Komunikaty PR

Działania PSH Lewiatan w walce z COVID-19

2020-06-01  |  16:45
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

W ramach kolejnych etapów odmrażania polskiej gospodarki PSH Lewiatan niezmiennie realizuje działania na rzecz wsparcia franczyzobiorców, pracowników, klientów i lokalnych społeczności. Od początku pandemii Sieć we współpracy ze Spółkami Regionalnymi i 3200 zrzeszonymi sklepami realizuje szerokie działania pomocowe, które objęły między innymi ponad 30 szpitali i placówek medycznych w całej Polsce.  

 

W ramach inicjatywy #RazemJesteśmySilniejsi Sieć Lewiatan przekazała ponad 50 palet produktów, takich jak woda, środki dezynfekujące i artykuły higieniczne. Otrzymało je ponad 30 szpitali i placówek medycznych w całej Polsce. Od początku pandemii ponad 500 sklepów Lewiatan zrealizowało także 13 000 zamówień na zakupy dla osób starszych i chorych w ramach akcji „Sąsiedzka pomoc”. Dzięki współpracy PSH Lewiatan, Spółek Regionalnych, franczyzobiorców i partnerów handlowych wsparcie regularnie trafia również do lokalnych społeczności. Działania obejmują także akcje edukacyjne skierowane do pracowników i klientów, promujące odpowiedzialne postawy i bezpieczeństwo w robieniu zakupów.

 

W tych trudnych miesiącach kluczowa okazała się solidarność i współpraca. Cieszę się, że dzięki dużej mobilizacji i zaangażowaniu sprawnie udało nam się zbudować koalicję o tak dużym potencjale pomocowym. Wrażliwość naszych franczyzobiorców i pracowników oraz ich doskonała znajomość problemów, z jakimi borykają się nasi najbliżsi sąsiedzi, pozwoliły nam szybko podjąć działania wspierające najbardziej potrzebujących. Dziś, w pełni przygotowani, odważnie wkraczamy w nową rzeczywistość  mówi Robert Rękas, Prezes PSH Lewiatan.

 

W czasie pandemii dla PSH Lewiatan priorytetem jest ochrona biznesów franczyzobiorców. Jako pierwsza sieć franczyzowa w Polsce, we współpracy ze Spółkami Regionalnymi oraz franczyzobiorcami, Lewiatan ustanowił fundusz pomocowy o wartości 10 mln zł, dla przedsiębiorców, których działalność została zagrożona w skutek pandemii. Fundusz wsparło także 120 partnerów handlowych sieci Lewiatan. Ponadto, w ramach wsparcia franczyzobiorcy mogą liczyć na szeroką pomoc organizacyjną i prawną.

 

Bezpieczeństwo pracowników i klientów

W celu zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników sklepów, placówki są regularnie poddawane dezynfekcji. Pracownicy są wyposażeni w niezbędne środki ochronne, a w pobliżu kas zainstalowane zostały osłony z plexi. Działania prewencyjne obejmują także rotacyjny czas pracy oraz zaostrzone procedury bezpieczeństwa podczas przyjmowania towarów. Sieć prowadzi także intensywną komunikację wewnętrzną, dzięki której pracownicy są na bieżąco informowani o aktualnie obowiązujących procedurach sanitarnych.

Z myślą o bezpieczeństwie klientów w sklepach poza plakatami informacyjnymi, które wskazują właściwe zachowania prewencyjne prowadzona jest także stała komunikacja poprzez telewizję i radio Lewiatan. Za pomocą tych kanałów sieć zwraca uwagę na właściwe zachowania zwiększające bezpieczeństwo podczas codziennych zakupów. W sklepach udostępnione zostały niezbędne środki do dezynfekcji rąk oraz rękawiczki jednorazowe, a pracownicy regularnie zachęcają do korzystania z płatności bezgotówkowych.

 

Lewiatan – Dobry Sąsiad

Polska Sieć Handlowa Lewiatan zainicjowała także szereg akcji wspierających najbliższych sąsiadów, jak „Sąsiedzka pomoc” skierowana do osób starszych i chorych. Inicjatywa umożliwia złożenie zamówienia na zakupy przez klientów, którzy nie mogą samodzielnie odwiedzić sklepu. Z kolei poprzez akcje #ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem oraz #TrzymajSięZdrowo sieć aktywnie promuje odpowiedzialne zachowania wśród swoich klientów. Inicjatywy mają na celu zachęcenie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, pozostawania w domu, jak też promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania.  

 

***

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3.200 placówek handlowych zatrudniających 30.000 pracowników. W 2019 roku PSH Lewiatan zajęła 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.