Komunikaty PR

Ecolab odświeżył program dla sektora firm sprzątających

2021-09-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Outsourcing usług sprzątających stał się powszechnym trendem na wielu rynkach europejskich. Również w Polsce coraz więcej obiektów utrzymanie czystości powierza firmom zewnętrznym. Te w kolei poszukują profesjonalnych dostawców chemii, którzy obsłużą ich w sposób kompleksowy i pomogą sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Ecolab wzbogacił więc swój Facility Care Program o szereg rozwiązań jeszcze lepiej wspierających firmy z sektora sprzątającego.

Firmy zajmujące się sprzątaniem obiektów zobowiązują się świadczyć usługi oparte na najwyższych standardach higieny i czystości. Niezbędna do tego jest doskonała znajomość branży klienta i jej specyfiki. Placówki zdrowotne, opiekuńcze, biurowce, szkoły, hotele czy restauracje – każdy z tych obiektów wymaga zastosowania innych procedur oraz doboru dedykowanych rozwiązań i specjalistycznych środków czystości. Firmy sprzątające powinny też szybko reagować na zmieniające się wymogi sanitarne, przewidywać i mitygować ryzyka mogące zaważyć na zdrowiu i bezpieczeństwie osób przebywających w danym obiekcie. To wszystko przy jednoczesnym dążeniu do ciągłego zwiększania wydajności operacyjnej i efektywności finansowej.

- Podwyższone standardy higieny, wysoka fluktuacja personelu oraz różnorodność portfela klientów sprawiają, że firmy sprzątające funkcjonują pod dużą presją. Zarówno w sferze finansowej, jak i zgodności z procedurami – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. – Wykorzystując wieloletnie doświadczenie w branży i współpracę z milionami firm na całym świecie, pomagamy przedsiębiorcom sprostać rosnącym oczekiwaniom ich klientów. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które wzbudzają zaufanie, wspieramy w osiągnięciu i zapewnieniu wyższego standardu wydajności, spójności i zmniejszeniu ryzyka we wszystkich aspektach działalności placówki – dodaje Aneta Krupa.

Odpowiedzią na zmieniające się wymogi sanitarne i rosnące potrzeby rynku jest nowy Facility Care Program, który został opracowany przez międzynarodowy zespół ekspertów Ecolab. Obejmuje on pakiet wytycznych i gotowych rozwiązań dla firm zajmujących się sprzątaniem obiektów, podstawowe i specjalistyczne moduły szkoleniowe, skuteczne i wydajne produkty oraz opatentowane technologie czyszczenia i dezynfekcji, pomagające zmniejszyć zużycie wody i energii. Wszystkie materiały, w tym plany higieny, instrukcje ścienne i listy kontrolne czynności personelu, są czytelne i łatwe do zrozumienia nawet przez pracowników nieposługujących się językiem polskim. Ponadto zostały dostosowane do poszczególnych segmentów i znormalizowane w celu zapewnienia zgodności z najnowszymi przepisami.

- Filarem naszego Programu Utrzymania Czystości Obiektów jest partnerskie podejście do każdego klienta, nastawione na poprawę wyników finansowych poprzez najlepsze wykorzystanie dostępnych zasobów i czasu – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab. - Pomagamy w opracowaniu strategii i planów rozwoju, identyfikujemy, a następnie rozwiązujemy problemy operacyjne, zwiększając przez to bezpieczeństwo i wydajność pracy. Dzielimy się zaawansowaną wiedzą na temat rodzajów podłóg i powierzchni oraz prowadzimy oparte na danych szkolenia z czyszczenia, dezynfekcji i pielęgnacji. Ponadto dostępni na miejscu lokalni serwisanci Ecolab zapewniają profesjonalne i szybkie wsparcie techniczne – wylicza Aneta Krupa.

Dobra współpraca między firmami sprzątającymi a dostawcami środków czystości niesie za sobą wiele korzyści. Optymalizacja kosztów operacyjnych, poprawa efektywności pracy czy ochrona zdrowia i bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie, to tylko niektóre z nich. Wybierając doświadczonego i zorientowanego na potrzeby klienta partnera zyskujemy też dostęp do specjalistycznej wiedzy w zakresie sprzątania, zdrowia publicznego czy bezpieczeństwa i higieny obiektów oraz pewność, że wszystkie procedury będą zawsze zgodne ze zmieniającymi się przepisami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie? Biuro prasowe
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.