Komunikaty PR

Dzień Dziecka w prezencie od pracodawcy

2020-05-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl

Z powodu pandemii nie mogliśmy tradycyjnie obchodzić Świąt Wielkanocnych. Inaczej niż zawsze wyglądał przedłużony weekend na początku maja. Kolejnym wydarzeniem, na które będzie miał wpływ koronawirus, to zbliżający się Dzień Dziecka. Jak sprawić, aby 1 czerwca był pozytywnie wspominany zarówno przez rodziców, jak i ich pociechy?

Od tygodni zamknięte są szkoły, podobnie jak niektóre przedszkola i żłobki. Dzieci nie mogą korzystać
z placów zabaw, beztrosko spotykać się z przyjaciółmi, uczestniczyć w zajęciach pozalekcyjnych. Przez ostatnie tygodnie najmłodsi, ucząc się i spędzając czas w domu w towarzystwie rodziców zajętych pracą zdalną, tęsknią za zabawą z rówieśnikami. Dodatkowo wiele wskazuje na to, że w związku z sytuacją społeczno-ekonomiczną tegoroczny Dzień Dziecka, święto kojarzące się z radością, imprezami w szkole i przestrzeni miejskiej, będzie zupełnie niepodobne do tych z wcześniejszych lat. W takiej sytuacji wywołanie uśmiechu na twarzy dziecka i sprawienie mu przyjemności może być nie lada wyzwaniem. Dlatego też to idealny czas, by pracodawcy pokazali pracownikom, że także w tym szczególnym momencie życia rodzinnego wspierają swój zespół. To szansa na wzmocnienie więzi w oparciu o to, że firma widzi, z jakimi wyzwaniami mierzą się zatrudnieni, wykonując pracę zdalną.

Co mogą zrobić pracodawcy, by 1 czerwca był wyjątkowy?
Pracodawcy mogą pomóc pracownikom spełnić marzenia najmłodszych domowników. W realizacji takiego zadania idealnie sprawdzi się przygotowana przez Sodexo Karta Podarunkowa dla Dzieci.

W trosce o emocje pracowników i ich przywiązanie do firmy warto zadbać, aby Covid-19 nie zepsuł ich rodzinom Dnia Dziecka. Pracodawcy mogą to zrobić, obdarowując zespół kartą podarunkową. To bez wątpienia uniwersalne świadczenie pozapłacowe, które daje rodzicom szansę wybrać i sfinansować prezenty, które zapewnią dzieciom niezapomniane emocje oraz wywołają uśmiech. Siła tego benefitu polega w tym, że sieć akceptacji Karty Podarunkowej dla Dzieci obejmuje różne placówki oraz sklepy stacjonarne i online, których asortyment dedykowany jest dzieciom i młodzieży. A to daje gwarancję, że pracownicy znajdą atrakcyjny prezent dla dzieci, niezależnie od ich wieku czy zainteresowań. Karta sprawdzi się również jako prezent dla nastolatków, które pod nadzorem rodzica będą mogły wybrać upominek i zacząć uczyć się gospodarować powierzonym im budżetem. Tym samym świadczenie otrzymane od pracodawcy to nie tylko wsparcie finansowe dla rodziny, ale także prezent o charakterze edukacyjnym” – powiedziała Ewelina Straszewicz Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Atrakcyjność karty i realną wartość prezentu dodatkowo zwiększają przypisane do niej promocje i zniżki, które sięgają nawet 70%. Wśród nich m.in. 60 dni bez opłat za konto premium w TIDAL czy 30 dni bezpłatnego słuchania audiobooków w Storytel i aż -70% w ESKK na atrakcyjne kursy językowe online. Oferty promocyjne przygotowały takie marki jak: PIKA, 4F, czy National Geographic oraz Adidas (promocja dostępna tylko w aplikacji Sodexo Dla Ciebie). Karta jest bardzo prosta w obsłudze, a takie operacje jak kontrola dostępnych środków czy zmiana PIN można wykonać samodzielnie w aplikacji Sodexo Dla Ciebie w dowolnym momencie. Rodzic może na bieżąco weryfikować saldo w bankomacie, poprzez infolinię, mobilną aplikację lub stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl/.

Prezent na Dzień Dziecka w parze z ulgą podatkową
Zgodnie z prawem wszystko, co firma oferuje pracownikowi stanowi przychód ze stosunku pracy, a tym samym podlega opodatkowaniu. Niemniej warto wiedzieć, że karty podarunkowe, należące do świadczeń pieniężnych, finansowane przez pracodawcę ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) lub funduszy związków zawodowych nie podlegają opodatkowaniu. Tym samym zakup Karty Podarunkowej dla Dziecka jest zwolniony od podatku dochodowego do wysokości 2000 zł na pracownika w danym roku podatkowym. To, na jakie świadczenia i cele działalności socjalnej przeznaczane są środki z ZFŚS, pracodawca określa w regulaminie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma „Innowacyjność to łączenie kropek, tak żeby stworzyć nową wartość” . Na czym pol Biuro prasowe
2024-04-15 | 01:00

„Innowacyjność to łączenie kropek, tak żeby stworzyć nową wartość” . Na czym pol

- Innowacja nie musi być najnowszym rozwiązaniem technicznym z zastosowaniem AI czy innych zaawansowanych narzędzi. To czasem dostrzeżenie, że brakuje jakiegoś drobnego rozwiązania i
Firma HoReCa – gastronomia z problemami, a hotele w lepszej kondycji
2024-04-12 | 08:00

HoReCa – gastronomia z problemami, a hotele w lepszej kondycji

Blisko 13,6 tys. obiektów noclegowych, restauracji i firm cateringowych w Polsce ma przeterminowane zaległości finansowe na ponad 352 mln zł. Co 8. restauracja jest wpisana do Krajowego
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-04-11 | 01:00

OKNOPLAST FOR ART: Ogłoszenie Laureatów Drugiej Edycji

Z radością ogłaszamy laureatów drugiej edycji międzynarodowego konkursu OKNOPLAST FOR ART, zorganizowanego przez OKNOPLAST we współpracy z Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK. Konkurs stanowił okazję dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie

60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganowe wiatry, grad czy nawalne deszcze. Co trzeci ocenia, że zmiany klimatu są obecnie dużym zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego – wynika z raportu opublikowanego w ubiegłym roku przez Instytut Spraw Publicznych. Eksperci wskazują, że adaptacja do zmian klimatycznych jest niezbędna, żeby utrzymać zarówno rentowność gospodarstw rolnych, jak i ciągłość produkcji żywności. Rolników w coraz większym stopniu wspierają w tym nowe technologie.

Transport

Mocny wzrost sprzedaży paliw płynnych w 2023 roku. W tym roku popyt napędzą nowe inwestycje

W ubiegłym roku sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt na główne paliwa transportowe – benzyny, olej napędowy i gaz LPG – wzrósł o 7 proc. Przełożyło się to na rekordowe wpływy, które branża wpłaciła do budżetu państwa. Daniny od sprzedaży paliw wyniosły w ub.r. łącznie ponad 93 mld zł – wynika z podsumowania POPiHN. Krajową konsumpcję paliw wspomagała w ubiegłym roku m.in. turystyka paliwowa i znaczna liczba samochodów na ukraińskich tablicach rejestracyjnych poruszających się po polskich drogach. Ten rok, w opinii ekspertów, może się okazać jeszcze lepszy. Zapotrzebowanie na paliwa będą napędzać nowe inwestycje rozpoczynane dzięki środkom z UE.

Handel

Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze

Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.