Co jest, doktorku? Nowe odcinki „Zwariowane Melodie: Kreskówki” w Boomerangu!
Jeszcze więcej zwariowanych przygód na ekranach telewizorów! Ekipa zwierzątek, które notorycznie pakują się w tarapaty, wraca w premierowych epizodach. Te same kultowe postaci, zabawne gagi i idąca z duchem czasu animacja – właśnie takie są „Zwariowane Melodie: Kreskówki”. Premiera nowych odcinków już w poniedziałek 5 grudnia o 15:00 w Boomerangu.
Czy bohaterowie kreskówki mogą być tak wielkimi gwiazdami, jak prawdziwe sławy Hollywood? Tak, jeśli jest to ekipa Zwariowanych Melodii! Kultowy serial zdobył w historii dwa Oscary za animowany krótki metraż, a Królik Bugs ma nawet swoją gwiazdę w Alei Gwiazd Hollywood. Kreskówkowe gwiazdy występują również na kanale Boomerang! Mali widzowie mogą wkroczyć do pełnego pozytywnej energii świata Zwariowanych Melodii, a opiekunowie razem z maluchami cieszyć się emisją nowych odcinków przygód bohaterów, których znają ze swojego dzieciństwa.
W premierowych odcinkach niektóre postaci spróbują sił w nowej roli. Kaczor Daffy zatrudni się w orkiestrze filharmonii. To całkiem wymagające zadanie dla tak roztrzepanego osobnika! Daffy wykorzysta wszystkie pokłady skupienia, aby uderzyć w cymbał w konkretnym momencie i nauczy się nowej umiejętności. Kowboj Yosemite Sam spotka kolejny cel polowań: to wielki rekin! Sam będzie przekonany, że ryba już złapała się na przynętę, ale wtedy Królik Bugs pokrzyżuje mu szyki. W pozostałych odcinkach łakomy kot Sylwester trafi do ptaszarni, a Porky napotka przeszkodę w przygotowaniach do ślubu z Petunią, gdy Daffy zgubi jego obrączkę.
Premiera nowych odcinków „Zwariowane Melodie: Kreskówki” już w poniedziałek 5 grudnia o 15:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 15:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w ponad 144 milionach domów na świecie.
Biuro prasowe, Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE, Benelux and GSA
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.