E-Shopping Group: Styczniowe przychody powyżej oczekiwań!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Notowana na NewConnect spółka E-Shopping Group, od czasu zmiany profilu działalności, osiąga zadowalające wyniki na krajowym i zagranicznym rynku e-commerce. Przychody spodziewane w styczniu 2024 roku przewyższają oczekiwania, sięgając blisko 370 tys. zł brutto. Pomimo trudnego otoczenia rynkowego, liczba zamówień utrzymuje się na stabilnym poziomie, oscylując na poziomie ponad 3110 zamówień. Najnowsze wyniki obejmują sprzedaż produktów optycznych z nowo wprowadzonej marki własnej E-Shopping Group – Bentivolio.
- Mimo wyzwań rynkowych które zawsze spotykają branżę e-commerce na początku roku, sprzedaż w styczniu przewyższa nasze oczekiwania, a utrzymujący się koszyk na poziomie kilku tysięcy zamówień świadczy o realnej i stabilnej kondycji naszego biznesu, opartego o efektywny model dropshippingu i pierwszą markę własną. Osiągane wyniki stanowią obiecujący prognostyk na cały bieżący rok, który planujemy spędzić na kontynuowaniu systematycznego wzrostu i generowaniu zadowalającej marży, co mamy nadzieję przysłuży się także naszym Akcjonariuszom. – mówi Maciej Nowak, członek zarządu E-shopping Group SA.
E-shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym. Zdywersyfikowany asortyment dostępny jest w ramach m.in. platform tj.: StrefaDomOgrod.pl, NarzędziowySklep.com.pl, PrzemyslowaHurtownia.pl, OdkrywcyZabawek.pl, SameZdrowe.pl, czy OgrodCentrum.pl.
- Nasza obecność w sektorze e-commerce od początku przynosi zamierzone efekty. Ostatnio wzbogaciliśmy naszą ofertę o markę własną "Bentivolio". Asortyment optyczny zdobył błyskawicznie uznanie klientów, co wzmacnia nasze przekonanie, że warto rozwijać portfolio o kolejne brandy. Nowa marka ma spory potencjał do zapełnienia rynkowej luki, oferując różnorodną gamę modeli o intrygującym designie i wysokiej jakości wykonania. – mówi Dariusz Wais, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group S.A. – To wszystko sprawia, że z optymizmem patrzymy w przyszłość oraz zmotywani pracujemy nad kolejnymi markami własnymi. – dodaje.
Marka Bentivolio, dostępna pod adresem: www.bentivolio.com, jest 8. brandem w portfolio spółki, która warto przypomnieć, że swoją działalność w obszarze e-commerce rozwija zaledwie od stycznia 2023 roku. Działalność ma zasięg globalny, a sprzedaż internetowa już odbywa się na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji.
- Kolejnym rynkiem zagranicznym będzie rynek rumuński. Spodziewamy, że będziemy tam dostępni w najbliższej przyszłości, a nasze przychody z rynków zagranicznych będą stanowiły istotny procent naszych obrotów – komentuje Maciej Nowak.
Szacuje się, że do 2027 roku polski rynek e-commerce będzie wart 187 mld zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.