Komunikaty PR

Everli z modelem subskrypcyjnym jako pierwsza firma e-grocery

2020-10-14  |  13:17
Biuro prasowe
Kontakt

Milena Świątkowska
LB Relations

Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Do pobrania KOMUNIKAT ( 0.06 MB )

Everli jako pierwsza firma e-grocery na rynku polskim wprowadziła model subskrypcji, który daje możliwość zoptymalizowania kosztów dostawy przy regularnych zakupach.

W ostatnich latach model subskrypcji funkcjonuje dobrze i rozwija się w wielu obszarach życia, dając nieograniczony, szybki i regularny dostęp do danych usług czy towarów. Płacimy w ten sposób za internet, oglądamy filmy, chodzimy do kina, prenumerujemy czasopisma i… oszczędzamy, na przykład na przesyłkach.

Oszczędność na dostawie i łatwiejsze zamawianie

- Obserwując pozytywny wpływ płatności abonamentowych na rynek, jako pierwsza firma dostarczająca zakupy spożywcze wprowadziliśmy subskrypcję PLUS, czyli miesięczny lub roczny abonament na zakupy, które można zrobić za naszym pośrednictwem w Kaufland, Carrefour, Auchan, Lidlu, Biedronce oraz sieci E.Leclerc, a wkrótce w kolejnych sklepach. Zakupy spożywcze na abonament pozwalają cieszyć się zakupami przywiezionymi pod dom i jednocześnie znacząco oszczędzić na dostawie – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Subskrypcja PLUS polega na dostarczaniu towarów przez personalnego szopera dostarczającego zakupy pod drzwi, w zamian za płatność abonamentową, która związana jest z jednorazowym – miesięcznym (19,90 zł) lub rocznym (199 zł) kosztem dostawy*. Dzięki temu rozwiązaniu, subskrybent zyskuje:

  • Oszczędność na dostawie regularnej – darmową dostawę przy każdym zamówieniu powyżej 100 zł,
  • Brak opłaty za dostawę ekspresową,
  • Łatwiejsze zamawianie oraz uproszczony proces płatności,
  • Atrakcyjne oferty i promocje dostępne tylko dla subskrybentów.

Abonament to szczególnie korzystna opcja dla osób, które za pośrednictwem platformy robią zakupy częściej. Szoperzy jeżdżą samochodami, dlatego obowiązują ich znacznie wyższe limity wagowe, które umożliwiają swobodne dostarczenie większych zakupów.  Zamawiający ma możliwość kontroli zamówienia do ostatniej chwili, jest również w stałym kontakcie w razie potrzeby przygotowania zamiennika produktu.

Zakupy dla siebie, rodziców i dziadków

- Wiele osób obecnie pracuje z domu. W domu pozostają również seniorzy, którzy nie powinni narażać zdrowia i życia w związku z cały czas obecną pandemią koronawirusa. Wiele z tych osób nie ma możliwości, aby osoba bliska zajęła się codziennymi zakupami – subskrypcja daje taką możliwość i pozwala zaoszczędzić na kosztach dostawy w sytuacji, gdy chcemy zrobić zakupy nie tylko dla siebie, ale również dla rodziców czy dziadków. Teraz jest to możliwe bez wychodzenia z domu, samodzielnie i szybko, ponieważ 90% zakupów dostarczanych jest maksymalnie kolejnego dnia – dodaje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Dla seniorów powyżej 60 roku życia, którzy postanowią samodzielnie zrealizować zakupy, funkcjonuje ponownie kod DLASENIORA. Po wpisaniu kodu, obowiązuje darmowa dostawa do zakupów powyżej 160zł.

 

Ceny promocyjne obowiązujące od października do grudnia 2020 r. Po upływie okresu promocyjnego, stawki za subskrypcję PLUS będą wynosić: miesięczna subskrypcja 25 zł oraz roczna – 250 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LB Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.