L.O.L. Surprise!TM z limitowaną kolekcją lalek
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
L.O.L. Surprise! podjęło współpracę z Hello Kitty. Działania zapoczątkowane zostały z okazji okrągłej rocznicy – bowiem firma z uroczym kotkiem cieszy dzieci w każdym wieku już od 50 lat! Połączenie dwóch kultowych marek, które mają wspólne przesłanie dobrej, kreatywnej i pełnej akceptacji zabawy – zarówno dla dzieci jak i dorosłych na całym świecie – to przepis na sukces. Limitowana edycja lalek to propozycja idealna, która ucieszy zarówno dzieci jak i kolekcjonerów.
Kultowy produkt w limitowanej edycji
Przez pięć dekad Hello Kitty inspirowała pokolenia, a jej przesłanie przyjaźni, życzliwości i integracji od zawsze wykraczało daleko poza podziały. Marka L.O.L. Surprise!, która kieruje się tymi samymi zasadami tworząc swoje wyjątkowe produkty, nie mogła przejść obojętnie obok 50. rocznicy uroczego kociaka. To dzięki współpracy dwóch uwielbianych przez wielu brandów, fani będą mieli okazję uczcić przełomowy dla Hello Kitty rok. Lalki z limitowanej edycji mają inspirować dzieci na całym świecie do bycia sobą i zaakceptowania swojej indywidualności.
Jesteśmy pewni, że specjalna, limitowana edycja L.O.L. Surprise! x Hello Kitty nie zawiedzie swoich fanów. W wyjątkowych zestawach znajdziemy supersłodkie ubrania w pastelowej kolorystyce i akcesoria o tematyce Hello Kitty, które dla swoich wielbicieli wyselekcjonowała osobiście marka Sanrio – podkreśla Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland. – ta uroczysta, rocznicowa kolekcja dołącza do nieustannie rosnącego portfolio L.O.L. Surprise!, lalek, które mają na celu zaangażowanie w kreatywną, pełną empatii i akceptacji zabawę zarówno dzieci, jak i dorosłych.
Lalki L.O.L. Surprise! x Hello Kitty dostępne w sprzedaży już od lutego. Zabawki będzie można kupić w najlepszych sklepach z zabawkami.
Zabawki w motywie miauuu
Z okazji 50. rocznicy Hello Kitty i wyjątkowej współpracy marki z L.O.L. Surprise!, fani będą mogli liczyć na dwie unikatowe lalki. Kreatywność to drugie imię twórców, dlatego każda z propozycji będzie nosić swoje (oczywiście bardzo urocze) imię, świadczące o jej indywidualizmie. Wybór padł na nazwy: Crystal Cutie i Miss Pearly – to właśnie takie laleczki pojawią się na sklepowych półkach, a nazwy mocno je definiują – możemy wypatrywać przesłodkich lalek w perłowych barwach.
Każda z zabawek zawierać będzie aż siedem niespodzianek do rozpakowania, w tym strój, buty, akcesoria dopasowane do postaci, torebkę i naklejkę, którą można przykleić w dowolne miejsce, co pozwoli być jeszcze bliżej świata Hello Kitty. Lalki zapakowane będą w uroczą kulę – oczywiście w kształcie kotka. Dzięki swojemu praktycznemu rozmiarowi i opakowaniu zabawki łatwo się przechowuje, a także zabiera w podróż.
Rocznicowe lalki to idealna propozycja dla małych i dużych wielbicieli zarówno marki L.O.L. Surprise! jak i Hello Kitty. Dodatkowo będzie to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów, ponieważ produkty zostaną wypuszczone na rynek w limitowanej ilości, a jak wiemy takie „perełki” nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim są iście unikatowe!
MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.