Komunikaty PR

GASPOL w kampanii „Świadomy wybór” promuje etyczne zakupy gazu płynnego

2022-05-09  |  16:30
Biuro prasowe

GASPOL, lider rynku gazu płynnego w Polsce, rozpoczął kampanię wizerunkową „Świadomy wybór”, w której promuje decyzję firmy o zaprzestaniu zakupów gazu płynnego z Rosji i zachęca do podejmowania świadomych wyborów konsumenckich. Głównym medium kampanii jest telewizja wspierana przez komunikację w radiu, Internecie oraz działania offline. 

W ramach kampanii GASPOL informuje, że sprzedawany przez firmę gaz nie pochodzi z Rosji. Jednocześnie firma zwraca uwagę na znaczenie wyborów konsumenckich dokonywanych w sytuacji agresji Rosji na Ukrainę. 

Osią kampanii jest 15-sekundowy spot wideo, który będzie wyświetlany w maju w blokach reklamowych ogólnopolskich stacji TVP 1, TVP 2, Polsat oraz w kanałach tematycznych TVP, Polsatu i TVN-u. Działaniom w telewizji towarzyszy kampania w radiu. Radiowa wersja spotu będzie emitowana w ponad 90 stacjach radiowych w całej Polsce, w tym wszystkich stacjach z Grupy Eurozet. 

Kampanię w radiu i telewizji uzupełniają działania online, w ramach których spot i dedykowane kreacje reklamowe pojawią się na platformach Facebook i YouTube.

Dodatkowym wsparciem dla kampanii jest oznakowanie produktów firmy - butli 11 kg z gazem, a także punktów sprzedaży specjalnie zaprojektowanym logo kampanii, nawiązującymi do solidarności z Ukrainą.

Tuż po rosyjskiej agresji na Ukrainę podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu zakupów gazu płynnego LPG z Rosji. Jako lider rynku czujemy, że spoczywa na nas wyjątkowa odpowiedzialność, aby deklaracje solidarności z Ukrainą przekuć na realne działania. Wiemy, że klienci w zdecydowanej większości docenili podjętą przez nas decyzję. Dlatego w ramach kampanii chcemy pokazać, że etyczny wymiar decyzji biznesowej idzie w parze z bezpieczeństwem energetycznym klientów, które zapewniamy, dostarczając gaz ze Stanów Zjednoczonych i Europy Zachodniej. Teraz jak nigdy liczy się świadomy wybór podejmowany przez firmy, ale również przez każdego konsumenta – mówi Maciej Chyż, rzecznik prasowy GASPOLU.

Za ideę kreatywną i produkcję materiałów na potrzeby kampanii, a także działania w kanale digitali komunikację PR odpowiada agencja MADOGZ, a za zakup mediów dom mediowy Media Group.

GASPOL S.A. jest liderem rynku gazu płynnego w Polsce. Firma od ponad 30 lat dostarcza klientom indywidualnym 
i biznesowym szerokie portfolio produktów obejmujące: gaz płynny (instalacje zbiornikowe, sieci gazowe, autogaz), butle z gazem, LNG, bezwonne mieszaniny gazowe oraz urządzenia gazowe. GASPOL posiada własną, nowoczesną infrastrukturę: trzy terminale przeładunkowe - morski w Gdańsku i kolejowe w Małaszewiczach oraz Sędziszowie, pięć rozlewni gazu płynnego i flotę specjalistycznych cystern do przewozu LPG i LNG. Firma dysponuje rozbudowaną siecią dilerów, baz dystrybucyjnych i ponad 20 tysiącami punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Głównym udziałowcem GASPOL S.A. jest holenderska spółka SHV Energy – światowy lider rynku LPG. Firma dostarcza nowoczesne rozwiązania energetyczne dla kilkudziesięciu milionów ludzi w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.