Komunikaty PR

Everli już w 17 miastach. W zasięgu usługi ok. 8 mln Polaków

2020-08-27  |  17:10
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf.pras ( 0.07 MB )

Everli po raz kolejny w tym roku poszerza zasięg swojej usługi – wraz z końcem sierpnia, zakupy spożywcze online będą mogli zrobić mieszkańcy kolejnych 4 polskich miast: Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa. To oznacza, że od stycznia 2020 roku Everli uruchomiło usługę aż w 12 nowych miastach.

Od 25 sierpnia br. w zasięgu usługi Everli – firmie zajmującej się realizacją zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych - będzie 17 miast, czyli prawie 8 milionów osób, które będą mogły on-line zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl. Dotychczas, usługa była dostępna w Warszawie i okolicach (Piastów i Piaseczno), w Trójmieście, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Tychach i Wrocławiu.

- Cieszymy się, że usługa Everli będzie dostępna w kolejnych miastach, a mieszkańcy Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa będą mogli zrobić zakupy spożywcze online łatwo, bezpiecznie – bo bez wychodzenia z domu oraz szybko – już tego samego dnia, godzinę od złożenia zamówienia – powiedziała Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Widzimy, że nasz model zakupów sprawdza się w Polsce. Z tego powodu możemy realizować naszą strategię rozwoju i świadczyć usługi kolejnym mieszkańcom naszego kraju. Rozwój Everli to także zwiększanie zatrudnienia – kolejne miasta oznaczają kolejne miejsca pracy – dodaje Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Model zakupowy Everli polegający na realizacji zamówienia przez przeszkolonego szopera, wpłynął na wzrost zaufania do zakupów on-line. Polacy dużo chętniej zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał – na ten stan rzeczy miał wpływ również koronawirus. Z racji sytuacji związanej z pandemią i dużym zainteresowaniem zakupami on-line, Everli zwiększyło liczbę szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień. Koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70-100% - przez kilka ostatnich miesięcy firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności. W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000% w odniesieniu do czasu sprzed kilku miesięcy.

- W Everli stale monitorujemy sytuację związaną z COVID-19, reagując na bieżąco. Dwukrotne wprowadziliśmy darmową dostawę dla seniorów – osób 60+, które są szczególnie narażone na zachorowanie czy powikłania. Nasi szoperzy  dostarczają zakupy bezgotówkowo oraz bezdotykowo – powiedziala Anna Podkowińska-Tretyn.

W lipcu br. cała grupa Supermercato24 (marketplace włoski oraz polski) przeszła rebranding, zmieniając nazwę na Everli. Zmiana miała na celu ujednolicenie działań grupy, ale również możliwość wprowadzenia nowej, neutralnej i dobrze kojarzącej się nazwy także na innych rynkach europejskich, na które wkrótce firma planuje wejść z usługą.

Everli to również - wedlug najnowszego Rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA – jedna z najszybciej rozwijających się firm w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), a także druga włoska firma i pierwszy podmiot z segmentu e-grocery w rankingu (73 miejsce na 500 podmiotów).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii

Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów  trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.