Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Polski producent fotelików samochodowych Avionaut wprowadza nową linię oddychających tapicerek w ramach kampanii Wind of Change. Wykonane z innowacyjnego, oddychającego materiału zapewnią większy komfort podróży dla dzieci bez uczucia przegrzania i nadmiernego pocenia. Dostępne w sprzedaży regularnej już 18 listopada.
Długie podróże i zmieniające się warunku pogodowe to wyzwanie nie tylko dla dorosłych, ale i dla najmłodszych pasażerów. Nowa linia tapicerek z materiału typu „mesh”, w którą zostaną wyposażone dotychczasowe modele fotelików Avionaut, zapewnia doskonałą cyrkulację powietrza, co znacząco poprawia wygodę dziecka podczas długich tras, ale też krótkich przejażdżek. Jest to szczególnie istotne w przypadku najmłodszych pasażerów, u których brak odpowiedniej wentylacji może prowadzić do dyskomfortu i rozdrażnienia. Oddychająca tkanina pomaga utrzymać optymalną temperaturę, co przekłada się na spokojniejszą podróż zarówno dla dziecka, jak i jego rodziców. Nowe tapicerki Avionaut zastępują wszystkie wkładki oddychające i przeciwpotne, dzięki czemu nie trzeba inwestować w dodatkowe akcesoria – pełny komfort zapewniony jest już w standardzie.
Avionaut, znany z ergonomicznych, wspierających prawidłowy rozwój kręgosłupa fotelików, w ramach kampanii promocyjnej Wind of Change, promuje całkiem nowy aspekt komfortu i bezpieczeństwa w podróży. Foteliki, w znanych do tej pory klientom kolorach, lecz w odświeżonym, nowoczesnym designie trafią do regularnej sprzedaży już 18 listopada, dając rodzicom możliwość wyboru rozwiązania zapewniającego ich dzieciom maksymalną wygodę i przyjemność z podróży.
Więcej informacji dostępnych jest na oficjalnej stronie producenta: https://shop.avionaut.com/pl/
O Avionaut
Avionaut to innowacyjna polska firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości fotelików samochodowych dla dzieci. Założona z pasji do bezpieczeństwa i komfortu najmłodszych, w ciągu 13 lat obecności na rynku, uznanie oraz oficjalną certyfikację AGR zyskała dzięki zachowaniu najwyższych standardów w ochronie zdrowego kręgosłupa. Pozytywnie oceniany zarówno w niemieckich testach ADAC oraz rygorystycznym szwedzkim Plus Test, Avionaut łączy nowoczesne rozwiązania inżynieryjne z estetycznym designem, dbając o to, aby każdy fotelik był nie tylko bezpieczny, ale również wygodny i łatwy w użytkowaniu. Avionaut wyróżnia się na rynku jako jedyna firma w Europie, która realizuje cały proces produkcji w jednej, polskiej fabryce, korzystając wyłącznie z własnych, lokalnie wyprodukowanych i opatentowanych komponentów. Więcej na temat marki Avionaut znajdziesz na stronie https://avionaut.com/pl/.
Łamigłówki – rozrywka, łącząca przyjemne z pożytecznym
Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych
Akademia LEGO® w CH Focus!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.