„Fala nowych smaków” - rusza akcja promująca napoje dostępne tylko w Żabce
Żabka nieustannie poszerza swój asortyment napojów, proponując klientom oryginalne smaki, często dostępne jedynie w jej sklepach. W 2023 roku w sieci sprzedano ponad 720 mln sztuk napojów, z czego aż 60 mln sztuk to produkty dostępne tylko w Żabce. Tego lata także nie zwalnia tempa i rusza z akcją „Fala nowych smaków”, w której klienci znajdą oryginalne napoje znanych marek i całkiem nowe produkty w promocyjnych cenach. Akcję wspierać będzie szeroko zakrojona kampania telewizyjna i digitalowa.
Napoje cieszą się ogromną popularnością wśród klientów Żabki. Doceniają oni szeroki wybór produktów oraz niepowtarzalne smaki, których nie spróbują nigdzie indziej.
Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, Żabka rozpoczęła letnią akcję „Fala nowych smaków”. Sieć w ramach działań promocyjnych oferuje swoim klientom wiele oryginalnych napojów w bardzo atrakcyjnych cenach, zarówno przy zakupie pojedynczych sztuk, jak i większej ilości. Przy zakupie dwóch takich samych produktów objętych promocją za drugi zapłacimy nawet do 57% mniej!
Witaminowe orzeźwienie w super cenach
Tego lata w Żabce dostępne będą markowe napoje, które nie tylko zaspokoją pragnienie, ale także wspomogą organizmy solidną dawką witamin. Wśród nich wymienić można różne warianty wody witaminowej marki No Rush (533 ml), napój Oshee Witamin Lemonade (555 ml) oraz bezcukrowy napój Dzik Vitamin Boost (750 ml).
W gorące dni orzeźwienie przyniosą także: napój od znanego youtubera Buddy – Doze Green Tea Honey (473 ml), bezkofeinowy Tiger Placebo Classic (250 ml) czy orzeźwiające Bubble Tea (80 g) z kulkami tapioki o smaku arbuza, które zdobyło ogromną popularność w internecie.
Elektryzująca nowość tylko w Żabce
Z kolei klienci sieci, którzy wykażą się odpowiednim refleksem, spróbować mogą limitowanej edycji Pepsi Electric Blue (500 ml). Napój wyróżniający się niebieskim kolorem i intensywnym cytrusowym smakiem od czerwca do początku lipca dostępny jest jedynie w sklepach Żabka. Osoby, które zdecydują się na zakup dwóch butelek tego produktu, za drugą zapłacą aż 51% mniej.
Dodatkowo, z aktywnym kuponem Żappki, do zakupionych napojów dobrać można kubek z lodem za jedyne 2 zł (limit 1 szt. na dzień).
Kampanię „Fala nowych smaków” wspierać będzie szeroko zakrojona akcja promocyjna. Spoty promujące ofertę pojawią się w telewizji, informacje o promocjach będą obecne w internecie, sklepach Żabki oraz we własnych kanałach komunikacyjnych sieci.
Oferta „Fala nowych smaków” dostępna jest na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.