Niesamowita przygoda z Bluey w Reducie! Czas na wspólną zabawę!
Dla wszystkich małych i dużych fanów serii animowanej „Bluey”, nadchodzi niezwykła okazja do wspólnej zabawy i edukacyjnego spędzenia czasu! Przyjdź do Reduty już 16 listopada! Zrób sobie pamiątkowe zdjęcie z główną bohaterką „Bluey”, weź udział w kreatywnych warsztatach, czekają na was atrakcje i nagrody!
Już 16 listopada warszawskie centrum handlowe Reduta zmieni się w krainę bajkowych przygód, gdzie dzieci i ich rodzice będą mogły wspólnie odkrywać uroki ulubionej kreskówkowej rodziny. Organizatorzy zapewnią niezapomniane emocje i edukacyjną rozrywkę dla najmłodszych.
„Bluey” po raz pierwszy zadebiutowała w 2018 roku w Australii na telewizyjnych ekranach i natychmiast podbiła serca najmłodszych telewidzów. Niezwykle uroczy i zabawny serial o rodzinie czterech piesków pokazuje, jak kreatywna zabawa pomaga rozwijać dziecięcą wyobraźnię. Bluey, suczka australijskiej rasy Blue Heeler, ma mnóstwo ciekawych pomysłów i uwielbia, gdy domowa codzienność jest przepełniona wesołymi przygodami.
Podczas wydarzenia pociechy będą mogły spotkać się z Bluey i zrobić sobie wspólne, pamiątkowe zdjęcie. Na uczestników czeka także wiele stref animacyjnych. Dzieci będą mogły skorzystać z basenu pełnego kolorowych kulek, wziąć udział w quizie wiedzy o ulubionej postaci.. Wydarzenie to doskonała okazja do międzypokoleniowej zabawy. Wraz z opiekunami najmłodsi zostaną zaproszeni do rodzinnych kalamburów, wielkich podwórkowych igrzysk i wielu innych wspólnych atrakcji.
Dzieci będą mogły puścić wodze fantazji w strefie kreatywnej i stworzyć opaskę z uszami Bluey, a specjalnie przygotowana strefa multimedialna zachęci do podjęcia interaktywnych wyzwań. Na pociechy będą czekać również zabawy z balonami i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Wydarzenie odbędzie się już w sobotę 16 listopada, w godzinach 11:00 – 19:00 w centrum handlowym Reduta. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-reduta.pl/aktualnosci/
Bajkowy weekend w Atrium Biała! Odwiedźcie świat Arielki oraz Spidey’ego
Aplikacja All About Parenting nagrodzona w prestiżowym konkursie
Nowe materiały edukacyjne dla nauczycieli w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Europejscy rolnicy przeciw umowie UE i Mercosur. Obawiają się zalewu taniej żywności z Ameryki Południowej
Europejscy rolnicy sprzeciwiają się umowie między UE a krajami Mercosur w obecnie wynegocjowanym kształcie. Obawiają się, że unijny rynek zostanie zalany przez tanią żywność z Ameryki Południowej, ponieważ tamtejsi rolnicy w przypadku większości produktów nie muszą przestrzegać zasad zrównoważonego rozwoju, które z kolei podnoszą koszty produkcji we wspólnocie. Zdaniem prof. Łukasza Ambroziaka z IERiGŻ – PIB, choć umowa handlowa jako całość w wielu aspektach jest korzystna dla UE, to akurat produkcja rolno-spożywcza może na niej ucierpieć.
Infrastruktura
Zadyszka na rynku ładowania samochodów elektrycznych. Rozwój infrastruktury przyhamował
Bardzo powolny, ale stabilny wzrost na rynku samochodów elektrycznych – tak sytuację swojej branży oceniają firmy, które w niej działają. Zauważają także delikatną zadyszkę spowodowaną dość niską dynamiką rozwoju infrastruktury ładowania względem oczekiwań, co przekłada się na popyt aut. Elektromobilny biznes liczy na działania, które mogłyby pobudzić rynek.
Transport
Dekarbonizacja jest wyzwaniem dla firm przemysłowych. Wymaga zmian w całym łańcuchu dostaw
Sektor przemysłowy jest jednym z głównych emitentów CO2, a jego dekarbonizacja ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia unijnych celów neutralności klimatycznej. Dla przedsiębiorstw, zwłaszcza z branż energochłonnych, oznacza to jednak konieczność modernizacji zakładów i przeprojektowania procesów produkcyjnych. Kluczowe są m.in. ich automatyzacja, cyfryzacja i maksymalne skracanie łańcuchów dostaw, również wewnątrzzakładowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.