępne w formatach 500 ml, 200 ml, 90 ml. Warianty 500 ml i 200 ml pojawią się również w atrakcyjnych, limitowanych edycjach butelki.

Za działania PR Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej odpowiada agencja Publicis Consultants, a obsługę strategiczną i kreacyjną Havas Engage Warsaw. Sprzedaż będzie również wspierana publikacjami w prasie handlowej, materiałami POS oraz specjalnymi ekspozycjami w punktach sprzedaży detalicznej.

 

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Dodatkowych informacji udziela:

Małgorzata Kreczmańska, Consultant, Publicis Consultants, tel. +48 692 520 880, malgorzata.kreczmanska@publicis-consultants.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.