Komunikaty PR

Etykieta jest wizytówką produktu.

2019-08-07  |  08:55
Biuro prasowe

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i  przyciągnęło ich uwagę.

Firma DTM Print wie, jak ważne jest dobre opakowanie i dobra etykieta na produkcie. Ponad 36 letnie doświadczenie firmy DTM Print zaowocowało opracowaniem szerokiej gamy drukarek do etykiet oraz urządzeń wspomagających produkcję i aplikację etykiet o najwyższej skali jakości i niezawodności.

Co nam dają cyfrowe drukarki etykiet firmy DTM Print?

 
 
  • Możliwość druku kolorowych etykiet z fotograficzną rozdzielczością 4800 dpi.
  • Gwarantowaną jakość druku etykiet ze zdjęciami produktu, kolorową grafiką, wyraźnymi kodami kreskowymi oraz odwzorowanie najmniejszych nawet czcionek.
  • Pełną swobodę drukowania etykiet, czyli drukujemy jak i kiedy chcemy oraz w dowolnym nakładzie.
  • W pełni cyfrowy system przygotowania i druku etykiet: nie trzeba już wykonywać matryc, ponosić dodatkowych kosztów przygotowania poligraficznego, drukować „minimalnego nakładu” i tworzyć niepotrzebnych zapasów magazynowych.
  • Optymalne wykorzystanie potencjału produkcyjnego: zawsze aktualne projekty, natychmiastowa możliwość ich modyfikacji.
  • Brak oczekiwania w kolejce na realizację zlecenia.

 

Nowa LX910e oszczędza czas i pieniądze.

LX910e łączy w sobie wszechstronność i prostotę. Jest to najszybsza i najwyższej jakości kolorowa drukarka etykiet jaka została opracowana przez firmę DTM Print.

Wykorzystuje nową wysokowydajną głowicę do termicznego druku atramentowego, dzięki której uzyskujemy niespotykaną wydajność i jakość wydruku. Problem smug i poziomych pasów został całkowicie wyeliminowany dzięki temu etykiety mogą zawierać zdjęcia, grafiki, ilustracje i tekst.

Typowe zastosowania drukarki LX910e obejmują etykiety do produktów spożywczych czy kosmetycznych. Drukarka również idealnie sprawdzi się na produkcji, w laboratoriach, w administracji, handlu detalicznym i w wielu innych miejscach, gdzie jest potrzeba stosowania etykiet.

Najważniejsze cechy LX910e

  • Szybkość druku – charakteryzuje się najwyższą w swojej klasie przepustowością 4,5", dzięki temu Twoje etykiety będą wytwarzane szybko i wydajnie.
  • Jakość druku – najlepsza jaką kiedykolwiek oferowała firma DTM Print i najprawdopodobniej najlepsza z dostępnych na rynku. Nawet przy wyższych prędkościach druku, problem ze smugami i poziomymi pasami został całkowicie wyeliminowany.
  • System podwójnego atramentu – LX910e pozwala drukować etykiety zarówno za pomocą atramentu barwnikowego, by uzyskać doskonały, przyciągający wzrok żywy kolor, lub po wymianie wkładu atramentem pigmentowym, aby uzyskać maksymalną  odporność na działanie wody i promieni UV. Oba rodzaje atramentu działają zamiennie na tej samej drukarce!
  • Pojedynczy, wielokolorowy wkład atramentowy – aby zapewnić najlepsze w swojej klasie efekty druku - LX910e wykorzystuje tylko pojedynczy wkład atramentowy, zamiast dwóch czy czterech. Dzięki temu wymiana pojemnika jest łatwa i szybka, a uzyskiwana czerń jest wyjątkowo wyraźna.
  • Niskie koszty konserwacji – bezpowrotnie minęły czasy zatykania dysz oraz nieporęcznych i drogich zamienników głowic drukujących. Obecnie użytkownicy zmieniający wkład, za każdym razem otrzymują nową głowicę, co znacznie upraszcza konserwacje i obniża bieżące koszty operacyjne.
  • Solidna metalowa obudowa -  LX910e ma wytrzymałą, stalową obudowę pokryta proszkową farbą przemysłową.  

Dostępność:

Autoryzowanym i jedynym oficjalnym dystrybutorem urządzeń DTM Print na Polskę jest firma Nowe Media. Drukarka dostępna jest również w sprzedaży poprzez sieć resellerów.

