Komunikaty PR

Dwa razy więcej aut od 4Mobility na drugie urodziny aplikacji spółki w Poznaniu

2020-03-06  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.08 MB )

Dwa lata temu spółka zaczęła świadczyć usługi carsharingu w Poznaniu. Jej aplikacja oferowała wówczas mieszkańcom stolicy Wielkopolski 30 aut marki premium.  Dziś aut jest już 50, a od 7 marca spółka rozpoczęła kolejny etap rozwoju prowadzący do podwojenia liczby aut w Poznaniu.

 

W lutym br. zarząd spółki zdecydował o powiększeniu floty pojazdów carsharing o kolejne 300 pojazdów. Łącznie 4Mobility już w drugim kwartale 2020 r. będzie posiadać ponad 600 samochodów. Nowe pojazdy zostaną wykorzystane m.in. do zwiększenia dostępności na dotychczasowych rynkach spółki. Pierwsze z nich trafią do Poznania.

 

W 2018 r. 4Mobility uruchomiła swoją aplikację w Poznaniu, udostępniając jego mieszkańcom samochody z segmentu premium. Łącznie było to 50 aut marki Audi A3 Limousine, A3 Sportback oraz Q3. Dwa lata po premierze usługi w stolicy Wielkopolski, 4Mobility podwoi liczbę oferowanych tam aut. Od 7 marca w aplikacji spółki będzie można znaleźć kolejne samochody producenta z Ingolstadt.

Poznań jest dla nas bardzo ważnym rynkiem. Po Warszawie była to druga lokalizacja, w której uruchomiliśmy naszą aplikację. Od początku obecności spółki w stolicy wielkopolski cieszyła się bardzo dużą popularnością, dlatego też właśnie to tam trafią pierwsze auta  pozyskane w ramach programu rozbudowy floty. Ze względu na fakt, że Poznań jest siedzibą jednego z naszych partnerów biznesowych, importera samochodów Audi, bardzo cieszymy się, że możemy wprowadzić większą ilość samochodów właśnie tej marki – mówi Paweł Błaszczak, prezes zarządu 4Mobility.

Plan rozbudowy floty 4Mobility w 2020 r. zakłada pozyskanie przede wszystkim aut o niskoemisyjnym napędzie spalinowym. Wraz z rozwojem odpowiedniej infrastruktury spółka planuje jednak stopniowo zwiększać liczbę samochodów elektrycznych.

 

__________________________________________________________________________________________

4Mobility SA jest jednym z pionierów i liderów świadczących na polskim rynku usługi carsharingu. Jej model biznesowy zakłada wykorzystanie przez klientów autorskiej aplikacji mobilnej, dzięki której można bezpiecznie i z dowolnego miejsca dokonać rezerwacji samochodu. Spółka świadczy swoje usługi w Warszawie, Poznaniu, Siedlcach, Trójmieście i Rzeszowie.

4Mobility SA powstała w 2015 roku z inicjatywy Pawła Błaszczaka.  Działalność w obszarze carsharing rozpoczęła we wrześniu 2016 r. w Warszawie. Od września 2017 jest notowana na New Connect.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.