Komunikaty PR

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

2024-06-24  |  11:15
Biuro prasowe

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a prowadzący spotkanie, czyli gość specjalny – Andrzej Andrzejczak, znany jako Dr Meat oraz szef kuchni Sokołów – Dominik Moskalenko, udowodnili, że na ruszcie można przygotować naprawdę oryginalne dania, zarówno klasyczne z nowoczesnym twistem, jak i te inspirowane etniczną kuchnią uliczną.

Warsztaty organizowane w Akademii Qulinarnej Sokołów wpisują się w misję edukacyjną firmy. To zarówno zachęta do zróżnicowanej, codziennej diety, opartej na wysokiej jakości produktach, jak i poszerzanie kulinarnych horyzontów. – Jesteśmy przekonani, że propagowanie wiedzy i umiejętności kulinarnych sprzyja jednocześnie dbałości o wartościowe odżywianie – mówi Marcin Bałanda, Dyrektor ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A. – Zachęcamy do odkrywania nowych smaków i pokazujemy, że każdy może przygotować wyśmienite, oryginalne dania. Teraz jesteśmy w pełni uwielbianego przez Polaków sezonu grillowego, dlatego tematem naszych warsztatów były właśnie dania z rusztu. Nasi goście, wspólnie z prowadzącymi przygotowali ciekawe, różnorodne potrawy, z dużą ilością warzyw i dodatków. To znakomite propozycje kulinarne, które mogą urozmaicić i wzbogacić grillowe menu.

W Akademii Qulinarnej Sokołów swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się uznani szefowie kuchni i eksperci. Tym razem gościem specjalnym był Andrzej Andrzejczak, znany jako Dr Meat – jedna z najbarwniejszych postaci na polskiej scenie gastro, prowadzący telewizyjne programy kulinarne, których głównym tematem jest mięso. Od lat odkrywa i definiuje polski streetfood – i to właśnie dania „uliczne”, reprezentujące kuchnie etniczne, przygotował wspólnie z uczestnikami warsztatów. Smash burger, wykonany z sokołowskiej wołowiny, został podany w towarzystwie piklowanej cebuli i ogórków, a ich smak dodatkowo podbił przygotowany własnoręcznie mayo chorizo. Kuchnię tex-mex reprezentowały fajitas ze skirt stekiem (czyli stekiem z przepony, o unikalnych walorach smakowych) i grillowanymi warzywami. Nie zabrakło też smaków z Korei. Bulgogi, czyli cienkie plastry wołowiny opiekane na grillu, stworzyły znakomitą kompozycję z makaronem udon i sałatką pa muchim.

Szef kuchni Sokołów, Dominik Moskalenko, zaprezentował natomiast grillową klasykę, lecz w nowej odsłonie. Karkówka, która należy do dań najczęściej przygotowywanych na ruszcie, podczas warsztatów została przyrządzona w trzech zupełnie odmiennych wariantach: w marynacie klasycznej, jogurtowej oraz z dodatkami rodem z kuchni wietnamskiej. W innowacyjny sposób został podany także kolejny grillowy klasyk, jakim jest kaszanka. Podczas spotkania została zaserwowana na podpłomykach, z dodatkiem duszonej cebuli oraz prażonych gruszek i jabłek z majerankiem.

- Chcemy zachęcać wszystkich do poszerzania kulinarnych horyzontów, odkrywania w sobie pasji do gotowania oraz czerpania przyjemności z dobrego jedzenia – podsumowuje Marcin Bałanda, Dyrektor ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A. - Jestem przekonany, że dzięki spotkaniom w Akademii Qulinarnej Sokołów, podczas których inspirujemy i dostarczamy profesjonalnej wiedzy, możemy realizować tę misję.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ochrona środowiska

Za rok USA oficjalnie wycofają się z porozumienia paryskiego. To nie musi oznaczać rezygnacji z zielonych inwestycji

Jedną z pierwszych decyzji drugiej kadencji Donalda Trumpa było wycofanie się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Oficjalnie nastąpi to 27 stycznia 2026 roku. Eksperci oceniają, że decyzja ta może pozostać w sferze negatywnej narracji politycznej, ponieważ względy ekonomiczne będą jednak wskazywać na wprowadzanie zielonych rozwiązań, a Trump i jego otoczenie to przede wszystkim biznesmeni. Negatywne stanowisko USA wobec walki z kryzysem klimatycznym może się jednak przełożyć na globalną debatę publiczną.

Media i PR

Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa

Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.