Eurowag zaktualizował swój portal klienta. Wprowadzono ulepszoną mapę sieci akce
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Eurowag, wiodący europejski dostawca zintegrowanych rozwiązań w zakresie komercyjnego transportu drogowego, wprowadza dużą aktualizację do swojego portalu klienta. Zaprojektowany dla klientów Eurowag portal oferuje szybszy czas reakcji, responsywny design dla łatwego i przyjaznego użytkowania na telefonach komórkowych oraz, co najważniejsze, ulepszoną funkcjonalność map.
Dzięki zaktualizowanym mapom, klienci Eurowag będą mogli znacznie łatwiej orientować się w sieci akceptacji firmy. Dzięki współpracy z partnerską firmą Travis, obejmuje ona nie tylko tysiące stacji paliw w całej Europie, ale także myjnie samochodowe, punkty czyszczenia cystern i parkingi. Mapy będą również oferować bardziej szczegółowe informacje na temat konkretnych stacji paliw, w tym dokładne lokalizacje, aktualne ceny paliwa i AdBlue oraz inne usługi. Zaktualizowano również nawigację, by uwzględnić potrzeby samochodów ciężarowych i wziąć pod uwagę limity wagowe mostów lub ograniczenia wysokości podczas planowania trasy przez tunele.
"Bardzo zależy nam na tym, aby korzystanie z portalu klienta było intuicyjne, sprawne i praktyczne dla naszych klientów. Wszystkie nowe funkcje są więc dostosowane do potrzeb komercyjnego transportu towarowego. Dzięki ulepszonym mapom, użytkownik może mieć pewność, że zaplanowana trasa jest dostosowana do specyfiki jego samochodu ciężarowego i że nie spotkają go po drodze żadne niedogodności. Z doświadczenia wiemy, że ograniczenia wagi i wysokości na trasie lub zbyt mała liczba miejsc parkingowych mogą znacznie utrudnić podróż kierowcom. Ponadto, większość innych systemów nawigacyjnych nie uwzględnia tych parametrów" - wyjaśnia zalety zaktualizowanych map Jiří Orság, Product Owner w Eurowag.
Dodatkowo klienci mogą tworzyć listę swoich ulubionych przystanków na mapach, łatwiej będzie też śledzić użytkowane stacje dzięki powiadomieniom czy planować tankowanie w konkretnym miejscu i w najlepszych cenach. Cały portal klienta jest teraz stabilniejszy, ma intuicyjny interfejs, szybszy czas reakcji i, co najważniejsze, responsywny design, który ułatwia korzystanie z niego nawet na telefonie komórkowym.
Najważniejsze uaktualnienia w portalu klienta:
- Ulepszona mapa sieci akceptacji
- Teraz pokazuje również usługi sieci partnerskiej Travis, takie jak myjnie samochodowe, usługi czyszczenia cystern i parkingi.
- Szczegółowe informacje o stacjach benzynowych, w tym lokalizacja, ceny paliw i inne usługi.
- Planowanie trasy z uwzględnieniem parametrów samochodu ciężarowego.
- Szybszy czas reakcji i lepsza stabilność portalu
- Responsywny design, pozwalający na korzystanie z portalu klienta na telefonie komórkowym
- Możliwość tworzenia listy ulubionych stacji benzynowych i innych przystanków
- Łatwe do skonfigurowania powiadomienia, np. o tankowaniu na określonej stacji paliw
Portal Klienta jest serwisem przeznaczonym dla klientów firmy Eurowag. Nowe funkcje dostępne są po zalogowaniu się za pomocą nazwy użytkownika i hasła.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Dobre prognozy dla rynku kredytów mieszkaniowych. Mimo braku rządowego programu wsparcia
Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów mieszkaniowych. – Zainteresowanie nadal będzie rosło i paradoksalnie przyczyni się do tego niedawna zapowiedź ministra rozwoju i technologii, że nie będzie Kredytu 0 proc. – ocenia dr Jacek Furga, prezes Centrum Procesów Bankowych i Informacji. Jak wskazuje, pomimo braku kolejnego programu wsparcia dla kredytów mieszkaniowych 2024 rok również zakończył się dobrym wynikiem, a jakość obsługi złotowych kredytów mieszkaniowych pozostaje na bardzo wysokim poziomie.
Prawo
W Polsce brakuje ośrodków interwencji kryzysowej. Rzecznik Praw Obywatelskich apeluje o zmiany w prawie i zwiększenie finansowania
W 2023 roku w Polsce funkcjonowało 170 ośrodków interwencji kryzysowej, ale w wielu powiatach tego typu wsparcie wciąż nie jest dostępne. NIK już w 2021 roku alarmował, że ponad połowa powiatów nie powołała takich ośrodków. Tylko część istniejących placówek świadczy całodobowo wsparcie dla osób doświadczających kryzysów, a zapotrzebowanie na takie usługi stale rośnie. Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich apeluje o zmiany w prawie dotyczącym interwencji kryzysowej oraz finansowaniu tych usług.
Finanse
Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania
Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.