Komunikaty PR

Digital Signage: Sescom dostarcza rozwiązania technologiczne dla Polpharmy

2021-07-14  |  02:00
Biuro prasowe

Digital Signage, głównie postrzegany jako monitory reklamowe w branży retail, w rzeczywistości ma znacznie szersze zastosowanie i z powodzeniem może być stosowany w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Firma Sescom jest odpowiedzialna za wdrożenie systemu Digital Signage w 5 zakładach produkcyjnych największej polskiej firmy farmaceutycznej – Polpharmy.

Starogardzka Polpharma jest największym producentem leków w Polsce i jedną z wiodących firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest liderem digitalizacji, zarówno jeśli chodzi o cyfryzację marketingu, komunikacji wewnętrznej, jak również rozwiązania produkcyjne, robotyzację, a także rozwiązania dla pacjentów. Innowacyjne podejście pozwala z powodzeniem wdrażać nowe technologie w produkcji i zarządzaniu kapitałem ludzkim. Do zaprojektowania i wdrożenia systemu łączącego aplikacje wewnętrzne firmy, maszyny produkcyjne i system Digital Signage firma wybrała spółkę Sescom, działającą w obszarze technicznego Facility Management  oraz nowych technologii.

– Odpowiednie zastosowanie nowych technologii wspiera optymalizację procesów w firmach. Inwestycja zwraca się w postaci lepszego przepływu informacji, skupienia na kluczowych zadaniach, większej efektywności pracy oraz zwiększonej kontroli nad działalnością całego przedsiębiorstwa. Podczas wdrażania w Polpharmie centralnie zarządzanego systemu komunikacji wizualnej, rolą Sescom był dobór i integracja z systemami klienta aplikacji Digital Signage, która zapewni wszystkie funkcjonalności oczekiwane na etapie implementacji projektu i będzie narzędziem, które będzie ewoluowało wraz ze zmieniającymi się potrzebami klienta, rozbudową czy modernizacją parku maszynowego – mówi Sabina Kozan, Product Development Manager w Sescom SA.

W ramach wdrożenia systemu komunikacji wizualnej w 5 zakładach produkcyjnych Polpharmy firma Sescom była odpowiedzialna za trzy obszary. Pierwszy to dostarczenie i skonfigurowanie monitorów wielkoformatowych w recepcji i przestrzeniach wspólnych, na których emitowane są m.in. ciekawostki na temat grupy, informacje o bieżących wydarzeniach, imieninach czy pogodzie. Drugi to instalacja i konfiguracja ogólnodostępnych infokiosków, z poziomu których pracownicy produkcji mogą wystawić wniosek urlopowy, zgłaszać inicjatywy w ramach programu Kaizen, wypełniać ankiety czy sprawdzić menu w kantynie. Trzeci obszar to montaż wielkoformatowych monitorów na produkcji, które w oparciu o dane wyeksportowane z maszyn produkcyjnych, wyświetlają bieżące parametry realizacji zleceń produkcyjnych oraz wyniki wykonywanej pracy.

– Kolejnym ważnym zadaniem po stronie Sescom, był wybór sprzętu spełniającego wymagania i normy środowiskowe właściwe dla przestrzeni produkcyjnych oraz zaprojektowanie i wykonanie infokiosków, na których zintegrowaliśmy system Media4Display oraz autorską aplikację ePOP, czyli elektroniczny punkt obsługi pracownika. Dla tego typu realizacji kluczowe jest przeprowadzenie integracji naszego rozwiązania z systemami klienta przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwaDzięki zastosowaniu wysokospecjalistycznych komponentów systemu oraz efektywnej współpracy na linii Sescom – Polpharma,  wdrożone rozwiązanie jest w pełni odporne na niepożądane działanie osób i aplikacji,  czego dowodzą testy penetracyjne przeprowadzone przez niezależną firmę zajmująca się cyberbezpieczeństwem – dodaje Sabina Kozan, Product Development Manager w Sescom SA.

 Zastosowanie sytemu Digital Signage w przedsiębiorstwie przemysłowym, na hali produkcyjnej, czy w przestrzeniach magazynowych zapewnia stały dostęp do informacji, zwiększa bezpieczeństwo pracy w zakładzie i usprawnia realizację bieżących zadań i obowiązków.

Systemy Digital Signage to narzędzie, którego wdrożenie ma bezpośrednie przełożenie na poprawę komunikacji wewnętrznej, lepszą organizację pracy oraz optymalizację procesów poprzez ich bieżącą kontrolę. Odpowiednio wykorzystany, pozytywnie wpływa na relacje z pracownikami i może uczynić ich miejsce pracy bardziej przyjaznym, a w konsekwencji poprawić ich produktywność.

– Sescom dostarcza swoim klientom coś więcej niż tradycyjny techniczny Facility Management. Zapewniamy profesjonalny serwis techniczny, a także nowe technologie, które wspierają ich biznes. Rozwiązania jakie oferujemy pomagają optymalizować procesy właściwie w każdym obszarze działalności. Jest to szczególnie ważne dla przedsiębiorstw produkcyjnych, gdzie nawet chwilowy przestój, czy opóźnienie może skutkować znaczącymi stratami. Zastosowanie nowych technologii, takich jak Digital Signage pozwala efektywnie wykorzystywać informacje i dane, co z kolei przekłada się na lepszą integrację ludzi, systemów i maszyn, większą wydajność i zadowolenie z pracy – mówi Sławomir Halbryt, prezes Sescom SA.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i Biuro prasowe
2024-12-28 | 15:00

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

    Ergonomiczne wirówki podłogowe i podblatowe o dużej pojemności i kompaktowej konstrukcji.   OHAUS Corporation, wiodący dostawca urządzeń
Farmacja Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie
2024-10-28 | 11:40

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Medisept, lider produkcji medycznych środków dezynfekcyjnych w Polsce, rozpoczął 25 października br. kolejny etap ambitnych inwestycji na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej na
Farmacja Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
2024-10-03 | 13:00

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.

Za nami jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed. Poznaliśmy laureatów 10. edycji obozu naukowego ADAMED SmartUP! W poniedziałek 30 września 2024 roku w Auli Gmachu Fizyki Politechniki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Polityka

Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.

Ochrona środowiska

Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.