Komunikaty PR

Bello, Minionki powracają! Szukaj kultowych postaci na opakowaniach E.Wedel

2022-08-24  |  01:00
Biuro prasowe

Kevin, Bob i Stuart, a także wiele, wiele innych Minionków odnalazło przyjemność w wedlowskich słodkościach. Od teraz, dzięki podjętej przez Universal Brand Development i E.Wedel współpracy, kultowe postaci widnieją na wybranych opakowaniach słodyczy. Wizerunki popularnych bohaterów zdobić będą, m.in. Ptasie Mleczko® Strawberry Shake, czekoladę Mocno Mleczną czy też limitowaną edycję wafelka WW Kokos. Szukaj wedlowskich produktów w nowych opakowaniach i sprawdź, czy poznajesz każdą z tych charakterystycznych postaci. 

Minionki szaleją na wedlowskich opakowaniach

Radosne, ciekawskie i niesamowicie słodkie – TAK! Minionków nie trzeba nikomu przedstawiać. Pomimo tego, że komunikują się po swojemu, ich mimika i gesty sprawiają, że od razu wiadomo, co mają do powiedzenia. Tym razem te zadziorne postaci pojawią się na wybranych produktach marki E.Wedel. Na każdym opakowaniu robią to, co potrafią najlepiej… śmieją się, psocą i zachęcają do spróbowania tego, co skrywa środek!

Znane produkty w nowym wydaniu

Za sprawą współpracy licencyjnej z Minionkami studia Illumination w wedlowskim portfolio znajdują się znane propozycje w nowej szacie graficznej. Wszystkie dostępne będą od teraz w stałej ofercie:

  • Ptasie Mleczko® Strawberry Shake, czyli pyszne, niebiańsko lekkie pianki o smaku truskawkowego shake’a – idealne, by dzielić się przyjemnością z bliskimi lub do rozkoszowania się lekką pianką samodzielnie, 
  • Czekolada Mocno Mleczna 80 g, która dzięki zbilansowanemu połączeniu oryginalnej wedlowskiej czekolady i mleka oraz gładkiej i delikatnej konsystencji idealnie rozpływa się w ustach,
  • Czekolada Mocno Mleczna 80 g z miodowymi płatkami corn flakes, która dodatkowo przyjemnie chrupie. 

Limitowana oferta znanych klasyków

Oprócz dobrze znanych i lubianych pozycji, w ofercie będącej wynikiem współpracy z kultową licencją, pojawią się także limitowane wersje klasyków. Mowa o popularnej wedlowskiej Czekoladzie Mlecznej z nadzieniem truskawkowym i czekoladzie Mocno Mlecznej. Obie tabliczki w nowych, dużych formatach 290 g i 240 g będą świetnymi, prezentowymi „pewniakami”, które ucieszą każdego obdarowanego. Wśród limitowanych słodkości pojawi się też uwielbiana przez dzieci Czekotubka Truskawkowa, czyli pyszny krem zamknięty w wygodnym opakowaniu, które nie brudzi rąk i umożliwia higieniczną konsumpcję. Dzięki temu Czekotubki kochają zarówno dzieci, jak i ich rodzice. Wszystkie te produkty dostępne będą w szerokiej sprzedaży. 

Poznaj nowości produktowe

A skoro za sprawą Minionków wedlowskie opakowania przeszły prawdziwą metamorfozę, to nie mogło zabraknąć także dedykowanych nowości produktowych. Jedną z nich jest, np. Czekolada Mleczna z nadzieniem mlecznym 100 g, której nie oprze się żaden miłośnik czekolady. Wśród nowości pojawią się także dwie słodkości w kategorii batonów, w których kokos gra pierwsze skrzypce. Pierwszy z nich to WW Kokos, czyli cztery przepyszne, kruche wafelki, przełożone kremem kokosowym i oblane mleczną czekoladą. Drugi zaś to kokosowy Bajeczny Kokos Crunchy, który zachwyci doskonale skomponowanymi dodatkami – orzechowym nadzieniem z wiórkami kokosa i kawałkami wafelków, również oblanymi mleczną czekoladą. 

Wszystkie produkty E.Wedel, będące efektem współpracy licencyjnej z Minionkami studia Illumination, dostępne będą w szerokiej dystrybucji od września. Wyjątkiem jest baton Bajeczny Kokos Crunchy, którego sprzedaż zaplanowana jest wyłącznie w sieci sklepów Żabka. Szukaj wszystkich propozycji na specjalnie przygotowanych standach oznaczonych logotypem marki i uśmiechniętym wizerunkiem kultowych bohaterów filmu.  

___________________________________________________________________

Minionki: Wejście Gru

Najnowsza odsłona najpopularniejszej serii animowanej wszechczasów, „Minionki: Wejście Gru”, odkrywa przed nami historię młodego Gru, który spotyka na swojej drodze Minionki i razem z nimi tworzy najbardziej nikczemną ekipę. 

Film łączy to, za co świat pokochał produkcje Illumination – niezwykły, cięty humor, odniesienia do popkultury, emocje, znakomitą muzykę oraz nieokiełznaną akcję. Nie zabraknie w nim też nominowanego do Oscara® Steve’a Carella (powracającego w roli Gru) oraz nowej, ekscytującej obsady, w tym zdobywcy Oscara® Alana Arkina, Taraji P. Henson, Jeana-Claude’a Van Damme’a, Lucy Lawless, Dolpha Lundgrena i Danny’ego Trejo. W filmie występują także Russel Brand, Michelle Yeoh i zdobywczyni Oscara® Julie Andrews. 

Produkcja „Minionki: Wejście Gru” pod kierownictwem oryginalnych twórców serii została wyprodukowana przez założyciela i dyrektora generalnego Illumination – Chrisa Meledandriego, oraz jego wieloletnich współpracowników: Janet Healy i Chrisa Renauda. Za kamerą zasiadł Kyle Balda („Minionki”, „Gru, Dru i Minionki”), wspierany przez Brada Ablesona („Simpsonowie”) i Jonathana del Vala („Sekretne życie zwierzaków domowych”). Produkcja zawiera kultowy głos Pierre’a Coffina jako Minionki oraz doskonałą ścieżkę dźwiękową z lat 70., dzięki uprzejmości legendarnego, nagrodzonego Grammy, producenta muzycznego Jacka Antonoffa.

www.minionsmovie.com

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Polityka

Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.

Ochrona środowiska

Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.