Digital Signage: Sescom dostarcza rozwiązania technologiczne dla Polpharmy
Digital Signage, głównie postrzegany jako monitory reklamowe w branży retail, w rzeczywistości ma znacznie szersze zastosowanie i z powodzeniem może być stosowany w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Firma Sescom jest odpowiedzialna za wdrożenie systemu Digital Signage w 5 zakładach produkcyjnych największej polskiej firmy farmaceutycznej – Polpharmy.
Starogardzka Polpharma jest największym producentem leków w Polsce i jedną z wiodących firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest liderem digitalizacji, zarówno jeśli chodzi o cyfryzację marketingu, komunikacji wewnętrznej, jak również rozwiązania produkcyjne, robotyzację, a także rozwiązania dla pacjentów. Innowacyjne podejście pozwala z powodzeniem wdrażać nowe technologie w produkcji i zarządzaniu kapitałem ludzkim. Do zaprojektowania i wdrożenia systemu łączącego aplikacje wewnętrzne firmy, maszyny produkcyjne i system Digital Signage firma wybrała spółkę Sescom, działającą w obszarze technicznego Facility Management oraz nowych technologii.
– Odpowiednie zastosowanie nowych technologii wspiera optymalizację procesów w firmach. Inwestycja zwraca się w postaci lepszego przepływu informacji, skupienia na kluczowych zadaniach, większej efektywności pracy oraz zwiększonej kontroli nad działalnością całego przedsiębiorstwa. Podczas wdrażania w Polpharmie centralnie zarządzanego systemu komunikacji wizualnej, rolą Sescom był dobór i integracja z systemami klienta aplikacji Digital Signage, która zapewni wszystkie funkcjonalności oczekiwane na etapie implementacji projektu i będzie narzędziem, które będzie ewoluowało wraz ze zmieniającymi się potrzebami klienta, rozbudową czy modernizacją parku maszynowego – mówi Sabina Kozan, Product Development Manager w Sescom SA.
W ramach wdrożenia systemu komunikacji wizualnej w 5 zakładach produkcyjnych Polpharmy firma Sescom była odpowiedzialna za trzy obszary. Pierwszy to dostarczenie i skonfigurowanie monitorów wielkoformatowych w recepcji i przestrzeniach wspólnych, na których emitowane są m.in. ciekawostki na temat grupy, informacje o bieżących wydarzeniach, imieninach czy pogodzie. Drugi to instalacja i konfiguracja ogólnodostępnych infokiosków, z poziomu których pracownicy produkcji mogą wystawić wniosek urlopowy, zgłaszać inicjatywy w ramach programu Kaizen, wypełniać ankiety czy sprawdzić menu w kantynie. Trzeci obszar to montaż wielkoformatowych monitorów na produkcji, które w oparciu o dane wyeksportowane z maszyn produkcyjnych, wyświetlają bieżące parametry realizacji zleceń produkcyjnych oraz wyniki wykonywanej pracy.
– Kolejnym ważnym zadaniem po stronie Sescom, był wybór sprzętu spełniającego wymagania i normy środowiskowe właściwe dla przestrzeni produkcyjnych oraz zaprojektowanie i wykonanie infokiosków, na których zintegrowaliśmy system Media4Display oraz autorską aplikację ePOP, czyli elektroniczny punkt obsługi pracownika. Dla tego typu realizacji kluczowe jest przeprowadzenie integracji naszego rozwiązania z systemami klienta przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dzięki zastosowaniu wysokospecjalistycznych komponentów systemu oraz efektywnej współpracy na linii Sescom – Polpharma, wdrożone rozwiązanie jest w pełni odporne na niepożądane działanie osób i aplikacji, czego dowodzą testy penetracyjne przeprowadzone przez niezależną firmę zajmująca się cyberbezpieczeństwem – dodaje Sabina Kozan, Product Development Manager w Sescom SA.
Zastosowanie sytemu Digital Signage w przedsiębiorstwie przemysłowym, na hali produkcyjnej, czy w przestrzeniach magazynowych zapewnia stały dostęp do informacji, zwiększa bezpieczeństwo pracy w zakładzie i usprawnia realizację bieżących zadań i obowiązków.
Systemy Digital Signage to narzędzie, którego wdrożenie ma bezpośrednie przełożenie na poprawę komunikacji wewnętrznej, lepszą organizację pracy oraz optymalizację procesów poprzez ich bieżącą kontrolę. Odpowiednio wykorzystany, pozytywnie wpływa na relacje z pracownikami i może uczynić ich miejsce pracy bardziej przyjaznym, a w konsekwencji poprawić ich produktywność.
– Sescom dostarcza swoim klientom coś więcej niż tradycyjny techniczny Facility Management. Zapewniamy profesjonalny serwis techniczny, a także nowe technologie, które wspierają ich biznes. Rozwiązania jakie oferujemy pomagają optymalizować procesy właściwie w każdym obszarze działalności. Jest to szczególnie ważne dla przedsiębiorstw produkcyjnych, gdzie nawet chwilowy przestój, czy opóźnienie może skutkować znaczącymi stratami. Zastosowanie nowych technologii, takich jak Digital Signage pozwala efektywnie wykorzystywać informacje i dane, co z kolei przekłada się na lepszą integrację ludzi, systemów i maszyn, większą wydajność i zadowolenie z pracy – mówi Sławomir Halbryt, prezes Sescom SA.

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.