Dzień Dziecka w prezencie od pracodawcy
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Z powodu pandemii nie mogliśmy tradycyjnie obchodzić Świąt Wielkanocnych. Inaczej niż zawsze wyglądał przedłużony weekend na początku maja. Kolejnym wydarzeniem, na które będzie miał wpływ koronawirus, to zbliżający się Dzień Dziecka. Jak sprawić, aby 1 czerwca był pozytywnie wspominany zarówno przez rodziców, jak i ich pociechy?
Od tygodni zamknięte są szkoły, podobnie jak niektóre przedszkola i żłobki. Dzieci nie mogą korzystać
z placów zabaw, beztrosko spotykać się z przyjaciółmi, uczestniczyć w zajęciach pozalekcyjnych. Przez ostatnie tygodnie najmłodsi, ucząc się i spędzając czas w domu w towarzystwie rodziców zajętych pracą zdalną, tęsknią za zabawą z rówieśnikami. Dodatkowo wiele wskazuje na to, że w związku z sytuacją społeczno-ekonomiczną tegoroczny Dzień Dziecka, święto kojarzące się z radością, imprezami w szkole i przestrzeni miejskiej, będzie zupełnie niepodobne do tych z wcześniejszych lat. W takiej sytuacji wywołanie uśmiechu na twarzy dziecka i sprawienie mu przyjemności może być nie lada wyzwaniem. Dlatego też to idealny czas, by pracodawcy pokazali pracownikom, że także w tym szczególnym momencie życia rodzinnego wspierają swój zespół. To szansa na wzmocnienie więzi w oparciu o to, że firma widzi, z jakimi wyzwaniami mierzą się zatrudnieni, wykonując pracę zdalną.
Co mogą zrobić pracodawcy, by 1 czerwca był wyjątkowy?
Pracodawcy mogą pomóc pracownikom spełnić marzenia najmłodszych domowników. W realizacji takiego zadania idealnie sprawdzi się przygotowana przez Sodexo Karta Podarunkowa dla Dzieci.
„W trosce o emocje pracowników i ich przywiązanie do firmy warto zadbać, aby Covid-19 nie zepsuł ich rodzinom Dnia Dziecka. Pracodawcy mogą to zrobić, obdarowując zespół kartą podarunkową. To bez wątpienia uniwersalne świadczenie pozapłacowe, które daje rodzicom szansę wybrać i sfinansować prezenty, które zapewnią dzieciom niezapomniane emocje oraz wywołają uśmiech. Siła tego benefitu polega w tym, że sieć akceptacji Karty Podarunkowej dla Dzieci obejmuje różne placówki oraz sklepy stacjonarne i online, których asortyment dedykowany jest dzieciom i młodzieży. A to daje gwarancję, że pracownicy znajdą atrakcyjny prezent dla dzieci, niezależnie od ich wieku czy zainteresowań. Karta sprawdzi się również jako prezent dla nastolatków, które pod nadzorem rodzica będą mogły wybrać upominek i zacząć uczyć się gospodarować powierzonym im budżetem. Tym samym świadczenie otrzymane od pracodawcy to nie tylko wsparcie finansowe dla rodziny, ale także prezent o charakterze edukacyjnym” – powiedziała Ewelina Straszewicz Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Atrakcyjność karty i realną wartość prezentu dodatkowo zwiększają przypisane do niej promocje i zniżki, które sięgają nawet 70%. Wśród nich m.in. 60 dni bez opłat za konto premium w TIDAL czy 30 dni bezpłatnego słuchania audiobooków w Storytel i aż -70% w ESKK na atrakcyjne kursy językowe online. Oferty promocyjne przygotowały takie marki jak: PIKA, 4F, czy National Geographic oraz Adidas (promocja dostępna tylko w aplikacji Sodexo Dla Ciebie). Karta jest bardzo prosta w obsłudze, a takie operacje jak kontrola dostępnych środków czy zmiana PIN można wykonać samodzielnie w aplikacji Sodexo Dla Ciebie w dowolnym momencie. Rodzic może na bieżąco weryfikować saldo w bankomacie, poprzez infolinię, mobilną aplikację lub stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl/.
Prezent na Dzień Dziecka w parze z ulgą podatkową
Zgodnie z prawem wszystko, co firma oferuje pracownikowi stanowi przychód ze stosunku pracy, a tym samym podlega opodatkowaniu. Niemniej warto wiedzieć, że karty podarunkowe, należące do świadczeń pieniężnych, finansowane przez pracodawcę ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) lub funduszy związków zawodowych nie podlegają opodatkowaniu. Tym samym zakup Karty Podarunkowej dla Dziecka jest zwolniony od podatku dochodowego do wysokości 2000 zł na pracownika w danym roku podatkowym. To, na jakie świadczenia i cele działalności socjalnej przeznaczane są środki z ZFŚS, pracodawca określa w regulaminie.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.