Komunikaty PR

Etykieta jest wizytówką produktu.

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i  przyciągnęło ich uwagę.

Firma DTM Print wie, jak ważne jest dobre opakowanie i dobra etykieta na produkcie. Ponad 36 letnie doświadczenie firmy DTM Print zaowocowało opracowaniem szerokiej gamy drukarek do etykiet oraz urządzeń wspomagających produkcję i aplikację etykiet o najwyższej skali jakości i niezawodności.

Co nam dają cyfrowe drukarki etykiet firmy DTM Print?

 
 
  • Możliwość druku kolorowych etykiet z fotograficzną rozdzielczością 4800 dpi.
  • Gwarantowaną jakość druku etykiet ze zdjęciami produktu, kolorową grafiką, wyraźnymi kodami kreskowymi oraz odwzorowanie najmniejszych nawet czcionek.
  • Pełną swobodę drukowania etykiet, czyli drukujemy jak i kiedy chcemy oraz w dowolnym nakładzie.
  • W pełni cyfrowy system przygotowania i druku etykiet: nie trzeba już wykonywać matryc, ponosić dodatkowych kosztów przygotowania poligraficznego, drukować „minimalnego nakładu” i tworzyć niepotrzebnych zapasów magazynowych.
  • Optymalne wykorzystanie potencjału produkcyjnego: zawsze aktualne projekty, natychmiastowa możliwość ich modyfikacji.
  • Brak oczekiwania w kolejce na realizację zlecenia.

 

Nowa LX910e oszczędza czas i pieniądze.

LX910e łączy w sobie wszechstronność i prostotę. Jest to najszybsza i najwyższej jakości kolorowa drukarka etykiet jaka została opracowana przez firmę DTM Print.

Wykorzystuje nową wysokowydajną głowicę do termicznego druku atramentowego, dzięki której uzyskujemy niespotykaną wydajność i jakość wydruku. Problem smug i poziomych pasów został całkowicie wyeliminowany dzięki temu etykiety mogą zawierać zdjęcia, grafiki, ilustracje i tekst.

Typowe zastosowania drukarki LX910e obejmują etykiety do produktów spożywczych czy kosmetycznych. Drukarka również idealnie sprawdzi się na produkcji, w laboratoriach, w administracji, handlu detalicznym i w wielu innych miejscach, gdzie jest potrzeba stosowania etykiet.

Najważniejsze cechy LX910e

  • Szybkość druku – charakteryzuje się najwyższą w swojej klasie przepustowością 4,5", dzięki temu Twoje etykiety będą wytwarzane szybko i wydajnie.
  • Jakość druku – najlepsza jaką kiedykolwiek oferowała firma DTM Print i najprawdopodobniej najlepsza z dostępnych na rynku. Nawet przy wyższych prędkościach druku, problem ze smugami i poziomymi pasami został całkowicie wyeliminowany.
  • System podwójnego atramentu – LX910e pozwala drukować etykiety zarówno za pomocą atramentu barwnikowego, by uzyskać doskonały, przyciągający wzrok żywy kolor, lub po wymianie wkładu atramentem pigmentowym, aby uzyskać maksymalną  odporność na działanie wody i promieni UV. Oba rodzaje atramentu działają zamiennie na tej samej drukarce!
  • Pojedynczy, wielokolorowy wkład atramentowy – aby zapewnić najlepsze w swojej klasie efekty druku - LX910e wykorzystuje tylko pojedynczy wkład atramentowy, zamiast dwóch czy czterech. Dzięki temu wymiana pojemnika jest łatwa i szybka, a uzyskiwana czerń jest wyjątkowo wyraźna.
  • Niskie koszty konserwacji – bezpowrotnie minęły czasy zatykania dysz oraz nieporęcznych i drogich zamienników głowic drukujących. Obecnie użytkownicy zmieniający wkład, za każdym razem otrzymują nową głowicę, co znacznie upraszcza konserwacje i obniża bieżące koszty operacyjne.
  • Solidna metalowa obudowa -  LX910e ma wytrzymałą, stalową obudowę pokryta proszkową farbą przemysłową.  

Dostępność:

Autoryzowanym i jedynym oficjalnym dystrybutorem urządzeń DTM Print na Polskę jest firma Nowe Media. Drukarka dostępna jest również w sprzedaży poprzez sieć resellerów.

DTM Print oferuje 24-miesięczną gwarancję (standardowe 12 miesięcy plus dodatkowe 12 miesięcy za darmo po zarejestrowaniu produktu na swojej stronie internetowej) dla wszystkich.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę:

http://drukarki.etykiet.pl/produkty-lista/lx910e-kolorowa-drukarka-do-etykiet/

 

Specyfikacja:

  • Metoda druku: Termiczny druk atramentowy;
  • wkłady atramentu barwnikowego lub pigmentowego
  • Rozdzielczość druku: Do 4800 dpi
  • Atramenty: Wymienne wkłady atramentu barwnikowego lub pigmentowego
  • Kolory: 16,7 milionów
  • Maks. szerokość druku: 210 mm
  • Szerokość etykiet: 213 mm
  • Rodzaje etykiet: Etykiety na rolce czułe na nacisk lub metki na rolce
  • Rolki: Średnica maksymalna 152 mm (6”), średnica rdzenia 76 mm (3”)
  • Nóż odcinający: Wbudowana automatyczna obcinarka etykiet
  • Ostrzeżenie o poziomie atramentu: Oblicza rzeczywistą ilość pozostałych wydruków w oparciu o wykorzystanie atramentu na drukowaną grafikę
  • Kontrolki świetlne: Zasilanie, pauza, niski poziom atramentu
  • Przyciski sterujące: Pauza, załaduj/przesuń, wyładuj
  • Systemy operacyjne: Windows® 7/10+
  • Oprogramowanie projektowania etykiet: BarTender UltraLite Primera Edition, NiceLabel Free 2017 Primera Edition (w cenie). Możliwość używania z większością innych popularnych programów do projektowania etykiet
  • Zasilacz: 12 V DC, 5.0 A
  • Waga: 16.6 kg
  • Wymiary (szer. x wys. x gł.): 438 mm x 231 mm x 438 mm
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.