Komunikaty PR

Dwa nowe Rześkie Smaki od Stock Polska

2020-05-05  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 10.15 MB )

Dwa nowe Rześkie Smaki od Stock Polska

Stock Polska poszerza swoje portfolio o dwa rześkie warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej – Limonkę z Miętą i Pigwę z Miętą. Charakteryzuje je 100% naturalność, wysoka jakość składników oraz unikalna receptura. Do tego wyjątkowa lekkość smaku sprawia, że Żołądkowa Gorzka Rześka to doskonały wybór w okresie wiosenno-letnim.

Kultowy produkt w świeżym wydaniu

Żołądkowa Gorzka Rześka to zupełnie nowe, świeże oblicze dobrze znanej marki. Wyróżnia ją unikalna receptura - połączenie macerowanych gorzkich pomarańczy z karmelem, aromatycznych przypraw oraz soków z limonki lub pigwy z dodatkiem mięty. Zawiera 100 % naturalnych składników, a jej przyjemny smak zachwyca lekkością.

- Wraz ze wzrostem temperatur, obserwujemy zmiany tendencji zakupowych u naszych konsumentów - dużą popularność zyskują trunki o lekkim smaku, które orzeźwiają w ciepłe dni. Żołądkowa Gorzka Rześka, należąca do stale rosnącego segmentu alkoholi kolorowych, idealnie odpowiada na te preferencje. Co więcej, jako jedna z niewielu na rynku jest wciąż wytwarzana w procesie maceracji. Mamy nadzieję, że nasz produkt pozytywnie zaskoczy zarówno stałych, jak i nowych konsumentów produktów z rodziny Żołądkowej Gorzkiej. - mówi Monika Lipiec, Brand Manager marki Żołądkowa Gorzka w Stock Polska.

Rześkie otwarcie sezonu

Dwa warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej – Limonka z Miętą i Pigwa z Miętą - idealnie adresują obecne potrzeby użytkowników w segmencie alkoholi kolorowych. To doskonała propozycja podczas toastów wznoszonych z bliskimi. Dzięki swej rześkości i lekkości świetnie sprawdzą się zarówno w shotach, jak również jako baza drinków, takich jak Polish Mojito z dodatkiem świeżej mięty i kruszonego lodu lub Rześkiej Pigwy, wzbogaconej o napój gazowany typu bitter lemon i cytrynę.

Oba smaki Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej będą dostępne w formatach 500 ml, 200 ml, 90 ml. Warianty 500 ml i 200 ml pojawią się również w atrakcyjnych, limitowanych edycjach butelki.

Za działania PR Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej odpowiada agencja Publicis Consultants, a obsługę strategiczną i kreacyjną Havas Engage Warsaw. Sprzedaż będzie również wspierana publikacjami w prasie handlowej, materiałami POS oraz specjalnymi ekspozycjami w punktach sprzedaży detalicznej.

 

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Dodatkowych informacji udziela:

Małgorzata Kreczmańska, Consultant, Publicis Consultants, tel. +48 692 520 880, malgorzata.kreczmanska@publicis-consultants.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.