Komunikaty PR

Premiera „Miasto Czarodziejów” z serii „Pora na przygodę: Odległe krainy”

2022-01-13  |  10:00
Biuro prasowe

Miętusowy Kamerdyner w serialu „Pora na przygodę” służy Królewnie Balonowej. Optymistyczny bohater zaraża energetycznością, ale ma też mroczną stronę. A jakie były jego początki? Widzowie poznają odpowiedź w ostatnim odcinku specjalnym miniserii „Pora na przygodę: Odległe krainy”, zatytułowanym „Miasto Czarodziejów”. Premierowa emisja już w niedzielę 16 stycznia o 8:20 w Cartoon Network.

 

Miasto Czarodziejów to magiczna lokalizacja na mapie Krainy Ooo – kontynentu, gdzie rozgrywa się akcja animacji „Pora na przygodę”. Właśnie tam trafia Miętusowy Kamerdyner, który w poprzednich sezonach występował jako entuzjastyczny, choć czasem nieco chaotyczny pomocnik Królewny Balonowej. W finałowym odcinku specjalnym miniserii „Odległe krainy”, twórcy serialu zabierają widzów do historii z przeszłości bohatera. W tej opowieści Miętus dopiero rozpoczyna naukę w szkole czarodziejów.

Poznaje nowe postaci, a wśród nich dziewczynkę Cadebrę, która zostaje jego dobrą przyjaciółką. Początkowo bohater beztrosko cieszy się z zabaw i czarów z innymi uczniami szkoły. Lecz pewnego dnia przyłapuje jedną z nauczycielek-czarodziejek na zakopywaniu świecącej korony. Czym jest ten przedmiot i jakie ma moce? Miętusowy Kamerdyner spróbuje rozwiązać zagadkę. Nie tylko po to, aby rozwikłać sprawę nietypowego zachowania Dr Caledonius, ale również po to, aby oczyścić się z zarzutów. Podejrzenia o wywołanie serii osobliwych wydarzeń padną właśnie na niego. Miętusowy Kamerdyner zawalczy o przyjaźń, prawdę i zmierzy się ze samym sobą.

 

 

Premiera odcinka specjalnego „Miasto Czarodziejów” z serii „Pora na przygodę: Odległe krainy” w niedzielę 16 stycznia o 8:20 w Cartoon Network.

Powtórna emisja w niedzielę 16 stycznia o 20:20.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.