Komunikaty PR

eXc mobile z nową agencją PR

2023-08-08  |  10:45
Biuro prasowe

Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym: tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów oraz influencer marketing.

- Podjęliśmy decyzję o skorzystaniu z usług profesjonalnej agencji PR, bo pozwoli nam to dotrzeć do klientów z naszą wizją czyli naszym - #dlaczego. Przez lata działalności zbudowaliśmy szeroki kanał sprzedaży. Nasze produkty – #co, można kupić niemal w każdej sieci handlowej i na większości stacji benzynowych w Polsce. Są one odzwierciadleniem naszej misji, jednak trudno obcując tylko z produktami, zrozumieć kto i jaka historia za nimi stoi. A stoją za nimi ludzie, którzy tworzą eXc i głęboko wierzą, że z pozoru banalny produkt jak kabel, uchwyt czy ładowarka do telefonu, może być źródłem radości. Współpraca z 4 Publicity przybliży konsumentom jak postrzegamy Świat. eXc powstało by wywoływać uśmiech. Daliśmy ludziom wybór, który leży u podstaw zdrowia psychicznego, a którego w naszej kategorii próżno było szukać. Wszystko było albo czarne albo białe. Kto tak zadecydował – nie wiem, ale zmieniliśmy to! Chcemy żeby naszą historię poznali wszyscy! – powiedział Andrzej Szulęcki, Prezes Zarządu w eXc mobile Polska.

Z ramienia agencji klienta obsługują: Magdalena Cieślak oraz Dominika Łabędź.

O firmie eXc

Od 2004 roku eXc mobile Polska Sp. z o.o., nieprzerwanie i z sukcesem dostarcza na rynek akcesoria do telefonów komórkowych takie jak kable USB, uchwyty samochodowe, ładowarki USB i inne. Zespół eXc składa się z pełnych pasji profesjonalistów, którzy doskonale wiedzą, jak powinna wyglądać perfekcyjna współpraca, dlatego naszymi klientami są najwięksi detaliści i operatorzy stacji paliw. Nasza strategia jest prosta: dajemy konsumentom to, czego pragną – wybór dzięki czemu nasze produkty świetnie się sprzedają. Pasja pcha nas na przód, wizja – wyznacza cele. eXc. Dajemy radość!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.