Komunikaty PR

Nowy Gordon’s 0.0% już dostępny! Oryginalny smak bez alkoholu

2022-08-24  |  12:30

Nowy Gordon's 0.0% powstał, aby zapewnić miłośnikom ginu i dobrych koktajli na jego bazie możliwość delektowania się smakiem ulubionego trunku, nawet jeśli nie chcą lub nie mogą pić alkoholu. Już nie musisz rezygnować z Gin&Tonic podczas spotkań z przyjaciółmi! Gordon’s 0.0% zapewnia pełnię walorów smakowych bez dodatku alkoholu.

Ciesz się smakiem bez kompromisów

Ile razy zdarzyło się, że nie mogłeś pić alkoholu, ale nie chciałeś rezygnować ze spotkań towarzyskich czy wzniesienia toastu? Każdemu kiedyś przypadła rola kierowcy albo na następny dzień miał plany, które uniemożliwiły spożycie alkoholu. A może dieta lub zdrowy styl życia skłaniają do jego ograniczenia? Albo jesteś rodzicem i opieka nad dzieckiem lub karmienie piersią sprawiają, że alkoholowe koktajle zostawiasz dla innych? Od teraz już nie musisz iść na kompromis i możesz pozwolić sobie na orzeźwiający Gin&Tonic w bezalkoholowym wydaniu!

Od sierpnia w polskich sklepach dostępny jest Gordon’s 0.0%, który świetnie sprawdzi się jako zastępstwo klasycznego ginu. Jest to doskonały wybór dla osób, które nie chcą pić alkoholu, ale jednocześnie nie chcą rezygnować ze smaku np. drinka Gin&Tonic. Co istotne, Gordon’s 0.0% zawiera jedynie 24 kalorie na porcję, jest więc świetnym rozwiązaniem również dla osób dbających o dietę – można do niego dodać bezcukrowy tonik
i nagle ulubiony koktajl staje się o wiele mniej kaloryczny.

0% alkoholu, 100% Gordon’s

Ekspercki zespół ds. innowacji Gordon’s połączył lata doświadczeń i szeroką wiedzę na temat destylacji ginu, aby stworzyć Gordon’s bez alkoholu o oryginalnym smaku ginu. Gordon's 0.0% powstaje w wyniku destylacji tych samych wyselekcjonowanych składników roślinnych, które są używane w doskonale znanym Gordon's London Dry Gin. Są one pojedynczo zanurzane w wodzie, podgrzewane i destylowane, a następnie fachowo mieszane ze sobą, aby uchwycić esencję ginu Gordon's w bezalkoholowej wersji. Ten specjalny proces tworzenia to ściśle strzeżona tajemnica, jednak jego efektów może doznać każdy.

Gin&Tonic Virgin

Wystarczy do kieliszka typu copa glass wsypać dużo lodu, dodać 40 ml Gordon’s 0.0%, uzupełnić ulubionym tonikiem oraz dodatkami w postaci owoców czy ziół, które urozmaicą smak koktajlu. W ten sposób uzyskasz idealny zamiennik klasycznego Gin&Tonic, który możesz pić niezależnie od sytuacji.

Gordon's 0.0% został wprowadzony na rynek w butelce 700 ml, a jego rekomendowana cena detaliczna wynosi od 49,99 PLN. Produkt jest dostępny w sieci Żabka od 27 lipca, a pod koniec sierpnia dystrybucja zostanie rozszerzona o sieć sklepów Biedronka.

O marce Gordon's:

GIN GORDON'S, ulubiony gin Brytyjczyków, pojawił się na rynku 250 lat temu, kiedy Alexander Gordon otworzył małą destylarnię w Londynie i rozpoczął pracę nad stworzeniem receptury doskonałego w smaku, wysokiej jakości ginu. Jego charakterystyczny jałowcowy aromat stał się od tego czasu definicją smaku klasycznego G&T. Obecnie gin GORDON'S jest najlepiej sprzedającym się międzynarodowym ginem na świecie, a od 1925 roku otrzymał cztery Gwarancje Królewskie. Jakość jest podstawą marki GORDON'S, a składniki roślinne do jego produkcji uprawiane są tam, gdzie natura obdarza je najlepszymi właściwościami; jałowiec, kolendra, korzeń dzięgielu i lukrecja pozyskiwane są z różnych zakątków świata i przechodzą najbardziej skrupulatny proces selekcji. Oferta Gordon's obejmuje Gordon's London Dry, Gordon's Premium Pink Distilled Gin, Gordon's Sicilian Lemon Distilled Gin, Gordon's with a Spot of Elderflower oraz ulubiony w okresie Bożego Narodzenia Gordon's Sloe Gin.

O Diageo:

Diageo jest producentem i dystrybutorem najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, m.in.: whisky Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's, Windsor, wódek Smirnoff, Cîroc i Ketel One, a także takich marek, jak: Bulleit Bourbon, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray i Guinness. Firma prowadzi sprzedaż w ponad 180 krajach na całym świecie. Spółka jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE). Więcej informacji na temat Diageo można znaleźć na www.Diageo.com. Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje
o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com.

Kontakt prasowy:

DIAGEO POLSKA

Monika Jędrzejewska

Culture & Entertainment Manager

 

monika.jedrzejewska@diageo.com

MSLGROUP

Elżbieta Majewska

Senior Account Executive

tel. +48 515 115 058

elzbieta.majewska@mslgroup.net

MSLGROUP

Anna Ginter

Senior Account Manager

tel. +48 608 392 756

anna.ginter@mslgroup.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Polityka

Prof. Kołodko: Elon Musk stracił na roli doradcy Donalda Trumpa. Można mieć zastrzeżenia do rezultatów jego misji

Po pół roku szefowania Departamentowi Efektywności Rządowej (DOGE), którego celem było znalezienie oszczędności kosztem cięć personalnych w administracji federalnej, Elon Musk zdecydował się na rezygnację z politycznej kariery i powrót do świata biznesu. Jego Tesla nie może zaliczyć I kwartału br. do udanych. Zdaniem byłego ministra finansów prof. Grzegorza Kołodki do rezultatów pracy Muska można mieć wiele zastrzeżeń, choć część założeń udało mu się wykonać.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Ochrona środowiska

Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.