Ecolab wprowadza do oferty rozpylacze elektrostatyczne

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ecolab, który na co dzień dostarcza rozwiązania z zakresu higieny do firm i instytucji, poszerza ofertę o bezprzewodowe rozpylacze elektrostatyczne. Urządzenia umożliwiają szybkie i równomierne rozprowadzanie środka dezynfekującego na powierzchniach twardych. Metoda ta zalecana jest do stosowania w pomieszczeniach zamkniętych. Sprawdzi się więc w hotelach, restauracjach czy obiektach biurowych.
Pandemia COVID-19 przyczyniła się do wzrostu zainteresowania nie tylko profesjonalnymi środkami czystości, ale też specjalistycznym sprzętem do dezynfekcji. Odpowiedzią na zapotrzebowanie branży HoReCa jest wprowadzenie do oferty Ecolab bezprzewodowych rozpylaczy elektrostatycznych. Urządzenia te wytwarzają w cząsteczkach płynu ładunek elektryczny. Naładowane dodatnio kropelki przyciągane są do przedmiotów, ponieważ te mają ładunek ujemny lub neutralny. Metoda oprysku elektrostatycznego pozwala więc na dokładne i równomierne pokrycie środkiem do dezynfekcji nawet trudno dostępnych obszarów czy powierzchni o nieregularnych kształtach. W ofercie Ecolab dostępne są dwa rodzaje rozpylaczy elektrostatycznych. Lekki i łatwy w obsłudze pistolet z 1 litrowym zbiornikiem na środek do dezynfekcji oraz profesjonalny plecak wyposażony w 9 litrowy pojemnik, wystarczający na pokrycie ponad 2 tys. mkw. powierzchni. Rozpylacze elektrostatyczne są dużo wydajniejsze od standardowych opryskiwaczy, ponieważ pozwalają na szybsze rozprowadzenie mniejszej ilości płynu. Ecolab zapewnia też szereg środków chemicznych zatwierdzonych do użycia metodą oprysku elektrostatycznego.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.