Euronet Polska odpowiada na wakacyjne zapotrzebowanie na gotówkę
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Sieć Euronet Polska po raz kolejny udostępnia swoim klientom sezonowe bankomaty i wpłato-bankomaty w najpopularniejszych wakacyjnych miejscowościach. W tym roku aż 240 dodatkowych maszyn stanie na ulicach najchętniej odwiedzanych polskich miast. Urządzenia zostaną po raz pierwszy zaprezentowane w nowym layoucie, a ich rebrandingowi towarzyszyć będzie specjalny konkurs.
Jak co roku, sieć Euronet Polska instaluje dodatkowe urządzenia ułatwiające wczasowiczom dostęp do gotówki nad morzem, w miejscowościach górskich czy na Warmii i Mazurach. W tegorocznym sezonie wakacyjnym można spodziewać się zwiększonego zapotrzebowania na gotówkę – jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, aż 71 proc. Polaków udających się na urlop wybierze wakacje w kraju[1]. By odpowiedzieć na te potrzeby, Euronet Polska planuje uruchomić rekordową liczbę 240 tymczasowych bankomatów i wpłato-bankomatów, które będą do dyspozycji turystów od połowy czerwca do połowy września br. Dodatkowe maszyny staną m.in. w Mielnie, Pobierowie, Jastarni, Łebie, Mikołajkach, Zakopanem czy Szczawnicy. Co więcej, operator zapewnia dostęp do ponad 500 urządzeń całorocznych znajdujących się w miejscowościach turystycznych.
Wraz z instalacją maszyn sezonowych Euronet Polska rozpoczyna rebranding swoich bankomatów i wpłato-bankomatów. Wszystkie urządzenia tymczasowe zaprezentowane zostaną w nowym layoucie, dopasowanym do identyfikacji wizualnej firmy, co pozwoli je wyróżnić i jednocześnie zapewni wyjątkowo korzystną widoczność w najbardziej uczęszczanych w sezonie letnim lokalizacjach. Nowe oznakowanie będzie sukcesywnie wprowadzane we wszystkich pozostałych bankomatach i wpłato-bankomatach sieci.
– Wprowadzamy rebranding urządzeń Euronet, ponieważ chcemy uspójnić wszystkie elementy naszej identyfikacji wizualnej. Poprzez odświeżenie wyglądu bankomatów i wpłato-bankomatów nadajemy im wyrazistości i wpisujemy się w obecne trendy, co przyczyni się do jeszcze lepszej widoczności naszych maszyn w polskich miastach. Start sezonu wakacyjnego to świetna okazja do zaprezentowania ich przed klientami w zupełnie nowej odsłonie – mówi Ewa Miziołek, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży Euronet Polska.
Rebrandingowi urządzeń sezonowych towarzyszyć będzie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który potrwa od 4 lipca do 28 września br. na profilu Euronet Polska na Facebooku. Na użytkowników, którzy prześlą zadanie konkursowe w postaci zdjęcia bankomatu sezonowego z kreatywnym uzasadnieniem, co go wyróżnia, czekać będą zestawy fotograficzne oraz karty Empik o wartości 200 PLN. Rozstrzygniecie konkursu odbywać się będzie co 2 tygodnie.
[1] https://www.pot.gov.pl/pl/nowosci/wiadomosci-z-pot/wiekszosc-polakow-planuje-wakacje-w-kraju-wyniki-badania-pot

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Pożyczka na spłatę chwilówek - czy to dobre rozwiązanie dla Ciebie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.