Komunikaty PR

Co jest, doktorku? Nowe odcinki „Zwariowane Melodie: Kreskówki” w Boomerangu!

2022-11-30  |  12:00
Biuro prasowe

Jeszcze więcej zwariowanych przygód na ekranach telewizorów! Ekipa zwierzątek, które notorycznie pakują się w tarapaty, wraca w premierowych epizodach. Te same kultowe postaci, zabawne gagi i idąca z duchem czasu animacja – właśnie takie są „Zwariowane Melodie: Kreskówki”. Premiera nowych odcinków już w poniedziałek 5 grudnia o 15:00 w Boomerangu.

 

Czy bohaterowie kreskówki mogą być tak wielkimi gwiazdami, jak prawdziwe sławy Hollywood? Tak, jeśli jest to ekipa Zwariowanych Melodii! Kultowy serial zdobył w historii dwa Oscary za animowany krótki metraż, a Królik Bugs ma nawet swoją gwiazdę w Alei Gwiazd Hollywood. Kreskówkowe gwiazdy występują również na kanale Boomerang! Mali widzowie mogą wkroczyć do pełnego pozytywnej energii świata Zwariowanych Melodii, a opiekunowie razem z maluchami cieszyć się emisją nowych odcinków przygód bohaterów, których znają ze swojego dzieciństwa.

W premierowych odcinkach niektóre postaci spróbują sił w nowej roli. Kaczor Daffy zatrudni się w orkiestrze filharmonii. To całkiem wymagające zadanie dla tak roztrzepanego osobnika! Daffy wykorzysta wszystkie pokłady skupienia, aby uderzyć w cymbał w konkretnym momencie i nauczy się nowej umiejętności. Kowboj Yosemite Sam spotka kolejny cel polowań: to wielki rekin! Sam będzie przekonany, że ryba już złapała się na przynętę, ale wtedy Królik Bugs pokrzyżuje mu szyki. W pozostałych odcinkach łakomy kot Sylwester trafi do ptaszarni, a Porky napotka przeszkodę w przygotowaniach do ślubu z Petunią, gdy Daffy zgubi jego obrączkę.

 

Premiera nowych odcinków „Zwariowane Melodie: Kreskówki” już w poniedziałek 5 grudnia o 15:00 w Boomerang.

Emisja codziennie o 15:00 w Boomerang.

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Tomek i przyjaciele”, „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry w Nowym Jorku”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w ponad 144 milionach domów na świecie.

 

Biuro prasowe, Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE, Benelux and GSA 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu

Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.

Transport

Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.

Edukacja

Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.