Vaqat rusza z programem ambasadorskim dla studentów
Vaqat, czyli platforma oferująca krótkie i płatne zadania dla studentów, ogłosił, że rusza z programem mentoringowo-ambasadorskim na kilku kluczowych rynkach. Zespół szuka studentów, którzy zechcą zostać przedstawicielami start-upu na swoich uczelniach i zdobyć cenne doświadczenie oraz rozwinąć swoje umiejętności.
W ramach programu ambasadorskiego Vaqat każdy z wybranych studentów otrzyma wsparcie w zakresie rekrutacji, sprawdzenia CV, listu motywacyjnego oraz mentoringu z ekspertami z bankowości inwestycyjnej, konsultingu, PE/VC, startupów czy marketingu. Dzięki mentoringowi od startupu oraz rozmowom z ekspertami z różnych dziedzin, będą mieli szansę nauczyć się nowych rzeczy i zyskać cenne kontakty. Ambasadorzy będą mieli również możliwość poznania innych studentów z różnych uczelni.
Wybrani studenci będą odpowiedzialni za reprezentowanie platformy Vaqat na swojej uczelni, organizację wewnętrznych eventów, pośredniczenie w rozmowach z kołami naukowymi, biurami karier i poszczególnymi wydziałami. Zadaniem ambasadorów będzie, przede wszystkim, promowanie platformy Vaqat wśród studentów i pracowników uczelni. Mają oni pomóc w pozyskaniu nowych użytkowników, a także w ulepszaniu i rozwijaniu platformy. Dodatkową motywacją może być fakt, że każdy student-ambasador otrzyma wynagrodzenie za realizowane w ramach programu ambasadorskiego zadania.
Vaqat jest platformą, przez którą firmy mogą zlecać krótkie zadania dla studentów, Każde zadanie jest płatne wg stawki użytkownika, definiowanej przez wewnętrzny algorytm, bazujący na umiejętnościach danego kandydata. Zadania wykonywane są zazwyczaj zdalnie i pozwalają studentom nie tylko na dodatkowy zastrzyk gotówki, ale przede wszystkim na zdobycie doświadczenia w startupach czy korporacjach na całym świecie. Vaqat współpracuje z takimi firmami jak Bain & Company, Kearney, OC&C, czy Altman Solon.
Jeśli jesteś studentem i chcesz zostać ambasadorem Vaqat na swojej uczelni, to nie zwlekaj i zgłoś się na www.vaqat.com.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.