Komunikaty PR

Etykieta jest wizytówką produktu.

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i  przyciągnęło ich uwagę.

Firma DTM Print wie, jak ważne jest dobre opakowanie i dobra etykieta na produkcie. Ponad 36 letnie doświadczenie firmy DTM Print zaowocowało opracowaniem szerokiej gamy drukarek do etykiet oraz urządzeń wspomagających produkcję i aplikację etykiet o najwyższej skali jakości i niezawodności.

Co nam dają cyfrowe drukarki etykiet firmy DTM Print?

 
 
  • Możliwość druku kolorowych etykiet z fotograficzną rozdzielczością 4800 dpi.
  • Gwarantowaną jakość druku etykiet ze zdjęciami produktu, kolorową grafiką, wyraźnymi kodami kreskowymi oraz odwzorowanie najmniejszych nawet czcionek.
  • Pełną swobodę drukowania etykiet, czyli drukujemy jak i kiedy chcemy oraz w dowolnym nakładzie.
  • W pełni cyfrowy system przygotowania i druku etykiet: nie trzeba już wykonywać matryc, ponosić dodatkowych kosztów przygotowania poligraficznego, drukować „minimalnego nakładu” i tworzyć niepotrzebnych zapasów magazynowych.
  • Optymalne wykorzystanie potencjału produkcyjnego: zawsze aktualne projekty, natychmiastowa możliwość ich modyfikacji.
  • Brak oczekiwania w kolejce na realizację zlecenia.

 

Nowa LX910e oszczędza czas i pieniądze.

LX910e łączy w sobie wszechstronność i prostotę. Jest to najszybsza i najwyższej jakości kolorowa drukarka etykiet jaka została opracowana przez firmę DTM Print.

Wykorzystuje nową wysokowydajną głowicę do termicznego druku atramentowego, dzięki której uzyskujemy niespotykaną wydajność i jakość wydruku. Problem smug i poziomych pasów został całkowicie wyeliminowany dzięki temu etykiety mogą zawierać zdjęcia, grafiki, ilustracje i tekst.

Typowe zastosowania drukarki LX910e obejmują etykiety do produktów spożywczych czy kosmetycznych. Drukarka również idealnie sprawdzi się na produkcji, w laboratoriach, w administracji, handlu detalicznym i w wielu innych miejscach, gdzie jest potrzeba stosowania etykiet.

Najważniejsze cechy LX910e

  • Szybkość druku – charakteryzuje się najwyższą w swojej klasie przepustowością 4,5", dzięki temu Twoje etykiety będą wytwarzane szybko i wydajnie.
  • Jakość druku – najlepsza jaką kiedykolwiek oferowała firma DTM Print i najprawdopodobniej najlepsza z dostępnych na rynku. Nawet przy wyższych prędkościach druku, problem ze smugami i poziomymi pasami został całkowicie wyeliminowany.
  • System podwójnego atramentu – LX910e pozwala drukować etykiety zarówno za pomocą atramentu barwnikowego, by uzyskać doskonały, przyciągający wzrok żywy kolor, lub po wymianie wkładu atramentem pigmentowym, aby uzyskać maksymalną  odporność na działanie wody i promieni UV. Oba rodzaje atramentu działają zamiennie na tej samej drukarce!
  • Pojedynczy, wielokolorowy wkład atramentowy – aby zapewnić najlepsze w swojej klasie efekty druku - LX910e wykorzystuje tylko pojedynczy wkład atramentowy, zamiast dwóch czy czterech. Dzięki temu wymiana pojemnika jest łatwa i szybka, a uzyskiwana czerń jest wyjątkowo wyraźna.
  • Niskie koszty konserwacji – bezpowrotnie minęły czasy zatykania dysz oraz nieporęcznych i drogich zamienników głowic drukujących. Obecnie użytkownicy zmieniający wkład, za każdym razem otrzymują nową głowicę, co znacznie upraszcza konserwacje i obniża bieżące koszty operacyjne.
  • Solidna metalowa obudowa -  LX910e ma wytrzymałą, stalową obudowę pokryta proszkową farbą przemysłową.  

Dostępność:

Autoryzowanym i jedynym oficjalnym dystrybutorem urządzeń DTM Print na Polskę jest firma Nowe Media. Drukarka dostępna jest również w sprzedaży poprzez sieć resellerów.

DTM Print oferuje 24-miesięczną gwarancję (standardowe 12 miesięcy plus dodatkowe 12 miesięcy za darmo po zarejestrowaniu produktu na swojej stronie internetowej) dla wszystkich.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę:

http://drukarki.etykiet.pl/produkty-lista/lx910e-kolorowa-drukarka-do-etykiet/

 

Specyfikacja:

  • Metoda druku: Termiczny druk atramentowy;
  • wkłady atramentu barwnikowego lub pigmentowego
  • Rozdzielczość druku: Do 4800 dpi
  • Atramenty: Wymienne wkłady atramentu barwnikowego lub pigmentowego
  • Kolory: 16,7 milionów
  • Maks. szerokość druku: 210 mm
  • Szerokość etykiet: 213 mm
  • Rodzaje etykiet: Etykiety na rolce czułe na nacisk lub metki na rolce
  • Rolki: Średnica maksymalna 152 mm (6”), średnica rdzenia 76 mm (3”)
  • Nóż odcinający: Wbudowana automatyczna obcinarka etykiet
  • Ostrzeżenie o poziomie atramentu: Oblicza rzeczywistą ilość pozostałych wydruków w oparciu o wykorzystanie atramentu na drukowaną grafikę
  • Kontrolki świetlne: Zasilanie, pauza, niski poziom atramentu
  • Przyciski sterujące: Pauza, załaduj/przesuń, wyładuj
  • Systemy operacyjne: Windows® 7/10+
  • Oprogramowanie projektowania etykiet: BarTender UltraLite Primera Edition, NiceLabel Free 2017 Primera Edition (w cenie). Możliwość używania z większością innych popularnych programów do projektowania etykiet
  • Zasilacz: 12 V DC, 5.0 A
  • Waga: 16.6 kg
  • Wymiary (szer. x wys. x gł.): 438 mm x 231 mm x 438 mm
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka Biuro prasowe
2024-03-28 | 16:14

DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka

DHL eCommerce Polska ogłasza nawiązanie bezpośredniej współpracy z siecią sklepów Żabka. Nowy model kooperacji, oparty na bezpośredniej umowie obu partnerów, pozwoli na
Handel Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae
2024-03-27 | 12:00

Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae

Od samego początku działalności, Whiskey in the Jar wyróżnia się na tle swojej konkurencji wysoką jakością serwowanych potraw oraz niepowtarzalną estetyką i charakterem.
Handel Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
2024-03-27 | 10:35

Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje

Już po raz 13. Żabka przyznała stypendia najbardziej utalentowanym dzieciom franczyzobiorców, pracowników i współpracowników. Każdy z laureatów Programu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.