Komunikaty PR

Digital Signage: Sescom dostarcza rozwiązania technologiczne dla Polpharmy

2021-07-14  |  02:00
Biuro prasowe

Digital Signage, głównie postrzegany jako monitory reklamowe w branży retail, w rzeczywistości ma znacznie szersze zastosowanie i z powodzeniem może być stosowany w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Firma Sescom jest odpowiedzialna za wdrożenie systemu Digital Signage w 5 zakładach produkcyjnych największej polskiej firmy farmaceutycznej – Polpharmy.

Starogardzka Polpharma jest największym producentem leków w Polsce i jedną z wiodących firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest liderem digitalizacji, zarówno jeśli chodzi o cyfryzację marketingu, komunikacji wewnętrznej, jak również rozwiązania produkcyjne, robotyzację, a także rozwiązania dla pacjentów. Innowacyjne podejście pozwala z powodzeniem wdrażać nowe technologie w produkcji i zarządzaniu kapitałem ludzkim. Do zaprojektowania i wdrożenia systemu łączącego aplikacje wewnętrzne firmy, maszyny produkcyjne i system Digital Signage firma wybrała spółkę Sescom, działającą w obszarze technicznego Facility Management  oraz nowych technologii.

– Odpowiednie zastosowanie nowych technologii wspiera optymalizację procesów w firmach. Inwestycja zwraca się w postaci lepszego przepływu informacji, skupienia na kluczowych zadaniach, większej efektywności pracy oraz zwiększonej kontroli nad działalnością całego przedsiębiorstwa. Podczas wdrażania w Polpharmie centralnie zarządzanego systemu komunikacji wizualnej, rolą Sescom był dobór i integracja z systemami klienta aplikacji Digital Signage, która zapewni wszystkie funkcjonalności oczekiwane na etapie implementacji projektu i będzie narzędziem, które będzie ewoluowało wraz ze zmieniającymi się potrzebami klienta, rozbudową czy modernizacją parku maszynowego – mówi Sabina Kozan, Product Development Manager w Sescom SA.

W ramach wdrożenia systemu komunikacji wizualnej w 5 zakładach produkcyjnych Polpharmy firma Sescom była odpowiedzialna za trzy obszary. Pierwszy to dostarczenie i skonfigurowanie monitorów wielkoformatowych w recepcji i przestrzeniach wspólnych, na których emitowane są m.in. ciekawostki na temat grupy, informacje o bieżących wydarzeniach, imieninach czy pogodzie. Drugi to instalacja i konfiguracja ogólnodostępnych infokiosków, z poziomu których pracownicy produkcji mogą wystawić wniosek urlopowy, zgłaszać inicjatywy w ramach programu Kaizen, wypełniać ankiety czy sprawdzić menu w kantynie. Trzeci obszar to montaż wielkoformatowych monitorów na produkcji, które w oparciu o dane wyeksportowane z maszyn produkcyjnych, wyświetlają bieżące parametry realizacji zleceń produkcyjnych oraz wyniki wykonywanej pracy.

– Kolejnym ważnym zadaniem po stronie Sescom, był wybór sprzętu spełniającego wymagania i normy środowiskowe właściwe dla przestrzeni produkcyjnych oraz zaprojektowanie i wykonanie infokiosków, na których zintegrowaliśmy system Media4Display oraz autorską aplikację ePOP, czyli elektroniczny punkt obsługi pracownika. Dla tego typu realizacji kluczowe jest przeprowadzenie integracji naszego rozwiązania z systemami klienta przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwaDzięki zastosowaniu wysokospecjalistycznych komponentów systemu oraz efektywnej współpracy na linii Sescom – Polpharma,  wdrożone rozwiązanie jest w pełni odporne na niepożądane działanie osób i aplikacji,  czego dowodzą testy penetracyjne przeprowadzone przez niezależną firmę zajmująca się cyberbezpieczeństwem – dodaje Sabina Kozan, Product Development Manager w Sescom SA.

 Zastosowanie sytemu Digital Signage w przedsiębiorstwie przemysłowym, na hali produkcyjnej, czy w przestrzeniach magazynowych zapewnia stały dostęp do informacji, zwiększa bezpieczeństwo pracy w zakładzie i usprawnia realizację bieżących zadań i obowiązków.

Systemy Digital Signage to narzędzie, którego wdrożenie ma bezpośrednie przełożenie na poprawę komunikacji wewnętrznej, lepszą organizację pracy oraz optymalizację procesów poprzez ich bieżącą kontrolę. Odpowiednio wykorzystany, pozytywnie wpływa na relacje z pracownikami i może uczynić ich miejsce pracy bardziej przyjaznym, a w konsekwencji poprawić ich produktywność.

– Sescom dostarcza swoim klientom coś więcej niż tradycyjny techniczny Facility Management. Zapewniamy profesjonalny serwis techniczny, a także nowe technologie, które wspierają ich biznes. Rozwiązania jakie oferujemy pomagają optymalizować procesy właściwie w każdym obszarze działalności. Jest to szczególnie ważne dla przedsiębiorstw produkcyjnych, gdzie nawet chwilowy przestój, czy opóźnienie może skutkować znaczącymi stratami. Zastosowanie nowych technologii, takich jak Digital Signage pozwala efektywnie wykorzystywać informacje i dane, co z kolei przekłada się na lepszą integrację ludzi, systemów i maszyn, większą wydajność i zadowolenie z pracy – mówi Sławomir Halbryt, prezes Sescom SA.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i Biuro prasowe
2024-12-28 | 15:00

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

    Ergonomiczne wirówki podłogowe i podblatowe o dużej pojemności i kompaktowej konstrukcji.   OHAUS Corporation, wiodący dostawca urządzeń
Farmacja Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie
2024-10-28 | 11:40

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Medisept, lider produkcji medycznych środków dezynfekcyjnych w Polsce, rozpoczął 25 października br. kolejny etap ambitnych inwestycji na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej na
Farmacja Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
2024-10-03 | 13:00

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.

Za nami jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed. Poznaliśmy laureatów 10. edycji obozu naukowego ADAMED SmartUP! W poniedziałek 30 września 2024 roku w Auli Gmachu Fizyki Politechniki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.