„Za Dobrą Karierę!” - płatny staż w międzynarodowej firmie
Firma Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z dziewiątą edycją płatnego programu stażowego dla studentów – pod hasłem „Za Dobrą Karierę!”. W tym roku firma oferuje stażystom 25 stanowisk, we wszystkich swoich lokalizacjach – w Warszawie, Zielonej Górze i Poznaniu. Aplikować można m.in. do takich działów jak marketing, HR, komunikacja, sprzedaż, planowanie, finanse, dział zakupów, dział rozwoju produktów i kontroli jakości, dział techniczny czy dział dystrybucji i logistyki.
W tym roku Wyborowa Pernod Ricard zaprasza także na dzień otwarty w swoich siedzibach w Warszawie i Zielonej Górze, podczas którego kandydaci i kandydatki będą mogli spotkać się z pracownikami i menedżerami z każdego działu firmy. Będzie to nie tylko okazja do rozmowy z profesjonalistami, a także możliwość zobaczenia jak wygląda od środka świat biznesu prowadzonego dla marek o globalnym zasięgu. W Warszawie dzień otwarty zaplanowano na 9-go maja, a w Zielonej Górze – na 16-go maja.
- Sposób pracy w naszej firmie opiera się przede wszystkim na kulturze „Convivialite”. To pojęcie definiują przyjazne relacje i wyjątkowa atmosfera, dlatego do naszych zespołów poszukujemy kandydatów z pozytywnym nastawieniem do pracy i do innych ludzi, otwartych, chętnych do nauki, przedsiębiorczych, takich, którzy chcą kreować własne innowacyjne pomysły. Poszukujemy osób, które chcą zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe i pragną rozwijać się pod okiem doświadczonych mentorów, prowadząc samodzielne projekty, mówi Izabela Nowikowska, Dyrektor HR w Wyborowa Pernod Ricard.
Oprócz wspierania pracy swojego działu i prowadzenia własnych projektów, każdy stażysta znajdzie się pod opieką mentora – doświadczonego pracownika Wyborowa Pernod Ricard. Mentor przez cały okres stażu będzie się dzielił swoim doświadczeniem i wspierał swojego podopiecznego podczas realizowanych projektów, a także w codziennych zadaniach, dzięki czemu będzie mu łatwiej łączyć obowiązki na uczelni ze zdobywaniem nowych doświadczeń zawodowych.
Ale to nie koniec korzyści. Firma oferuje stażystom również liczne benefity, m.in.: dostęp do prywatnej opieki medycznej, szkoleń rozwojowych, sprzedaż pracowniczą, paczki świąteczne, udział w wydarzeniach i spotkaniach integracyjnych.
Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.