Komunikaty PR

Dzień Dziecka w prezencie od pracodawcy

2020-05-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl

Z powodu pandemii nie mogliśmy tradycyjnie obchodzić Świąt Wielkanocnych. Inaczej niż zawsze wyglądał przedłużony weekend na początku maja. Kolejnym wydarzeniem, na które będzie miał wpływ koronawirus, to zbliżający się Dzień Dziecka. Jak sprawić, aby 1 czerwca był pozytywnie wspominany zarówno przez rodziców, jak i ich pociechy?

Od tygodni zamknięte są szkoły, podobnie jak niektóre przedszkola i żłobki. Dzieci nie mogą korzystać
z placów zabaw, beztrosko spotykać się z przyjaciółmi, uczestniczyć w zajęciach pozalekcyjnych. Przez ostatnie tygodnie najmłodsi, ucząc się i spędzając czas w domu w towarzystwie rodziców zajętych pracą zdalną, tęsknią za zabawą z rówieśnikami. Dodatkowo wiele wskazuje na to, że w związku z sytuacją społeczno-ekonomiczną tegoroczny Dzień Dziecka, święto kojarzące się z radością, imprezami w szkole i przestrzeni miejskiej, będzie zupełnie niepodobne do tych z wcześniejszych lat. W takiej sytuacji wywołanie uśmiechu na twarzy dziecka i sprawienie mu przyjemności może być nie lada wyzwaniem. Dlatego też to idealny czas, by pracodawcy pokazali pracownikom, że także w tym szczególnym momencie życia rodzinnego wspierają swój zespół. To szansa na wzmocnienie więzi w oparciu o to, że firma widzi, z jakimi wyzwaniami mierzą się zatrudnieni, wykonując pracę zdalną.

Co mogą zrobić pracodawcy, by 1 czerwca był wyjątkowy?
Pracodawcy mogą pomóc pracownikom spełnić marzenia najmłodszych domowników. W realizacji takiego zadania idealnie sprawdzi się przygotowana przez Sodexo Karta Podarunkowa dla Dzieci.

W trosce o emocje pracowników i ich przywiązanie do firmy warto zadbać, aby Covid-19 nie zepsuł ich rodzinom Dnia Dziecka. Pracodawcy mogą to zrobić, obdarowując zespół kartą podarunkową. To bez wątpienia uniwersalne świadczenie pozapłacowe, które daje rodzicom szansę wybrać i sfinansować prezenty, które zapewnią dzieciom niezapomniane emocje oraz wywołają uśmiech. Siła tego benefitu polega w tym, że sieć akceptacji Karty Podarunkowej dla Dzieci obejmuje różne placówki oraz sklepy stacjonarne i online, których asortyment dedykowany jest dzieciom i młodzieży. A to daje gwarancję, że pracownicy znajdą atrakcyjny prezent dla dzieci, niezależnie od ich wieku czy zainteresowań. Karta sprawdzi się również jako prezent dla nastolatków, które pod nadzorem rodzica będą mogły wybrać upominek i zacząć uczyć się gospodarować powierzonym im budżetem. Tym samym świadczenie otrzymane od pracodawcy to nie tylko wsparcie finansowe dla rodziny, ale także prezent o charakterze edukacyjnym” – powiedziała Ewelina Straszewicz Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Atrakcyjność karty i realną wartość prezentu dodatkowo zwiększają przypisane do niej promocje i zniżki, które sięgają nawet 70%. Wśród nich m.in. 60 dni bez opłat za konto premium w TIDAL czy 30 dni bezpłatnego słuchania audiobooków w Storytel i aż -70% w ESKK na atrakcyjne kursy językowe online. Oferty promocyjne przygotowały takie marki jak: PIKA, 4F, czy National Geographic oraz Adidas (promocja dostępna tylko w aplikacji Sodexo Dla Ciebie). Karta jest bardzo prosta w obsłudze, a takie operacje jak kontrola dostępnych środków czy zmiana PIN można wykonać samodzielnie w aplikacji Sodexo Dla Ciebie w dowolnym momencie. Rodzic może na bieżąco weryfikować saldo w bankomacie, poprzez infolinię, mobilną aplikację lub stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl/.

Prezent na Dzień Dziecka w parze z ulgą podatkową
Zgodnie z prawem wszystko, co firma oferuje pracownikowi stanowi przychód ze stosunku pracy, a tym samym podlega opodatkowaniu. Niemniej warto wiedzieć, że karty podarunkowe, należące do świadczeń pieniężnych, finansowane przez pracodawcę ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) lub funduszy związków zawodowych nie podlegają opodatkowaniu. Tym samym zakup Karty Podarunkowej dla Dziecka jest zwolniony od podatku dochodowego do wysokości 2000 zł na pracownika w danym roku podatkowym. To, na jakie świadczenia i cele działalności socjalnej przeznaczane są środki z ZFŚS, pracodawca określa w regulaminie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.