Komunikaty PR

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

2024-06-24  |  11:15
Biuro prasowe

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a prowadzący spotkanie, czyli gość specjalny – Andrzej Andrzejczak, znany jako Dr Meat oraz szef kuchni Sokołów – Dominik Moskalenko, udowodnili, że na ruszcie można przygotować naprawdę oryginalne dania, zarówno klasyczne z nowoczesnym twistem, jak i te inspirowane etniczną kuchnią uliczną.

Warsztaty organizowane w Akademii Qulinarnej Sokołów wpisują się w misję edukacyjną firmy. To zarówno zachęta do zróżnicowanej, codziennej diety, opartej na wysokiej jakości produktach, jak i poszerzanie kulinarnych horyzontów. – Jesteśmy przekonani, że propagowanie wiedzy i umiejętności kulinarnych sprzyja jednocześnie dbałości o wartościowe odżywianie – mówi Marcin Bałanda, Dyrektor ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A. – Zachęcamy do odkrywania nowych smaków i pokazujemy, że każdy może przygotować wyśmienite, oryginalne dania. Teraz jesteśmy w pełni uwielbianego przez Polaków sezonu grillowego, dlatego tematem naszych warsztatów były właśnie dania z rusztu. Nasi goście, wspólnie z prowadzącymi przygotowali ciekawe, różnorodne potrawy, z dużą ilością warzyw i dodatków. To znakomite propozycje kulinarne, które mogą urozmaicić i wzbogacić grillowe menu.

W Akademii Qulinarnej Sokołów swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się uznani szefowie kuchni i eksperci. Tym razem gościem specjalnym był Andrzej Andrzejczak, znany jako Dr Meat – jedna z najbarwniejszych postaci na polskiej scenie gastro, prowadzący telewizyjne programy kulinarne, których głównym tematem jest mięso. Od lat odkrywa i definiuje polski streetfood – i to właśnie dania „uliczne”, reprezentujące kuchnie etniczne, przygotował wspólnie z uczestnikami warsztatów. Smash burger, wykonany z sokołowskiej wołowiny, został podany w towarzystwie piklowanej cebuli i ogórków, a ich smak dodatkowo podbił przygotowany własnoręcznie mayo chorizo. Kuchnię tex-mex reprezentowały fajitas ze skirt stekiem (czyli stekiem z przepony, o unikalnych walorach smakowych) i grillowanymi warzywami. Nie zabrakło też smaków z Korei. Bulgogi, czyli cienkie plastry wołowiny opiekane na grillu, stworzyły znakomitą kompozycję z makaronem udon i sałatką pa muchim.

Szef kuchni Sokołów, Dominik Moskalenko, zaprezentował natomiast grillową klasykę, lecz w nowej odsłonie. Karkówka, która należy do dań najczęściej przygotowywanych na ruszcie, podczas warsztatów została przyrządzona w trzech zupełnie odmiennych wariantach: w marynacie klasycznej, jogurtowej oraz z dodatkami rodem z kuchni wietnamskiej. W innowacyjny sposób został podany także kolejny grillowy klasyk, jakim jest kaszanka. Podczas spotkania została zaserwowana na podpłomykach, z dodatkiem duszonej cebuli oraz prażonych gruszek i jabłek z majerankiem.

- Chcemy zachęcać wszystkich do poszerzania kulinarnych horyzontów, odkrywania w sobie pasji do gotowania oraz czerpania przyjemności z dobrego jedzenia – podsumowuje Marcin Bałanda, Dyrektor ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A. - Jestem przekonany, że dzięki spotkaniom w Akademii Qulinarnej Sokołów, podczas których inspirujemy i dostarczamy profesjonalnej wiedzy, możemy realizować tę misję.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.