Nowe, smaczne przekąski od marki Tarczyński – kabanosy Nadziane
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Tarczyński, lider kabanosów w Polsce, wprowadza na rynek kolejną nowość. Nadziane to wyjątkowe kabanosy z nadzieniem w dwóch wariantach smakowych. Nowe produkty są już dostępne w sprzedaży.
Cheddar i czosnek – tymi smakami są wypełnione nowe kabanosy Tarczyński w formie nadziewanych paluszków. Jak zapewnia producent, Nadziane dają gwarancję eksplozji smaku. Każdy kęs to połączenie wysokiej jakości mięsa oraz cheddara lub czosnku, które wzmacniają smakowe wrażenia
i sprawiają, że ma się ochotę sięgać po więcej.
Nowość marki Tarczyński to propozycja dla każdego, kto szuka smacznej i pożywnej przekąski. Dzięki opakowaniu typu doypack z zamknięciem strunowym, które w Polsce posiadają wyłącznie kabanosy marki Tarczyński, Nadziane można dowolnie otwierać, zamykać i mieć przy sobie. Dlatego miłośnicy przekąszania kabanosów mogą delektować się ich smakiem tak samo poza domem, jak i na wygodnej kanapie lub gamingowym fotelu.
– Polacy pokochali kabanosy, ceniąc je za smak, pożywność i wygodę jedzenia. Jednocześnie wciąż oczekują nowości na rynku. Dlatego jako lider kategorii cały czas ją rozwijamy, a Nadziane
to dowód, że kabanosy mogą nieustannie zaskakiwać – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A. – To nowe spojrzenie na kabanosy, a zarazem produkt, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Bazujemy bowiem na znanych i lubianych smakach oraz innowacyjnej technologii produkcji – dodaje.
Nadziane to już druga linia kabanosów z nadzieniem od marki Tarczyński. Pierwszymi produktami tego rodzaju były kabanosy paluszki Extreme z pikantnym nadzieniem jalapeño lub piri-piri. Nadziane w dwóch wariantach smakowych - cheddar lub czosnek, są dostępne w sprzedaży od końca maja.
Obecnie udziały firmy Tarczyński w sprzedaży kabanosów w Polsce wynoszą 67 proc., co daje jej pozycję niekwestionowanego lidera kategorii. Dzięki ciągłemu rozwojowi oferty i wdrażaniu innowacji marka Tarczyński ma istotny wpływ na dynamiczny rozwój kabanosów w Polsce.
Grupa Tarczyński
Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na
3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden
z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.