Komunikaty PR

Premiera nowego serialu LEGO Group „Monkie Kid” w Cartoon Network

2022-12-22  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.82 MB )

Stacja zaprasza na pierwszą premierę na kanale w 2023 roku! Nowy serial LEGO Group, „Monkie Kid”, to historia chłopaka imieniem MK. Bohater zostaje powołany przez Króla Małp do złapania Demon Bull Kinga. U boku MK zawsze są przyjaciele – nietuzinkowe i unikatowe postaci! Muszą znaleźć broń Złoty Kostur i pokonać wroga. Początek wielkiej, magicznej podróży Monkie Kida już w poniedziałek 2 stycznia o 16:40 w Cartoon Network. 

MK pracuje w knajpie Pigsy’ego i dowozi jedzenie: w tej roli sprawdza się całkiem nieźle. Kiedy otrzymuje misję do wykonania, jego życie zmienia się całkowicie. To nie lada wzywanie! Musi odnaleźć uciekiniera z więzienia umieszczonego pod górą, gdyż złowrogi Demon Bull King wydostał się na wolność. Bohaterowi pomagają przyjaciele: jego krewki szef Pigsy, waleczna przyjaciółka Mei, dobroduszny olbrzym Sandy i znawca legend Tang. Serial pokazuje świeże spojrzenie na tradycyjny chiński mit o obdarzonym supermocami Królu Małp, znanym z powieści „Podróż na Zachód”.

 

W produkcji LEGO Group legenda o tej postaci została pokazana na nowo, w opartym na współczesnej animacji świecie pełnym wyrazistych barw. Cartoon Network zaprasza polskich widzów na rozpoczęcie wielkiej wędrówki z bohaterami, podczas której postaci poznają jeszcze lepiej siebie samych i swoich przyjaciół. Szybko okazuje się, że wzajemnie uzupełniająca się ekipa posiada wszystkie umiejętności niezbędne do złapania Demon Bull Kinga. Wielki i silny żołnierz Sandy pomaga im dostać się do góry, z której uciekł wróg. Wytrwały Pigsy jest gotów walczyć z demonami nawet wtedy, gdy Bycze Klony wroga napadają na jego knajpę. Silna i precyzyjna Mei chroni grupę przed każdym atakiem, a Tang zna wiele historii o Małpim Królu i może manipulować żółtą energią, aby wymiatać w pojedynkach. Wszyscy chcą zdobyć broń, Złotego Kostura, która pomoże im zwalczyć przeciwnika. Czas wkroczyć do akcji!

 

Premiera „Monkie Kid” już w poniedziałek 2 stycznia o 16:40 w Cartoon Network.

Emisja codziennie o 16:40 w Cartoon Network.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci w wieku 6-11 lat i ich rodzin: „Między nami, misiaczkami”, „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Różnorodne inicjatywy prospołeczne – „Mistrzowie Klimatu Cartoon Network” czy „Zmieniaj swój świat z Cartoon Network” – motywują dzieci i dorosłych do podejmowania drobnych działań, które w efekcie wprowadzą duże zmiany.

 

Biuro prasowe, Wiertnicza 166, 02-952 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE,

Benelux and GSA 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.