Komunikaty PR

Europapier wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy

2020-01-16  |  01:00
Biuro prasowe

Ze względu na troskę o środowisko jak i potrzeby klientów, Europapier Polska wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy IMPACT.

IMPACT I IMPACT NATURE

Papier IMPACT i IMPACT NATURE pochodzą od austriackiej firmy Lenzing Papier, która to, pragnąc mieć jak najmniejszy wpływ na środowisko, minimalizuje emisję gazów, deklaruje restrykcyjne oszczędzanie wody czy chociażby ponowne wykorzystywanie odpadów produkcji, co potwierdzają liczne międzynarodowe certyfikaty. Stąd też wybierając papiery IMPACT, można mieć pewność, że powstały one w przyjaznych dla natury warunkach. A co równie istotne, dostępne są w szerokim zakresie gramatur, wyróżniają się doskonałą bielą, są odporne na starzenie oraz przeznaczone zarówno do druku laserowego, jak i atramentowego. 

 

Gramatura i ISO

IMPACT jest papierem w 100% pochodzącym z recyklingu. Ponadto jego produkcja pozbawiona została optycznych środków rozjaśniających i wybielającego chloru, na rzecz nowoczesnych procesów przetwarzania recyklingowanego włókna. IMPACT to papier niepowlekany i spulchniony, cechuje się wysoką nieprzezroczystością, odpornością na starzenie oraz znakomitą bielą, której wskaźnik CIE ISO 1475 dla papieru IMPACT wynosi: 150%, a dla IMPACT NATURAL CIE ISO 11475: 90%. Papiery dostępne są w gramaturze od 70 do 350 g/m2:

Certyfikaty

Papiery recyklingowe dostępne w ofercie Europapier Polska spełniają międzynarodowe normy produkcji, surowe wymogi dotyczące ekologii oraz posiadają gwarancję pochodzenia drewna, a świadczy o tym szereg certyfikatów takich jak Blue Angel, FSC, EU Ecolabel, Nordic Swan Ecolabel, ISO 9001, ISO 14001, DIN 6738.

Szczegóły dostępne u przedstawicieli handlowych Europapier Polska.

www.europapier.pl

biuro@europapier.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.