Premierowe odcinki 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w Cartoon Network!
Amerykańsko-brytyjska koprodukcja „Jabłko i Szczypior” wraca w nowych epizodach 2. sezonu. Twórcy utrzymali wielkomiejski klimat z 1. serii, dzięki czemu bohaterowie mogą ponownie mierzyć się z wyzwaniami metropolii. Jednocześnie postaci świetnie bawią się podczas kolejnych przygód. Premiera już w poniedziałek 23 maja o 14:50 w Cartoon Network.
Produkcja „Jabłko i Szczypior”, stworzona przez George’a Gendiego, to kreatywna i nowoczesna animacja. Tytułowi bohaterowie poznali się w 1. sezonie, podczas poszukiwań nowego domu w wielkim mieście. Od tego momentu są nierozłączni i razem wpadają w tarapaty, przeżywają wzruszenia i spotykają przyjaciół. Jabłko nie boi się wcielania w życie absurdalnych pomysłów. Szczypior bywa zachowawczy, ale dzięki temu umie powstrzymać kumpla, kiedy zbytnio ponosi go fantazja.
W nowych odcinkach zostaną wplątani w porachunki Burmistrza Majoneza, który będzie potrzebował kierowców do swojej limuzyny. Nielubiany urzędnik wrobi bohaterów w popełnienie drobnego przestępstwa, aby ukarać ich pracami społecznymi. W ramach tych prac każe im zostać swoimi szoferami. Przyjaciele nie będą zadowoleni z takiego obrotu spraw. Połączą siły, by przechytrzyć niesympatycznego Burmistrza.
Jabłko i Szczypior rozpoczną również własny biznes: dowóz pizzy. Nie przewidzą, że Jamajski Kurczak sprytnie wykorzysta specjalną promocję, aby otrzymać wiele bezpłatnych dostaw. W innym odcinku przebiegły Kurczak wrobi ich w zakup własnego domu. Bohaterowie przeżyją także romantyczne przygody, gdy Jabłko zwierzy się z miłości do Królowej Anglii.
Premiera nowych odcinków 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w poniedziałek 23 maja o 14:50 w Cartoon Network.
Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.