Komunikaty PR

GASPOL w kampanii „Świadomy wybór” promuje etyczne zakupy gazu płynnego

2022-05-09  |  16:30
Biuro prasowe

GASPOL, lider rynku gazu płynnego w Polsce, rozpoczął kampanię wizerunkową „Świadomy wybór”, w której promuje decyzję firmy o zaprzestaniu zakupów gazu płynnego z Rosji i zachęca do podejmowania świadomych wyborów konsumenckich. Głównym medium kampanii jest telewizja wspierana przez komunikację w radiu, Internecie oraz działania offline. 

W ramach kampanii GASPOL informuje, że sprzedawany przez firmę gaz nie pochodzi z Rosji. Jednocześnie firma zwraca uwagę na znaczenie wyborów konsumenckich dokonywanych w sytuacji agresji Rosji na Ukrainę. 

Osią kampanii jest 15-sekundowy spot wideo, który będzie wyświetlany w maju w blokach reklamowych ogólnopolskich stacji TVP 1, TVP 2, Polsat oraz w kanałach tematycznych TVP, Polsatu i TVN-u. Działaniom w telewizji towarzyszy kampania w radiu. Radiowa wersja spotu będzie emitowana w ponad 90 stacjach radiowych w całej Polsce, w tym wszystkich stacjach z Grupy Eurozet. 

Kampanię w radiu i telewizji uzupełniają działania online, w ramach których spot i dedykowane kreacje reklamowe pojawią się na platformach Facebook i YouTube.

Dodatkowym wsparciem dla kampanii jest oznakowanie produktów firmy - butli 11 kg z gazem, a także punktów sprzedaży specjalnie zaprojektowanym logo kampanii, nawiązującymi do solidarności z Ukrainą.

Tuż po rosyjskiej agresji na Ukrainę podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu zakupów gazu płynnego LPG z Rosji. Jako lider rynku czujemy, że spoczywa na nas wyjątkowa odpowiedzialność, aby deklaracje solidarności z Ukrainą przekuć na realne działania. Wiemy, że klienci w zdecydowanej większości docenili podjętą przez nas decyzję. Dlatego w ramach kampanii chcemy pokazać, że etyczny wymiar decyzji biznesowej idzie w parze z bezpieczeństwem energetycznym klientów, które zapewniamy, dostarczając gaz ze Stanów Zjednoczonych i Europy Zachodniej. Teraz jak nigdy liczy się świadomy wybór podejmowany przez firmy, ale również przez każdego konsumenta – mówi Maciej Chyż, rzecznik prasowy GASPOLU.

Za ideę kreatywną i produkcję materiałów na potrzeby kampanii, a także działania w kanale digitali komunikację PR odpowiada agencja MADOGZ, a za zakup mediów dom mediowy Media Group.

GASPOL S.A. jest liderem rynku gazu płynnego w Polsce. Firma od ponad 30 lat dostarcza klientom indywidualnym 
i biznesowym szerokie portfolio produktów obejmujące: gaz płynny (instalacje zbiornikowe, sieci gazowe, autogaz), butle z gazem, LNG, bezwonne mieszaniny gazowe oraz urządzenia gazowe. GASPOL posiada własną, nowoczesną infrastrukturę: trzy terminale przeładunkowe - morski w Gdańsku i kolejowe w Małaszewiczach oraz Sędziszowie, pięć rozlewni gazu płynnego i flotę specjalistycznych cystern do przewozu LPG i LNG. Firma dysponuje rozbudowaną siecią dilerów, baz dystrybucyjnych i ponad 20 tysiącami punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Głównym udziałowcem GASPOL S.A. jest holenderska spółka SHV Energy – światowy lider rynku LPG. Firma dostarcza nowoczesne rozwiązania energetyczne dla kilkudziesięciu milionów ludzi w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną! Biuro prasowe
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie
Energetyka Eco Run celuje w 10 mln zł za 4 kw. 2024 r.
2024-12-19 | 04:00

Eco Run celuje w 10 mln zł za 4 kw. 2024 r.

Holding specjalizujący się w innowacyjnych rozwiązaniach na rynku OZE - Eco Run (dawn. Supreme Global) uzyskał blisko 3,3 mln zł brutto przychodów ze sprzedaży komponentów OZE

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.