GASPOL w kampanii „Świadomy wybór” promuje etyczne zakupy gazu płynnego
GASPOL, lider rynku gazu płynnego w Polsce, rozpoczął kampanię wizerunkową „Świadomy wybór”, w której promuje decyzję firmy o zaprzestaniu zakupów gazu płynnego z Rosji i zachęca do podejmowania świadomych wyborów konsumenckich. Głównym medium kampanii jest telewizja wspierana przez komunikację w radiu, Internecie oraz działania offline.
W ramach kampanii GASPOL informuje, że sprzedawany przez firmę gaz nie pochodzi z Rosji. Jednocześnie firma zwraca uwagę na znaczenie wyborów konsumenckich dokonywanych w sytuacji agresji Rosji na Ukrainę.
Osią kampanii jest 15-sekundowy spot wideo, który będzie wyświetlany w maju w blokach reklamowych ogólnopolskich stacji TVP 1, TVP 2, Polsat oraz w kanałach tematycznych TVP, Polsatu i TVN-u. Działaniom w telewizji towarzyszy kampania w radiu. Radiowa wersja spotu będzie emitowana w ponad 90 stacjach radiowych w całej Polsce, w tym wszystkich stacjach z Grupy Eurozet.
Kampanię w radiu i telewizji uzupełniają działania online, w ramach których spot i dedykowane kreacje reklamowe pojawią się na platformach Facebook i YouTube.
Dodatkowym wsparciem dla kampanii jest oznakowanie produktów firmy - butli 11 kg z gazem, a także punktów sprzedaży specjalnie zaprojektowanym logo kampanii, nawiązującymi do solidarności z Ukrainą.
Tuż po rosyjskiej agresji na Ukrainę podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu zakupów gazu płynnego LPG z Rosji. Jako lider rynku czujemy, że spoczywa na nas wyjątkowa odpowiedzialność, aby deklaracje solidarności z Ukrainą przekuć na realne działania. Wiemy, że klienci w zdecydowanej większości docenili podjętą przez nas decyzję. Dlatego w ramach kampanii chcemy pokazać, że etyczny wymiar decyzji biznesowej idzie w parze z bezpieczeństwem energetycznym klientów, które zapewniamy, dostarczając gaz ze Stanów Zjednoczonych i Europy Zachodniej. Teraz jak nigdy liczy się świadomy wybór podejmowany przez firmy, ale również przez każdego konsumenta – mówi Maciej Chyż, rzecznik prasowy GASPOLU.
Za ideę kreatywną i produkcję materiałów na potrzeby kampanii, a także działania w kanale digitali komunikację PR odpowiada agencja MADOGZ, a za zakup mediów dom mediowy Media Group.
GASPOL S.A. jest liderem rynku gazu płynnego w Polsce. Firma od ponad 30 lat dostarcza klientom indywidualnym
i biznesowym szerokie portfolio produktów obejmujące: gaz płynny (instalacje zbiornikowe, sieci gazowe, autogaz), butle z gazem, LNG, bezwonne mieszaniny gazowe oraz urządzenia gazowe. GASPOL posiada własną, nowoczesną infrastrukturę: trzy terminale przeładunkowe - morski w Gdańsku i kolejowe w Małaszewiczach oraz Sędziszowie, pięć rozlewni gazu płynnego i flotę specjalistycznych cystern do przewozu LPG i LNG. Firma dysponuje rozbudowaną siecią dilerów, baz dystrybucyjnych i ponad 20 tysiącami punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Głównym udziałowcem GASPOL S.A. jest holenderska spółka SHV Energy – światowy lider rynku LPG. Firma dostarcza nowoczesne rozwiązania energetyczne dla kilkudziesięciu milionów ludzi w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.
Polscy studenci odwiedzili siedzibę KHNP w ramach programu mentorskiego
Colliers wszedł w transakcje na rynku OZE
Inwestycja w fotowoltaikę – czy warto czekać do startu programu Mój Prąd 6.0?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii
– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.
Finanse
Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach
Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.
Transport
Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów
W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.