DTM Print oferuje 24-miesięczną gwarancję (standardowe 12 miesięcy plus dodatkowe 12 miesięcy za darmo po zarejestrowaniu produktu na swojej stronie internetowej) dla wszystkich.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę:

http://drukarki.etykiet.pl/produkty-lista/lx910e-kolorowa-drukarka-do-etykiet/

 

Specyfikacja:

  • Metoda druku: Termiczny druk atramentowy;
  • wkłady atramentu barwnikowego lub pigmentowego
  • Rozdzielczość druku: Do 4800 dpi
  • Atramenty: Wymienne wkłady atramentu barwnikowego lub pigmentowego
  • Kolory: 16,7 milionów
  • Maks. szerokość druku: 210 mm
  • Szerokość etykiet: 213 mm
  • Rodzaje etykiet: Etykiety na rolce czułe na nacisk lub metki na rolce
  • Rolki: Średnica maksymalna 152 mm (6”), średnica rdzenia 76 mm (3”)
  • Nóż odcinający: Wbudowana automatyczna obcinarka etykiet
  • Ostrzeżenie o poziomie atramentu: Oblicza rzeczywistą ilość pozostałych wydruków w oparciu o wykorzystanie atramentu na drukowaną grafikę
  • Kontrolki świetlne: Zasilanie, pauza, niski poziom atramentu
  • Przyciski sterujące: Pauza, załaduj/przesuń, wyładuj
  • Systemy operacyjne: Windows® 7/10+
  • Oprogramowanie projektowania etykiet: BarTender UltraLite Primera Edition, NiceLabel Free 2017 Primera Edition (w cenie). Możliwość używania z większością innych popularnych programów do projektowania etykiet
  • Zasilacz: 12 V DC, 5.0 A
  • Waga: 16.6 kg
  • Wymiary (szer. x wys. x gł.): 438 mm x 231 mm x 438 mm
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel e-Commerce Polska awards 2019: dwie nominacje dla TIM SA Biuro prasowe
2019-09-20 | 10:15

e-Commerce Polska awards 2019: dwie nominacje dla TIM SA

„Think out of the box” oraz „Best in omnichannel” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których w tym roku TIM SA ma szansę na otrzymanie
Handel Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANN
2019-09-19 | 16:50

Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANN

Warszawa, 19 września 2019 r. – DEICHMANN, który jest liderem handlu obuwniczego w Europie, kontynuuje strategię rozwoju na polskim rynku. Już we wrześniu br. w wybranych sklepach
Handel Kinnarps wprowadza do oferty nową serię ścianek działowych VIBE
2019-09-17 | 11:45

Kinnarps wprowadza do oferty nową serię ścianek działowych VIBE

Kinnarps wprowadza do oferty nową serię ścianek działowych o wymownej nazwie VIBE. W skład serii wchodzą zarówno modele wolno stojące, jak i montowane do sufitu, podłogi oraz

Kalendarium

Transport

LOT chce przejąć przewozy towarowe od przewoźników z Niemiec i Holandii. Lotniczy rynek cargo będzie rósł w tempie 5 proc. rocznie

– Polski rynek cargo ma obecnie udział rzędu 8–9 proc. w całym rynku europejskim, a w nadchodzących latach będzie rósł w średnim tempie powyżej 5 proc. rocznie – ocenia Michał Grochowski, dyrektor Biura Cargo w LOT. W tym roku widać na nim oznaki stagnacji spowodowanej sytuacją gospodarczą w Niemczech, ale w kolejnych transport cargo będą napędzać inwestycje zagraniczne i rosnący eksport. LOT liczy zwłaszcza na rynek w Indiach i udział w wartym ponad 13 mld dol. segmencie przewozów farmaceutycznych.

Firma

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników. Coraz częściej nie stawiają się oni na umówione rozmowy rekrutacyjne

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to pokolenie – choć ma wśród pracodawców opinię roszczeniowych i wymagających – wnosi jednak do firmy wiele korzyści i jest bardzo efektywne w działaniu. Dlatego menadżerowie powinni się uelastycznić i dopasować do ich potrzeb, a firma może wypracować balans pomiędzy oczekiwaniami a tym, co może zaoferować, łącząc przedstawicieli różnych generacji przy wspólnych projektach.

Transport

80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta w salonie sprzedaży

Branżę motoryzacyjną napędzają nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, algorytmy, automatyzacja czy elektromobilność. Zakup samochodu wciąż jednak pozostaje domeną tradycyjnego kanału sprzedaży. To wizyta w salonie samochodowym najczęściej decyduje o wyborze danego modelu, wyposażenia, ale też o byciu wiernym danej marce. Chociaż od przyszłego roku sprzedaż aut będzie możliwa całkowicie online, a 80 proc. klientów już dziś deklaruje, że mogłoby przez internet kupić samochód, to salony dealerskie pozostaną kluczowe w procesie sprzedaży. Dlatego koncerny, poza inwestycjami w cyfryzację, muszą także stawiać na jakość obsługi klienta.

Sport

Co trzeci Polak w ogóle nie jest aktywny fizycznie. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci

Co piąty Polak nie pamięta, kiedy ostatni raz spacerował dłużej niż 10 minut. Co trzeci nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej, a co drugi spędza ponad 5 godzin dziennie w pozycji siedzącej – pokazuje badanie MultiSport Index 2019. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci – tylko co czwarte dziecko wypełnia zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące minimalnej dawki ruchu dla swojego wieku. Przykład idzie z góry, bo raptem 8 proc. Polaków uprawia sport wspólnie z dzieckiem. Tymczasem aktywność fizyczna to jeden z najlepszych sposobów na pogłębianie rodzinnych relacji – wskazują eksperci.