Komunikaty PR

Odwiedź strefę zabawy Fisher-Price® w Centrum Handlowym Westfield Arkadia

2024-11-25  |  12:00
Biuro prasowe

W sobotę, 30 listopada br. w godz. 10:00-20:00 zapraszamy wszystkie dzieci do specjalnej strefy zabawy Fisher-Price® w Centrum Handlowym Westfield Arkadia! Na najmłodszych czekać będzie mnóstwo atrakcji oraz zabawki prosto z Laboratorium Zabawy Fisher-Price®, czyli miejsca, gdzie najlepszymi ekspertami są dzieci. Rodzice będą mieli okazję poznać korzyści płynące z nauki poprzez zabawę dzięki rozmowie ze specjalistkami: psycholożką dziecięcą oraz ambasadorką marki. Dołącz do nas i przekonaj się, że dzieciństwo zaczyna się tutaj!

W strefie zabawy Fisher-Price® w Westfield Arkadia w Warszawie zaprezentowane zostaną najnowsze zabawki marki Fisher-Price® z linii Wood i Link Squad™. Maluchy będą mogły pobawić się z roztańczonym i muzycznym zespołem kolorowych postaci, układać puzzle, budować konstrukcje czy zagrać na muzycznym stoliku. Każde dziecko otrzyma także opaskę na głowę z motywami związanymi z zabawkami Fisher-Price®, a także będzie miało możliwość zrobić sobie zdjęcie przy kolorowym monidle z ulubionymi postaciami.

W czasie kiedy dzieci zajęte będą radosną zabawą, rodzice będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami. W godz. 11:00 – 14:00 w strefie Fisher-Price® pojawią się psycholożka dziecięca, Ewa Sękowska-Molga oraz ambasadorka marki i influencerka parentingowa, Antonina Zych, autorka konta Owies i len. Ekspertki podzielą się z rodzicami wskazówkami dotyczącymi korzyści, jakie płyną z eksplorowania przez maluchy zabawek dopasowanych do ich wieku i zdolności, tak by stymulować rozwój konkretnych umiejętności i funkcji poznawczych oraz zapewnić dzieciom radosną naukę przez zabawę.

Strefa zabawy dla każdego dziecka!

Podczas eventu każdy maluch – od bobasa do przedszkolaka – znajdzie dla siebie coś specjalnego. Strefa została podzielona na dwie części. W pierwszej znajdą się zabawki  drewniane z serii Wood, a w drugiej zabawki interaktywne Link Squad™.


Fisher-Price® Wood – zabawa to podstawa!

Zestawy Fisher-Price® Wood zapewniają wesołą i angażującą zabawę w stylu Montessori oraz wspierają rozwój dzieci od 6. miesiąca życia. Wykonane są z drewna pozyskiwanego w zrównoważony sposób z certyfikatem Forest Stewardship Council®(FSC®). Nietoksyczna farba, którą są pomalowane, w najwyższym stopniu spełnia wszystkie obowiązujące światowe standardy bezpieczeństwa. Dodatkowo, w trosce o środowisko naturalne - tam, gdzie było to możliwe - w opakowaniach Fisher-Price® Wood plastik zastąpiony został kartonem lub papierem z certyfikatem FSC®.

Link Squad™ od Fisher Price®  - łączą się, by wspólnie śpiewać i uczyć!

Link Squad™ od Fisher-Price® to roztańczone, kolorowe, energetyczne, a do tego wspierające rozwój dziecka zabawki interaktywne. To grupa 5 wyjątkowych postaci, które łączą się ze sobą, grają i śpiewają, dostarczając ogromu radości i emocji. Tworzą prawdziwy zespół – zabawki wchodzą w interakcje, rozmawiają ze sobą, a także reagują na dźwięki i piosenki innych członków tego wspaniałego składu. Razem tworzą jedyną w swoim rodzaju, wyjątkową kolekcję!

Zabierz maluchy do specjalnej strefy zabawy Fisher-Price® w Centrum Handlowym Westfield Arkadia 30 listopada br. w godz. 10:00-20:00 i odkryj wspaniały świat zabawek Fisher-Price®!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.