#ObudźEnergię: OZE Biomar wesprze Fundację Akogo? Ewy Błaszczyk
#ObudźEnergię: OZE Biomar wesprze Fundację Akogo? Ewy Błaszczyk
W ramach rozpoczętej z początkiem maja akcji, OZE Biomar przekaże Fundacji Akogo? Ewy Błaszczyk wsparcie tytułem darowizny. Bez względu na to czy instalację fotowoltaiczną wybierze klient indywidualny czy firmowy, do potrzebujących powędruje 100 zł za każdy sprzedany kWp. Środki zostaną wykorzystane na cele statutowe Fundacji, w tym wyposażenie prowadzonej przez Fundację Kliniki „Budzik”.
Inicjatywa OZE Biomar może być szczególnie interesująca dla klientów biznesowych, którzy zazwyczaj wybierają instalacje o większej mocy, by zasilić swoje przedsiębiorstwa. Wiele firm zwraca coraz większą uwagę na prowadzenie biznesu w sposób zrównoważony. Działania proekologiczne, CSR czy różnego rodzaju akcje mające na celu pomoc słabszym stały się często równie ważnym elementem wizerunku, jak sama oferta danej firmy. W tym wypadku sam fakt zakupu fotowoltaiki oznacza zarówno poprawę wizerunku firmy, jak również konkretną kwotę, która trafi do pacjentów Kliniki.
Akcja to prosty sposób na pomoc potrzebującym przy jednoczesnej, korzystnej zmianie źródła energii. Jak powszechnie wiadomo, fotowoltaika to ekologiczna alternatywa dla tradycyjnych metod pozyskiwania prądu czy ogrzewania. Co również istotne, własne źródło ekologicznego prądu to doskonałe remedium na obecną sytuację na rynku energetyki i ciągłe wzrosty cen.
Więcej informacji na temat akcji znajduje się na stronie firmy: https://www.oze-biomar.pl/kampania/obudz-energie
Zaproszenie Ewy Błaszczyk do udziału w akcji: https://youtu.be/g8qVFDA7GFw
BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Eco Run celuje w 10 mln zł za 4 kw. 2024 r.
Zeneris Projekty z umowami na blisko 1,3 mln zł
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.