Komunikaty PR

Nowe, duże tabliczki nadziewane od E.Wedel zaskakują smakami

2022-10-17  |  01:00
Biuro prasowe

Przypomnij sobie smaki dzieciństwa z nowymi czekoladami marki E.Wedel. Strzelający cukier, chrupiące orzeszki i delikatne, budyniowe nadzienie to pyszne dodatki, które uzupełniają oryginalną wedlowską czekoladę mleczną. Nowe tabliczki: Czekolada Mleczna Bombowa Truskawkowa Booom, Czekolada Mleczna Chrupiący Peanut Butter Chrrrup oraz Czekolady Mleczne z nadzieniem o smaku budyniu w dwóch wariantach: waniliowym z malinami i czekoladowym, oferują zaskakujące, wielowymiarowe i multisensoryczne doznania.

Dwa klasyczne smaki budyniów – waniliowy oraz czekoladowy, zawsze świetnie sprawdzały się w roli podwieczorków. Desery stały się inspiracją dla marki E.Wedel, która pragnie zabrać konsumentów w podróż do wspomnień z dzieciństwa i przypomnieć im ich ulubione smaki. Dlatego do oferty wedlowskich tabliczek dołączyły czekolady mleczne z nadzieniem o smaku budyniu w dwóch wariantach: waniliowym z malinami i czekoladowym. Nowe czekolady to warstwy oryginalnej wedlowskiej czekolady mlecznej, które przełożono aksamitnym i pysznym nadzieniem inspirowanym budyniem.

Wśród nowości pojawiły się również te, które przygotowano z myślą o miłośnikach zaskakujących połączeń smakowych. Pierwszą z nich jest Czekolada Mleczna Booom z nadzieniem o smaku truskawkowym. Nowość to połączenie delikatnej mlecznej czekolady z nadzieniem jogurtowo-truskawkowym i… strzelającym cukrem! Wystrzałowy dodatek przyjemnie zaskakuje, pobudza oraz zapewnia dużo frajdy podczas jedzenia.  

Z kolei dla wszystkich wielbicieli chrupania, do portfolio dołączyła Czekolada Mleczna Peanut Butter Chrrrup, która zachwyca wielowymiarowością smaków. Cząstki orzechów arachidowych i chrupki, które charakterystycznie chrupią, połączono ze słodko-słonym nadzieniem o smaku peanut butter. Całość została oblana oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Zabawa smakami i dodatkami sprawia, że nawet najbardziej wymagający konsumenci doświadczą zaskakującej multisensoryczności smaków.

Nowe czekolady otrzymały opakowania w dedykowanym dla tej linii designie. Dzięki temu znalezienie produktów w ulubionych smakach będzie jeszcze łatwiejsze. Charakter nowych czekolad odzwierciedlają absolutnie wywrotowe grafiki! W Czekoladzie Mlecznej Booom i Czekoladzie Mlecznej Peanut Butter Chrrrup przewodnią grafiką jest kostka czekolady, która wskazuje na różnorodność wrażeń płynących z intensywności smaków i dodatków. Zaś opakowania Czekolad Mlecznych z nadzieniem o smaku budyniu, przedstawiają główne dodatki. Mowa o zawirowanym kremie, który ukazuje jak delikatne oraz aksamitne nadzienie skrywają w środku. 

Nowości dostępne będą w sieci sklepów Biedronka od połowy października.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych

Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.

Finanse

Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.

Prawo

Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.