Komunikaty PR

Lato, lody…jak połączyć zasady odpowiedzialnego żywienia z przyjemnością?

2022-07-28  |  12:15
Biuro prasowe
Do pobrania 07 ( 0.03 MB )

Podczas wakacji rodzice wraz z dziećmi spędzają dużo czasu poza domem na świeżym powietrzu. Lokalne wycieczki oraz zabawy sprzyjają sięganiu po wiele różnych przekąsek. Niemal na każdym kroku można znaleźć kuszące stoiska ze słodyczami. Jak zatem połączyć zasady odpowiedzialnego żywienia z przyjemnością? Z pomocą przychodzi nam marka Algida, która by nie odbierać dzieciom radości z jedzenia lodów, stworzyła kampanię „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach”.

 

Wakacyjna przerwa, która oferuje nam wolny czas i wypoczynek sprzyja skupieniu się na budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych. Pierwszym krokiem może być wprowadzenie rozsądnych zachowań, które wpłyną pozytywnie na nasze zdrowie. Należą do nich głównie - aktywność fizyczna najlepiej na świeżym powietrzu, zróżnicowana i zbilansowana dieta. Różnorodne posiłki oraz właściwe nawodnienie organizmu to podstawa zdrowego żywienia. Na talerzu najlepiej uwzględnić: świeże warzywa i owoce, nie zapominając przy tym o bogactwie lata, ciesząc się np. truskawkami, malinami, winogronem czy śliwkami. Warto też uwzględnić w diecie pełnoziarniste produkty zbożowe, produkty będące źródłem białka: chude mięso, ryby, jaja, nabiał, ale również nasiona roślin strączkowych oraz produkty będące źródłem dobrych tłuszczów: orzechy i pestki nasion.

Trzeba zaznaczyć, że zdrowa dieta nie oznacza zupełnego wykluczenia przekąsek. Warto jednak wybierać te przygotowane zgodnie z zasadami zdrowego odżywiania. Z pomocą w kwestii odpowiedzialnych przekąsek, mogących być częścią zróżnicowanej i zbilansowanej diety przychodzi marka Algida. Lody to jeden z ulubionych i najpopularniejszych smakołyków wśród dzieci w okresie wakacyjnym i nie tylko. Tym bardziej warto wsłuchać się w założenia kampanii „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach”, która jest obietnicą i zobowiązaniem do odpowiedzialnej produkcji, komunikacji i sprzedaży lodów. Specjalnie zaprojektowane logo - „Responsibly made for Kids”/”Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach” - widoczne jest na każdym opakowaniu lodów. Dzięki niemu łatwo rozpoznać można produkt godny zaufania, czyli wyprodukowany tak, by nie szkodził naszym dzieciom.

Od 2021 marka Algida rozbudowuje swoje portfolio dla dzieci, które z czasem stało się jej priorytetem. Lodowe przekąski Algidy powstają zgodnie ze standardami żywienia. Co to oznacza dla dzieci? Każdy produkt zawiera mniej niż 110 kalorii i 12 gramów cukru oraz poniżej 3 gramów tłuszczów nasyconych na porcję. Warto też wspomnieć, że letnie przekąski nie zawierają sztucznych barwników oraz aromatów. Wszystkie substancje barwiące są pochodzenia naturalnego, a ich smak wzmocniony jest aromatami naturalnymi oraz sokami owocowymi. Dzięki nim dzieci i rodzice poczują orzeźwiająca przyjemność z każdym kęsem loda.

Ponieważ dla dzieci bardzo ważna jest wizualna prezencja posiłków, jakie spożywają to oprócz  odpowiedniego składu, Algida zadbała również o ten aspekt. Portfolio lodów dla dzieci zawiera smakołyki zainspirowane postaciami z najpopularniejszych bajek i filmów Disneya, takich jak „Star Wars”, „Avengers” czy „Kraina Lodu”. To jednak nie wszystkie ciekawe kształty, które pobudzą wyobraźnię dzieci, nie można pominąć lodów Twister Green czy Twister Peak-A-Blue, które są zakręconym zestawieniem owocowych smaków i kolorów.

Połączenie słodkich przekąsek, postaci z bajek, nietypowych kształtów oraz zaleceń żywieniowych to coś, co zapewni dzieciom pełnię radości, a rodzicom i opiekunom da poczucie pewności, że mają wpływ na ich zdrowie i prawidłowy rozwój.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.