Electrician Simulator – First Shock od 6 stycznia dostępny na Steam!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Darmowy prolog Electrician Simulator – First Shock już od jutra, 6 stycznia, dostępny na platformie Steam. Za wydanie projektu odpowiada Ultimate Games oraz Gaming Factory. Premiera pełnej wersji symulatora elektryka od Take IT Studio! planowana jest na 2022 rok. Docelowo tytuł trafi także na główne platformy konsolowe, w tym Nintendo Switch, Xbox i PlayStation.
- Już jutro, 6 stycznia, wprowadzimy graczy w wyczekiwany przez nich świat Electrician Simulator. Darmowy prolog to przedsmak tego, co będzie znajdować się w pełnej wersji gry. To też pierwsza gra, która tak realistycznie podchodzi do branży elektrycznej i pracy elektryków. Projekt dedykowany jest zarówno osobom znającym się na elektryce, jak i amatorom – mówi Rafał Jelonek, COO Ultimate Games.
Electrician Simulator pochodzi z portfolio produkcyjnego Take IT Studio! Katowicki zespół posiada doświadczenie przy projektach takich jak: Chernobyl VR Project, czy Chernobylite.
W najnowszym symulatorze użytkownik wciela się w młodego elektryka, który przejmuje rodzinny biznes elektryczny. Rozgrywka opiera się na wykonywaniu wielu zleceń związanych m.in. z naprawą gniazdka, czy stworzeniem całej instalacji elektrycznej.
Rolę współwydawcy gry pełni również spółka Gaming Factory.
- Electrician Simulator jest jedną z naszych najważniejszych pozycji wydawniczych w pierwszej połowie roku. Zależy nam, aby ten tytuł był bardzo dobrze dopracowany, a sama rozgrywka atrakcyjna dla graczy. W grze docelowo dostępnych będzie kilka różnych trybów, szeroki wachlarz umiejętności, mocno zróżnicowane zlecenia oraz duże możliwości rozwoju własnego warsztatu – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.
Projekt Electrician Simulator w podstawowej wersji na PC planowo pojawi się na rynku w 2022 roku, docelowo dostępny będzie także w wersjach konsolowych: Nintendo Switch, Xbox i PlayStation.
6 stycznia br. swoją premierę ma także najnowsza odsłona Theatre of Sorrows. Wydawcą gry w wersji na Nintendo Switch jest Ultimate Games. Natomiast 7 stycznia na konsoli PS4 zadebiutuje gra Pangeon, wydawana wspólnie przez Gaming Factory oraz Ultimate Games.
Steam page Electrician Simulator – First Shock: Electrician Simulator - First Shock na Steam (steampowered.com)
Electrician Simulator – główne cechy:
• elektryzująca kariera
• różnorodne zlecenia do wykonania
• szeroki wachlarz umiejętności
• wiele użytecznych narzędzi
• rozwój własnego warsztatu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.