Komunikaty PR

Euronet Polska odpowiada na wakacyjne zapotrzebowanie na gotówkę

2022-06-23  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Sieć Euronet Polska po raz kolejny udostępnia swoim klientom sezonowe bankomaty i wpłato-bankomaty w najpopularniejszych wakacyjnych miejscowościach. W tym roku aż 240 dodatkowych maszyn stanie na ulicach najchętniej odwiedzanych polskich miast. Urządzenia zostaną po raz pierwszy zaprezentowane w nowym layoucie, a ich rebrandingowi towarzyszyć będzie specjalny konkurs.

 

Jak co roku, sieć Euronet Polska instaluje dodatkowe urządzenia ułatwiające wczasowiczom dostęp do gotówki nad morzem, w miejscowościach górskich czy na Warmii i Mazurach. W tegorocznym sezonie wakacyjnym można spodziewać się zwiększonego zapotrzebowania na gotówkę – jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, aż 71 proc. Polaków udających się na urlop wybierze wakacje w kraju[1]. By odpowiedzieć na te potrzeby, Euronet Polska planuje uruchomić rekordową liczbę 240 tymczasowych bankomatów i wpłato-bankomatów, które będą do dyspozycji turystów od połowy czerwca do połowy września br. Dodatkowe maszyny staną m.in. w Mielnie, Pobierowie, Jastarni, Łebie, Mikołajkach, Zakopanem czy Szczawnicy. Co więcej, operator zapewnia dostęp do ponad 500 urządzeń całorocznych znajdujących się w miejscowościach turystycznych.

 

Wraz z instalacją maszyn sezonowych Euronet Polska rozpoczyna rebranding swoich bankomatów i wpłato-bankomatów. Wszystkie urządzenia tymczasowe zaprezentowane zostaną w nowym layoucie, dopasowanym do identyfikacji wizualnej firmy, co pozwoli je wyróżnić i jednocześnie zapewni wyjątkowo korzystną widoczność w najbardziej uczęszczanych w sezonie letnim lokalizacjach. Nowe oznakowanie będzie sukcesywnie wprowadzane we wszystkich pozostałych bankomatach i wpłato-bankomatach sieci.

 

Wprowadzamy rebranding urządzeń Euronet, ponieważ chcemy uspójnić wszystkie elementy naszej identyfikacji wizualnej. Poprzez odświeżenie wyglądu bankomatów i wpłato-bankomatów nadajemy im wyrazistości i wpisujemy się w obecne trendy, co przyczyni się do jeszcze lepszej widoczności naszych maszyn w polskich miastach. Start sezonu wakacyjnego to świetna okazja do zaprezentowania ich przed klientami w zupełnie nowej odsłonie – mówi Ewa Miziołek, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży Euronet Polska.

 

Rebrandingowi urządzeń sezonowych towarzyszyć będzie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który potrwa od 4 lipca do 28 września br. na profilu Euronet Polska na Facebooku. Na użytkowników, którzy prześlą zadanie konkursowe w postaci zdjęcia bankomatu sezonowego z kreatywnym uzasadnieniem, co go wyróżnia, czekać będą zestawy fotograficzne oraz karty Empik o wartości 200 PLN. Rozstrzygniecie konkursu odbywać się będzie co 2 tygodnie.

 


[1] https://www.pot.gov.pl/pl/nowosci/wiadomosci-z-pot/wiekszosc-polakow-planuje-wakacje-w-kraju-wyniki-badania-pot

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse PolCard from Fiserv rozszerza usługę DCC o kolejne waluty Biuro prasowe
2024-04-13 | 08:00

PolCard from Fiserv rozszerza usługę DCC o kolejne waluty

DCC (ang. Dynamic Currency Conversion) to usługa dodatkowa dostępna na terminalach PolCard from Fiserv, która umożliwia posiadaczowi karty zapłacenie w walucie kraju, w którym
Finanse Lepka inflacja cen usług w strefie Euro (i nie tylko) - jak mucha w smole
2024-04-12 | 15:00

Lepka inflacja cen usług w strefie Euro (i nie tylko) - jak mucha w smole

W skrócie: • Inflacja w strefie euro spadła w marcu do 2,4%, ale inflacja usług pozostaje jej kluczowym napędzającym • „Nie tylko”, gdyż inflacja cen usług
Finanse Rekordowy rok dla BlaBlaCar: przychody na poziomie 253 milionów euro
2024-04-08 | 10:00

Rekordowy rok dla BlaBlaCar: przychody na poziomie 253 milionów euro

BlaBlaCar odnotowało rekordowe przychody rzędu 253 milionów euro i osiągnięcie rentowności w ciągu ostatnich 24 miesięcy. Dodatkowo firma poinformowała o zabezpieczeniu linii

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie

60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganowe wiatry, grad czy nawalne deszcze. Co trzeci ocenia, że zmiany klimatu są obecnie dużym zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego – wynika z raportu opublikowanego w ubiegłym roku przez Instytut Spraw Publicznych. Eksperci wskazują, że adaptacja do zmian klimatycznych jest niezbędna, żeby utrzymać zarówno rentowność gospodarstw rolnych, jak i ciągłość produkcji żywności. Rolników w coraz większym stopniu wspierają w tym nowe technologie.

Transport

Mocny wzrost sprzedaży paliw płynnych w 2023 roku. W tym roku popyt napędzą nowe inwestycje

W ubiegłym roku sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt na główne paliwa transportowe – benzyny, olej napędowy i gaz LPG – wzrósł o 7 proc. Przełożyło się to na rekordowe wpływy, które branża wpłaciła do budżetu państwa. Daniny od sprzedaży paliw wyniosły w ub.r. łącznie ponad 93 mld zł – wynika z podsumowania POPiHN. Krajową konsumpcję paliw wspomagała w ubiegłym roku m.in. turystyka paliwowa i znaczna liczba samochodów na ukraińskich tablicach rejestracyjnych poruszających się po polskich drogach. Ten rok, w opinii ekspertów, może się okazać jeszcze lepszy. Zapotrzebowanie na paliwa będą napędzać nowe inwestycje rozpoczynane dzięki środkom z UE.

Handel

Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze

Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.