Zioła mają … smak!
Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i ananasem.
Natura kryje w sobie mnóstwo substancji o dobroczynnym działaniu. Dziś zioła przeżywają swój wielki renesans, a my sięgamy po nie chętnie i często, czerpiąc z ich cennych właściwości. Pomagają nam w holistycznej dbałości o siebie i dobre samopoczucie.
Niekwestionowanym ekspertem w zakresie ziół i owoców jest Herbapol-Lublin, który już od 75 lat oferuje oparte na nich produkty. Łącząc najpopularniejsze zioła ze starannie dobranymi owocami, marka stworzyła linię wyjątkowych herbatek.
Starannie wyselekcjonowane zioła, pozyskiwane od sprawdzonych dostawców, dostarczają organizmowi dobroczynnych składników. A pyszne owoce idealnie je dosmaczają, dzięki czemu codzienna dbałość o siebie staje się prawdziwą przyjemnością.
Do linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu dołączyły dwa nowe warianty. Pierwszym z nich jest Mięta z cytryną i trawą cytrynową. Mięta wspomaga procesy trawienne, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego, jak również pomaga w odprężeniu organizmu. Dodatek cytryny i trawy cytrynowej dodaje jej wspaniałej rześkości, co zapewnia jeszcze większą przyjemność z picia naparu.
Kolejną nowością jest Rumianek z limonką i ananasem. Rumianek jest ceniony przede wszystkim za wspieranie sprawnego funkcjonowania układu pokarmowego. Jego delikatny smak, w połączeniu z cytrusową nutą limonki i słodyczą ananasa, tworzy pyszną kompozycję, po którą warto sięgać każdego dnia.
W linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu znaleźć można również: Melisę z pigwą, Miętę z pomarańczą i mango, Pokrzywę z wiśnią.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.