Komunikaty PR

Lato, lody…jak połączyć zasady odpowiedzialnego żywienia z przyjemnością?

2022-07-28  |  12:15
Biuro prasowe
Do pobrania 07 ( 0.03 MB )

Podczas wakacji rodzice wraz z dziećmi spędzają dużo czasu poza domem na świeżym powietrzu. Lokalne wycieczki oraz zabawy sprzyjają sięganiu po wiele różnych przekąsek. Niemal na każdym kroku można znaleźć kuszące stoiska ze słodyczami. Jak zatem połączyć zasady odpowiedzialnego żywienia z przyjemnością? Z pomocą przychodzi nam marka Algida, która by nie odbierać dzieciom radości z jedzenia lodów, stworzyła kampanię „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach”.

 

Wakacyjna przerwa, która oferuje nam wolny czas i wypoczynek sprzyja skupieniu się na budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych. Pierwszym krokiem może być wprowadzenie rozsądnych zachowań, które wpłyną pozytywnie na nasze zdrowie. Należą do nich głównie - aktywność fizyczna najlepiej na świeżym powietrzu, zróżnicowana i zbilansowana dieta. Różnorodne posiłki oraz właściwe nawodnienie organizmu to podstawa zdrowego żywienia. Na talerzu najlepiej uwzględnić: świeże warzywa i owoce, nie zapominając przy tym o bogactwie lata, ciesząc się np. truskawkami, malinami, winogronem czy śliwkami. Warto też uwzględnić w diecie pełnoziarniste produkty zbożowe, produkty będące źródłem białka: chude mięso, ryby, jaja, nabiał, ale również nasiona roślin strączkowych oraz produkty będące źródłem dobrych tłuszczów: orzechy i pestki nasion.

Trzeba zaznaczyć, że zdrowa dieta nie oznacza zupełnego wykluczenia przekąsek. Warto jednak wybierać te przygotowane zgodnie z zasadami zdrowego odżywiania. Z pomocą w kwestii odpowiedzialnych przekąsek, mogących być częścią zróżnicowanej i zbilansowanej diety przychodzi marka Algida. Lody to jeden z ulubionych i najpopularniejszych smakołyków wśród dzieci w okresie wakacyjnym i nie tylko. Tym bardziej warto wsłuchać się w założenia kampanii „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach”, która jest obietnicą i zobowiązaniem do odpowiedzialnej produkcji, komunikacji i sprzedaży lodów. Specjalnie zaprojektowane logo - „Responsibly made for Kids”/”Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach” - widoczne jest na każdym opakowaniu lodów. Dzięki niemu łatwo rozpoznać można produkt godny zaufania, czyli wyprodukowany tak, by nie szkodził naszym dzieciom.

Od 2021 marka Algida rozbudowuje swoje portfolio dla dzieci, które z czasem stało się jej priorytetem. Lodowe przekąski Algidy powstają zgodnie ze standardami żywienia. Co to oznacza dla dzieci? Każdy produkt zawiera mniej niż 110 kalorii i 12 gramów cukru oraz poniżej 3 gramów tłuszczów nasyconych na porcję. Warto też wspomnieć, że letnie przekąski nie zawierają sztucznych barwników oraz aromatów. Wszystkie substancje barwiące są pochodzenia naturalnego, a ich smak wzmocniony jest aromatami naturalnymi oraz sokami owocowymi. Dzięki nim dzieci i rodzice poczują orzeźwiająca przyjemność z każdym kęsem loda.

Ponieważ dla dzieci bardzo ważna jest wizualna prezencja posiłków, jakie spożywają to oprócz  odpowiedniego składu, Algida zadbała również o ten aspekt. Portfolio lodów dla dzieci zawiera smakołyki zainspirowane postaciami z najpopularniejszych bajek i filmów Disneya, takich jak „Star Wars”, „Avengers” czy „Kraina Lodu”. To jednak nie wszystkie ciekawe kształty, które pobudzą wyobraźnię dzieci, nie można pominąć lodów Twister Green czy Twister Peak-A-Blue, które są zakręconym zestawieniem owocowych smaków i kolorów.

Połączenie słodkich przekąsek, postaci z bajek, nietypowych kształtów oraz zaleceń żywieniowych to coś, co zapewni dzieciom pełnię radości, a rodzicom i opiekunom da poczucie pewności, że mają wpływ na ich zdrowie i prawidłowy rozwój.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.