Komunikaty PR

IBC SOLAR wprowadza na rynek nowe produkty

2022-08-04  |  09:00
Biuro prasowe

Światowy dostawca kompleksowych rozwiązań w zakresie energii słonecznej, firma IBC SOLAR, prezentuje w swojej ofercie nowe, wysokiej jakości komponenty. Produkty są skierowane głównie do obszaru tzw. residential i pozwalają zwiększyć poziom wydajności systemów fotowoltaicznych na dachach budynków mieszkalnych przy jednoczesnym znaczącym ułatwieniu pracy instalatora. O jakich nowościach mowa?

Z okazji 40-lecia firmy, IBC SOLAR oferuje jubileuszowy moduł IBC MonoSol 415/420 MS-HC-N o mocy 415 lub 420 W, który przekonuje swoją wysoką jakością i wydajnością. Monokrystaliczne ogniwa w formacie pojedynczej celi M10 pracują w oparciu o nowatorską technologię TOPCon. Uzyskuje ona wysokie wyniki dzięki ulepszonej sprawności temperaturowej i bardzo wysokiej wydajności wynoszącej 21,51%. Dzięki temu na tej samej powierzchni paneli uzyskuje się większą moc w porównaniu do konwencjonalnych ogniw PERC. Warto dodać, że moduł jest szczególnie produktywny, jako że koncepcja ogniw typu N zmniejsza degradację z powodu efektów LID i LeTID. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów opóźnia proces starzenia wynikający z ekspozycji na warunki atmosferyczne, co poprawia żywotność modułu. Dlatego IBC SOLAR udziela na ten moduł gwarancję na wydajność liniową na okres 30 lat. Obowiązuje również 15-letnia gwarancja produktowa, którą z okazji 40-lecia firma przedłuża o kolejne 40 miesięcy.

Do wszystkich konstrukcji PV i na każdy rodzaj dachu

Jubileuszowy moduł IBC MonoSol 415/420 MS-HC-N może być stosowany ze wszystkimi systemami montażowymi IBC SOLAR i na wszystkich rodzajach dachów. Dzięki certyfikowanej wytrzymałości na obciążenie i siły ssące - odpowiednio 5400 Pa i 2400 Pa - może on wytrzymać nawet duże obciążenia wiatrem i śniegiem. Nowość od marki jest solidnie przetestowana w laboratorium badawczym SUNLAB PV, m.in. poprzez testy naprężeniowe oraz te w komorze klimatycznej. Moduł posiada również oficjalny certyfikat IEC wydany przez TÜV Rheinland i pomyślnie przeszedł dalsze zewnętrzne sprawdziany jakości, takie jak test degradacji wywołanej światłem (LID) przeprowadzony przez Instytut Fraunhofera ISE.

Szybko, intuicyjnie i bezpiecznie

Drugim, mocnym akcentem w ofercie od IBC SOLAR jest rozszerzenie sprawdzonego system montażu na dachach skośnych TopFix 200. Usprawnienia dotyczą zaawansowanych komponentów: od nowej i regulowanej na wysokość klemy zewnętrznej G3 Vario przez zoptymalizowaną blachodachówkę Mammut Form S+, aż po rozwiązanie TopFix 200 Fast Click do wygodnego montażu mikroinwerterów. Wszystkie te elementy są idealnie dopasowane do całego systemu montażowego i umożliwiają większą produktywność przy maksymalnej elastyczności. Dzięki nowej regulowanej klamrze zewnętrznej G3 Vario moduły można teraz jeszcze szybciej i łatwiej niż dotychczas montować na systemie montażowym IBC TopFix 200. Zacisk zewnętrzny G3 Vario posiada zintegrowany mechanizm regulacji. Pozwala to nie tylko na łatwą obsługę, ale również gwarantuje szybki i intuicyjny montaż bez uszkodzenia ramy modułu.

Montaż za pomocą jednego kliknięcia

Kolejnym produktem przeznaczonym do szybkiego montażu jest blachodachówka Mammut Form S+. Dzięki nowemu, krótszemu wkrętowi, blachodachówka może być teraz stosowana również do izolacji nadkrokwiowej. Ułatwia to pracę instalatora na dachu, oszczędza czas i zmniejsza koszt montażu modułów, zwiększając stabilność całego systemu. Nowy IBC TopFix 200 Fast Click pozwala na instalację systemu już za pomocą jednego kliknięcia. Został zaprojektowany specjalnie do montażu mikroinwerterów. Również w tym przypadku kluczowe są szybkość i elastyczność, dlatego TopFix 200 Fast Click, który jest już wstępnie zmontowany na mikrofalowniku, jest po prostu wpinany w szynę nośną TopFix 200. Gwarantuje to bezpieczny i beznarzędziowy montaż mikroinwerterów w rekordowym czasie. Nowy Fast Click jest kompatybilny ze wszystkimi dostępnymi profilami nośnymi TopFix 200.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Local content w energetyce jądrowej Biuro prasowe
2024-11-05 | 01:00

Local content w energetyce jądrowej

Pojęcie local content odnosi się do poziomu zaangażowania lokalnych zasobów — takich jak siła robocza, usługi i materiały — w realizację projektów nuklearnych.
Energetyka SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
2024-10-29 | 15:00

SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań

SPIE, niezależny europejski lider usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych, informuje o podpisaniu umowy zakupu 100% udziałów
Energetyka Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
2024-10-28 | 15:55

Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?

W obliczu globalnych wyzwań, takich jak kryzys klimatyczny i rosnące ceny energii, inwestorzy coraz chętniej zwracają uwagę na odnawialne źródła energii. W szczególności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.