Komunikaty PR

Dwucyfrowy wzrost fooftallu w Galerii Północnej

2023-04-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Galeria Północna zanotowała mocne otwarcie 2023 roku. Tylko w pierwszym kwartale bieżącego roku centrum handlowe odwiedziło średnio o 12% więcej klientów niż w tym samym okresie w 2022 roku. Wyraźnie na tym tle wyróżnił się styczeń, kiedy to Północna zaobserwowała rok do roku footfall wyższy aż o 16%.

– Mimo inflacji i większej skłonności konsumentów do oszczędzania, Galeria Północna pozostaje jednym z najchętniej wybieranych obiektów handlowych w Warszawie, o czym świadczą wyniki z pierwszego kwartału, ale nie tylko – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Północnej i Head of Retail in Poland w GTC SA.

– Już w II połowie 2022 r. obserwowaliśmy stabilny trend wzrostowy, który ulokował wskaźniki na wysokim poziomie. To co dziś obserwujemy to wyraźna kontynuacja tego pozytywnego dla obiektu zjawiska. Daje nam to dobry start w 2023 rok i pokazuje, że Galeria Północna skutecznie opiera się wyzwaniom, jakie pojawiają się na rynku handlowym – dodaje.

Zdaniem przedstawiciela GTC SA w wynikach procentuje przede wszystkim oferta obiektu. – Przemyślany, prorodzinny tenant-mix, oparty na znanych polskich i zagranicznych markach lifestylowych, ale także topowych sieciach off-price i EDLP jest dziś jednym z największych wyróżników Północnej, który przyczynia się do konsekwentnego wzrostu footfallu – mówi Roman Bugajczyk.

– Blisko 200 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych, a także bogata oferta rozrywkowa przyciąga kupujących, a także – co istotne – buduje lojalność klienta. Już dla 3 na 4 konsumentów z lokalnego rynku jesteśmy centrum handlowym pierwszego wyboru, co pokazały nam badania GfK. To znajduje także odzwierciedlenie we wskaźnikach, w których coraz mocniej ważą klienci robiący u nas regularne zakupy – mówi.

Nie bez znaczenia dla footfallu jest też rozwój oferty. Tylko w 2022 roku w Północnej zadebiutowało aż 9 nowych marek, w tym m.in. omnichannelowy koncept MODIVO x eobuwie, nowa sieć EDLP – Gudi Home, LeeCooper, Femestage czy strefa kawiarniano-coworkingowa CoWork Cafe. I kwartał przyniósł natomiast otwarcie lokalu teleoperatora Plus/Polsat Box, a także reopeningi marek Junior i Puma w prestiżowych lokalizacjach na parterze. Kolejne brandy szykują się do otwarcia, w tym m.in. TEDi i Beerstore.

– Poszerzając tenant-mix stawiamy w dużej mierze na marki profootfallowe, ale także atrakcyjne konsumencko brandy i świeże koncepty handlowe. Zależy nam bowiem na tym, aby klient znajdował w Północnej nowoczesną ofertę, która się wyróżnia, ale jednocześnie zaspokaja wszystkie jego potrzeby zakupów, a przez to jest ceniona. Efekt tego jest taki, że dziś aż 95% klientów wystawia pozytywną notę naszemu mixowi – tłumaczy Roman Bugajczyk.

Ale nie tylko oferta nakręca ruch. Czynnikiem, który przyczynia się do rozwoju footfallu jest także dynamiczny rozwój Białołęki,  dzielnicy Warszawy, w której położony jest obiekt. To część stolicy, która notuje największą w mieście liczbę nowych inwestycji mieszkaniowych.  Obecnie w realizacji są tutaj aż 40 projektów deweloperskich. Kilka dużych, tuż przy Północnej, już zostało oddanych.

– Rozwój mieszkalnictwa na Białołęce przyciąga nowych mieszkańców z innych części Warszawy i całego regionu. Dzielnica już dziś zajmuje 3. miejsce w stolicy pod względem liczby ludności i dalej rośnie. To zapewnia Północnej stały napływ nowych klientów i poszerzanie rynku „od środka”, czemu sprzyja fakt, że znaczna część inwestycji realizowana jest w I i II strefie zasięgu naszego obiektu – dodaje.

Obiekt z optymizmem wchodzi więc w II kwartał. – Przed nami niezwykle intensywny leasingowo, ale także marketingowo okres, który pozytywnie wpłynie na footfall. Już lada moment otwieramy nasz ogród na dachu z licznymi atrakcjami, w tym ogródkami kawiarnianymi, placami zabaw czy nową wystawą. To atrakcja, która przyciąga klienta w sezonie. Mamy także zaplanowany cały cykl profootfallowy imprez wiosenno-letnich. Nie zabraknie też nowych inwestycji, tworzonych z myślą o kliencie – zapowiada. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.