Komunikaty PR

Nowe, duże tabliczki nadziewane od E.Wedel zaskakują smakami

2022-10-17  |  01:00
Biuro prasowe

Przypomnij sobie smaki dzieciństwa z nowymi czekoladami marki E.Wedel. Strzelający cukier, chrupiące orzeszki i delikatne, budyniowe nadzienie to pyszne dodatki, które uzupełniają oryginalną wedlowską czekoladę mleczną. Nowe tabliczki: Czekolada Mleczna Bombowa Truskawkowa Booom, Czekolada Mleczna Chrupiący Peanut Butter Chrrrup oraz Czekolady Mleczne z nadzieniem o smaku budyniu w dwóch wariantach: waniliowym z malinami i czekoladowym, oferują zaskakujące, wielowymiarowe i multisensoryczne doznania.

Dwa klasyczne smaki budyniów – waniliowy oraz czekoladowy, zawsze świetnie sprawdzały się w roli podwieczorków. Desery stały się inspiracją dla marki E.Wedel, która pragnie zabrać konsumentów w podróż do wspomnień z dzieciństwa i przypomnieć im ich ulubione smaki. Dlatego do oferty wedlowskich tabliczek dołączyły czekolady mleczne z nadzieniem o smaku budyniu w dwóch wariantach: waniliowym z malinami i czekoladowym. Nowe czekolady to warstwy oryginalnej wedlowskiej czekolady mlecznej, które przełożono aksamitnym i pysznym nadzieniem inspirowanym budyniem.

Wśród nowości pojawiły się również te, które przygotowano z myślą o miłośnikach zaskakujących połączeń smakowych. Pierwszą z nich jest Czekolada Mleczna Booom z nadzieniem o smaku truskawkowym. Nowość to połączenie delikatnej mlecznej czekolady z nadzieniem jogurtowo-truskawkowym i… strzelającym cukrem! Wystrzałowy dodatek przyjemnie zaskakuje, pobudza oraz zapewnia dużo frajdy podczas jedzenia.  

Z kolei dla wszystkich wielbicieli chrupania, do portfolio dołączyła Czekolada Mleczna Peanut Butter Chrrrup, która zachwyca wielowymiarowością smaków. Cząstki orzechów arachidowych i chrupki, które charakterystycznie chrupią, połączono ze słodko-słonym nadzieniem o smaku peanut butter. Całość została oblana oryginalną wedlowską czekoladą mleczną. Zabawa smakami i dodatkami sprawia, że nawet najbardziej wymagający konsumenci doświadczą zaskakującej multisensoryczności smaków.

Nowe czekolady otrzymały opakowania w dedykowanym dla tej linii designie. Dzięki temu znalezienie produktów w ulubionych smakach będzie jeszcze łatwiejsze. Charakter nowych czekolad odzwierciedlają absolutnie wywrotowe grafiki! W Czekoladzie Mlecznej Booom i Czekoladzie Mlecznej Peanut Butter Chrrrup przewodnią grafiką jest kostka czekolady, która wskazuje na różnorodność wrażeń płynących z intensywności smaków i dodatków. Zaś opakowania Czekolad Mlecznych z nadzieniem o smaku budyniu, przedstawiają główne dodatki. Mowa o zawirowanym kremie, który ukazuje jak delikatne oraz aksamitne nadzienie skrywają w środku. 

Nowości dostępne będą w sieci sklepów Biedronka od połowy października.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.